مرمریت پارادایس

مرمریت فرشی پارادایس

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت فرشی پارادایس که به آن مرمریت دهبید نیز گفته می شود، یکی از بهترین سنگ های مناسب کفپوش می باشد. این سنگ دارای تم رنگی روشن و کاملا یکدست می باشد و قیمت بسیار مناسبی دارد. 


سنگ مرمریت فرشی پارادایس

سنگ مرمریت پارادایس، با تم رنگی کرم روشن تا تیره یا بژ، از دسته سنگ های مرمریت می باشد که در ساختمان سازی ها کاربرد بسیار زیادی دارد. این سنگ به دلیل شباهت های بسیار زیادی که به سنگ های مرمریت دهبید دارد، به سنگ مرمریت دهبید پارادایس نیز شهرت دارد.

کیفیت خارق العاده و تم رنگی یکدست و روشن این سنگ در کنار قیمت بسیار مناسب آن از بهترین ویژگی های این سنگ می باشد. اغلب این سنگ در ابعاد تایل 60*60 و 80*80 تولید و به صورت صیقلی فرآوری می شود. این سنگ اغلب جهت صادرات به کشور های بسیار زیادی، در کارخانجات تولید و پالت بندی می شود. 

سنگ مرمریت فرشی دهبید پارادایس

ویژگی های مرمریت دهبید پارادایس

یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین ویژگی های این سنگ، ظاهر زیبا و یکدستی آن است. این سنگ شباهت بسیار زیادی به سنگ مرمریت خوی و مرمریت بسطام دارد، با این تفاوت که ظاهر این سنگ به قدری یکدست است که بهترین گزینه برای ساختمان های بزرگ و انبوه سازی ها می باشد. به طوری که به راحتی می توان یک سورت از این سنگ را برای پروژه های بزرگ تامین کرد، بدون اینکه بازی رنگ در ورق های آن مشاهده شود.

سنگ هایی که در ابعاد 80*80 و سایز های بزرگ تر فرآوری می شوند، از توری های فایبر گلاس و اپوکسی برای پشت سنگ استفاده می کنند تا مقاومت سنگ افزایش یابد. از دیگر مزیت های این سنگ می توان اشاره نمود به:

  • تراکم بالا و استحکام فوق العاده
  • مقاومت فشاری بالا
  • مقاوم در برابر خط و خش
  • جذب آب بسیار ناچیز
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق و درخشان
  • ظاهری بسیار یکدست
  • قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه 

 

کاربرد سنگ مرمریت فرشی پارادایس

مرمریت پارادایس جزء پر مصرف ترین سنگ های مرمریت به حساب می آید. از مزیت های این سنگ می توان به تولید بسیار زیاد آن و در دسترس بودن آن نیز اشاره کرد. این سنگ به دلیل تم رنگی روشن و جذابی که دارد، اغلب در ساختمان ها به عنوان سنگ کف فضا های داخلی استفاده می شود. 

  • سنگ کف واحد های تجاری و مسکونی
  • دستگاه پله و بدنه دیواره پله
  • سنگ بدنه پارکینگ و کف پارکینگ
  • کف سالن های پذیرایی و آشپزخانه
  • دیواره داخلی لابی و فضا های داخلی ساختمان

به طور کلی بهتر است از سنگ های مرمریت در نمای بیرونی ساختمان و فضا های بیرونی که با آفتاب و عوامل مختلف جوی در تماس هستند، استفاده نشود. زیرا که جنسیت سنگ های مرمریت برای فضا های خارجی مناسب نیست و استفاده از آنها، تنها موجب کاهش طول عمر سنگ و خراب شدن ظاهر زیبای آن می گردد.

مرمریت دهبید پارادایس سوپر

معدن سنگ مرمریت پارادایس

معدن این سنگ در جنوب استان اصفهان و در شهرستان سمیرم قرار دارد. کوپ این سنگ پس از استخراج از معادن، به کارخانه ها جهت فرآوری منتقل می شود و در سورت های سوپر، ممتاز و درجه یک تولید می گردد.

 

قیمت سنگ مرمریت فرشی پارادایس

پارامتر های بسیار زیادی در تعیین قیمت سنگ های مرمریت تاثیر گذار هستند و همه ی آنها در تعیین قیمت این سنگ نیز دخیل می باشند. از مهمترین آنها می توان اشاره کرد به:

در درجه ی اول ابعاد و ضخامت سنگ ها می باشد. هر چقدر ابعاد سنگ ها بزرگ تر باشد، قیمت سنگ افزایش پیدا می کند.

کیفیت ساب و فرآوری سنگ در تعیین قیمت سنگ اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چقدر کیفیت ساب سنگ بهتر باشد، سطح سنگ درخشان تر می گردد و نور را به خوبی منعکس می کند. کیفیت فرآوری، ماندگاری و طول عمر سنگ را افزایش می دهد.

گونیا بودن چهار گوشه سنگ و سورت بندی دقیق سنگ از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت مرمریت پارادایس می باشد. هر چقدر تم رنگی سنگ روشن تر باشد و بازی رنگ در آن کمتر و سطح آن بدون لکه و رگه باشد، قیمت آن افزایش پیدا می کند.

هزینه انتقال کوپ به کارخانجات سنگبری، تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی سنگ می گذارد. از این رو، کارخانجاتی که به فاصله کمتری تا معدن دارند، قیمت پایانی سنگ برای آنها ارزان تر تمام می شود.

به طور کلی این سنگ قیمت مناسبی دارد و علاوه بر استفاده در صنعت ساختمان سازی، گزینه ی بسیار خوبی جهت صادرات می باشد. برای اطلاعات بیشتر و خرید این سنگ با ما تماس بگیرید. از دیگر سنگ های مشابه می توان به سنگ مرمریت هرسین اشاره نمود.

اسلب مرمریت دهبید پارادایس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »