گرانیت بلک تاروس برزیل

انواع سنگ خارجی لوکس

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های خارجی وارداتی مانند سنگ های داخلی از تنوع فراوانی در طرح و رنگ همراه می باشند. در این نوشتار قصد داریم تا شما را با برخی از سنگ های خارجی آشنا کنیم.

کشور های بسیار زیادی هستند که در تولید و فرآوری سنگ، پیشتاز هستند. کشور هایی از قبیل هند، چین، ترکیه، ایتالیا، برزیل و … جزو کشور های غنی از معادن سنگ تزیینی می باشند که برخی سنگ های فرآوری شده ی آن ها به دنیا صادر می شود.

ویژگی سنگ های خارجی

سنگ های خارجی همانند سنگ های داخلی از تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ همراه می باشند. سنگ های وارداتی نیز باتوجه به کاربرد و ویژگی شان، می توانند در ساختمان ها به عنوان کفپوش، نمای بیرونی یا داخلی، حمام و سرویس بهداشت و … استفاده شوند.

به طور کلی سنگ های وارداتی خارجی، بیشتر در ساختمان های لوکس به کار برده می شود.

در ادامه به معرفی برخی از سنگ های وارداتی به ایران می پردازیم:

 

سنگ مرمریت نسکافه ای چینی

سنگ مرمریت نسکافه ای به رنگ قهوه ای همراه با خطوط سفید رنگ می باشد. با توجه به اینکه این سنگ مرمریت است، کاربرد یکسانی با سنگ های مرمریت داخلی دارد.

 

مرمریت قهوه ای طرح چوب چینی

 

سنگ آنگولا براون

این سنگ از دسته سنگ های گرانیت است و جنس و بافتی مشابه به سنگ های گرانیت داخلی دارد. این سنگ از لحاظ ظاهری فوق العاده است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زمینه رنگی این سنگ قهوه ای که در بافت آن رگه هایی به رنگ مشکی مشاهده می شود.

 

 

 

سنگ امپرادور دارک

زمینه ی تیره این سنگ و ویژگی های منحصر به فرد آن دلیل اصلی جذابیت این سنگ شده است. سنگ امپرادور دارک از دسته سنگ های مرمریت است که به صورت اسلب به کشور ما وارد می شود.

سنگ مرمریت امپرادور لایت ترکیه از انواع دیگر سنگ های امپرادور است که به کشور ما وارد می شود و در فضاهای داخلی کاربرد بسیار دارد.

 

سنگ مرمر افغانستان

افغانستان یکی از کشور های با معادن بسیار خوب سنگ مرمر است. سنگ های مرمر هرات و سنگ مرمر صورتی افغانستان جزو سنگ های محبوب ایران و جهان است که به کشور ما وارد و در ساختمان های لوکس و مجلل استفاده می شود.

 

خرید سنگ ساختمانی خارجی

قبل از خرید هر سنگی باید توجه کنید که برای کدام قسمت از ساختمان قصد استفاده از سنگ را دارید. سپس باید با استفاده از متره و برآورد، به طور دقیق بررسی کنید که چه متراژی از سنگ را نیاز دارید. سنگ های وارداتی بسیار زیاد دیگری هم هستند که به کشور ما در ابعاد مختلف نظیر اسلب وارد می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع سنگ ساختمانی با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط