اسلب مرمریت مجستیک رز

مرمریت مجستیک رز

فهرست مطالب این نوشته

سنگ زیبای مرمریت مجستیک رز با زمینه رنگ جگری و رگه های سفید است.این سنگ ساب پذیری بالا و جذب آب پایینی دارد و در ساختمان های لوکس کاربرد زیادی دارد.


سنگ مرمریت مجستیک رز

سنگ منحصر به فرد مرمریت مجستیک رز، با زمینه رنگی جگری همراه با رگه ها و خطوط سفید رنگ می باشد. رگه های سفید موجود در بافت این سنگ به دلیل وجود کانی های کلسیت در بافت سنگ می باشد.

این سنگ به دلیل زیبایی خاص خود، در طراحی دکوراسیون های داخلی کاربرد زیادی دارد. در بین تمامی سنگ های مرمریت موجود در بازار، سنگ مشکی مجستیک رز از مقاومت بسیار بالایی نسبت به سایر سنگ های مرمریت برخوردار است که اصطلاحا به این سنگ شبه گرانیت نیز می گویند. به دلیل ظاهر بسیار زیبا و خاص در کنار کیفیت فوق العاده ی این سنگ، امروزه به یکی از معروف ترین سنگ های مشکی جهان تبدیل گشته است.

 

فرآوری سنگ مرمریت مجستیک

این سنگ به دو صورت چرمی و ساب خورده یا صیقلی تولید می شود.به دلیل ساب پذیری بالای این سنگ، فرآوری این سنگ به صورت اسلب در طرح های بوک مچ و فور مچ نیز انجام می شود.این سنگ در ابعاد 40 طولی، تایل و سایز های پله در بازار موجود است. فرآوری به صورت هوند یا مات، از دیگر قابلیت های این سنگ است که باعث ایجاد زیبایی خاص سنگ می شود.

 

ویژگی های مرمریت مجستیک رز

همانطور که در قسمت های قبل اشاره نمودیم، این سنگ علاوه رنگ و نقش خاص، استحکام بسیار بالایی دارد. از بهترین ویژگی های این سنگ می توان اشاره نمود به:

این سنگ از مقاومت فشاری بسیار بالایی برخوردار است و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد. سنگ مرمریت مجستیک از لحاظ سایش و خط و خش، نیز بسیار مقاوم است و می توان از آن در قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود.

تراکم بسیار خوب این سنگ و عدم جذب آب آن، سبب گردیده تا کاربرد های گوناگونی داشته باشد. این سنگ از ساب پذیری فوق العاده ای برخوردار است و سطح براق و درخشانی دارد.

یکی از بهترین مزیت های این سنگ نسبت به سایر سنگ های مرمریت، مقاومت بسیار بالا در برابر مواد اسیدی و شمیایی خانگی است. اکثر سنگ های مرمریت مشکی، زمانی که در معرض و تماس موادی همچون آبلیمو و آبغوره هستند، دچار رنگ پریدگی و لکه های بور می شوند. اما سنگ مشکی مجستیک رز، نسبت به هرگونه مواد شیمیایی خانگی مقاوم است و از بین نمی رود. این سنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت نیز دارد.

اسلب مرمریت مجستیک رز

کاربرد سنگ اسلب مرمریت مجستیک رز

این سنگ در ابعاد مختلف در بازار به صورت صیقلی و چرمی تولید می شود. کیفیت این سنگ بسیار بالا است و می توان از آن در تمام قسمت های داخلی ساختمان استفاده نمود. عدم جذب آب و مقاومت بسیار خوب این سنگ در برابر رطوبت موجب گردیده تا از این سنگ در حمام ها و سرویس های بهداشتی لوکس استفاده گردد.

اسلب های این سنگ از زیبایی چشمگیری برخوردار هستند، به خصوص سنگ های اسلب بوک مچ و فور مچ این سنگ که به عنوان نقاشی طبیعت می توان از آن در محیط داخلی ساختمان استفاده نمود.

  • سنگ کف ساختمان های لوکس
  • بدنه دیوار لابی ساختمان های مسکونی و تجاری
  • دکوراسیون داخلی و لابی هتل های مجلل
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • رویه میز و کانترتاپ ها
  • سنگ رویه کابینت
  • دکوراتیو و ویترین مغازه ها
  • دستگاه پله و بدنه دیوار پله

 

قیمت سنگ مرمریت مجستیک رز

پارامتر های بسیار زیادی بر قیمت یک سنگ تاثیر می گذار و همه ی آن پارامتر ها بر تعیین قیمت سنگ مجستیک رز صدق می کنند. قیمت این سنگ به عواملی چون، ابعاد،ضخامت، کیفیت ساب و برش، سورت سنگ بستگی دارد.

هر چقدر ابعاد سنگ بزرگ تر باشد، به دلیل مشکلات و سختی در فرآوری آن، قیمت سنگ نیز بیشتر است. سنگ های اسلب به خصوص اسلب های بوک مچ و یا فورمچ از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند. معمولا اسلب های مرمریت را با ضخامت 2 سانت تولید می کنند اما برخی از اسلب های صادراتی از ضخامت 3 سانت برخوردار هستند.

میزان خطوط سطح سنگ و میزان منظم بودن آن تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت این سنگ دارد. به طور کلی رگه های سفید موجود در این سنگ بسیار زیاد است و به طور کلی هر چقدر کمتر باشد، قیمت سنگ نیز بیشتر می باشد.

نحوه ی فرآوری سنگ که به صورت صیقلی تولید شده است یا به صورت چرمی و یا هوند (مات)، اهمیت بسیار زیادی در قیمت گذاری سنگ دارد. کیفیت فرآوری و برش سنگ نیز از معیار های تاثیر گذار بر قیمت نهایی سنگ می باشد.

 

معدن سنگ مرمریت مشکی مجستیک

سنگ مرمریت مجستیک رز دارای معادن متعددی می باشد که همه ی آنها در استان کرمان واقع گردیده است. از دیگر سنگ های باکیفیت مشکی می توان به اسلب مرمریت لاشتر، اسلب مرمریت ماکو و سنگ اسلب مرمریت اسپایدر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »