روش های شست و شوی نمای ساختمان

فهرست مطالب این نوشته

نمای ساختمان از مهم ترین قسمت های ساختمان است که در معرض دید عموم است. از این رو شست وشو و پاکیزگی آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این روش به چند روش شست وشوی سنگ می پردازیم.

نظافت نمای ساختمان

به تمیز کردن سطوح نمای ساختمان که شامل پنجره، سنگ و یا آجرنما می باشد گفته می شود. از آنجایی که سنگ ها در معرض آلاینده های معلق قرار دارند از این رو شست و شو و نظافت آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

برای شست و شوی نما معمولا از مواد شوینده ی مخصوص استفاده می شود تا به متریال مورد استفاده شده در نما آسیب نزند. زیرا که به فرض سنگ های ساختمانی به مواد اسیدی حساس هستند. یا مثلا از موادی در شست وشوی کامپوزیت ها باید استفاده شود که خط و خش نیندازد و رنگ کامپوزیت را از بین نبرد.

روش های شست و شوی نمای ساختمان

·       نماشویی با داربست: هزینه ی این روش تقیبا از سایر روش های دیگر که در ادامه به آنها اشاره می کنیم ممکن است بیشتر باشد.

 

 

·       نماشویی با کلایمر: کلایمر وسیله ای است که مانند بالا بر عمل می کند، کلایمر ها ممکن است اتوماتیک و یا دستی باشند.

 

 

 

·       نماشویی با تی های تلسکوپی:دسته ی این تی ها بسیار بلند است و قابلیت افزایش طول و یا کوتاه شدن را دارند.

 

·       شست و شوی نما با طناب: به روز ترین روش شستشو ی نما استفاده از راپل است. در این روش پرسنل با استفاده از ابزار های سنگ نوردی و کار در ارتفاع اقدام به نظافت نمای ساختمان می کند.

شستشوی سنگ نما

سنگ های ساختمانی مورد استفاده در نما معمولا به دو صورت صیقلی و یا زبر است. سنگ های زبر معمولا آلودگی بیشتری را به خود جذب می کنند و شستشوی آن ها  معمولا به کمک واتر جت های صنعتی صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید سنگ با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط