شست و شوی سنگ

فهرست مطالب این نوشته

در این مقاله می خواهیم توضیح دهیم که چگونه انواع سنگ ها و سرامیک را بشویید و برق بیندازید.تمیز کردن کف پوش ها، بدنه دیوار های سنگی به دلیل ناهمواری هایی که ممکن است داشته باشند کی مشکل است.

سنگ های لوح که در کف و یا کانتر استفاده می شوند، توصیه می شود که هر دو سه سال یکبار از بتونه های نفوذ کننده برای تمیز کردن آن ها استفاده شود تا از به وجود آمدن لکه های عمیق جلوگیری شود. استفاده از شوینده ی نامناسب برای براق کردن سنگ، ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به بار آورد. زیرا که برخی از سنگ ها نسبت به محلول های اسیدی ضعیف هستند و برخی دیگر نسبت به محلول های قلیایی واکنش نشان می دهند.

 

استفاده از شوینده مناسب برای کفسابی و براق کردن سنگ

امروزه مردم زیادی هستند که برای برق انداختن سنگ کف خانه اصلا به مواد شوینده ای که استفاده می کنند توجهی نمی دهند و گاها بدون هیچ توصیه ی کارشناسی روی سنگ جوهر نمک می پاشند. غافل از اینکه بعد از چند سال سنگ نه تنها ظاهر خود را از دست می دهند بلکه تخریب نیز می شوند.

 

چرا تخریب؟ بسیاری از سنگ ها دارای سطح مقاومت خاصی نسبت به مواد اسیدی یا بازی هستند و چنانچه سطح PH آن ها رعایت نشود، سنگ بعد از چند سال لعاب خود را از دست داده و از بین می رود.

 

توصیه : اگر زمان کافی برای خرید یا تولید شوینده های مخصوص را ندارید می توانید از صابون و یا مایع ظرفشویی برای براق کردن سنگ استفاده کنید. اگر چه نمی تواند جایگزین خوبی برای شوینده های مخصوص شود ولی دارای محتویات مشبهی با شوینده های مخصوص دارد. لازم به ذکر است که اولویت با شما همچنان شوینده های مخصوص باید باشد.

کسانی که می خواهند از مواد شوینده مخصوص استفاده کنند و خودشان اقدام به کفسابی نمایند، به این نکته توجه کنند که مواد شویند را در داخل سطل آب گرم نریزند زیرا که برخی مواد شویند در آب گرم و داغ خاصیت خود را از دست می دهند.

براق کردن سنگ خانه

کفسابی در حقیقت عملی است که به وسیله ی دستگاه های برقی صورت می گیرد.این دستگاه ها با سایین سطح سنگ و از بین بردن ناهمواری های آن، سبب یکدست شدن سنگ و در نهایت براق شدن آن می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات انواع سنگ و اطلاع از قیمت های آن با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط