اسلب مرمریت مشکی

اسلب مرمریت سمفونی دهبید

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب مرمریت دهبید سمفونی با تم رنگی مشکی و خطوط سفید، یکی از زیبا ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود. این سنگ در ابعاد مختلف تولید می شود و در ساختمان های لوکس کاربرد های گوناگونی دارد.


اسلب مرمریت سمفونی دهبید

تم رنگی سنگ مرمریت سمفونی مشکی است که در سطح آن رگه های بسیار زیاد و ریز سفید موجود است. این سنگ کیفیت بسیار عالی دارد و به دلیل طرح و نقش کم نظیر آن، طراحان و مهندسان معمار بسیار زیادی به وفور در طراحی های خود استفاده می کنند. این سنگ مشکی دارای سورت های متنوعی است که در سطح برخی از سورت های ضعیف آن، رگه های طلایی مشاهده می شود. سنگ مرمریت سمفونی با رگه های طلایی به سنگ مرمریت گلدن وایت نیز شناخته شده است.

مرمریت سمفونی از معادن دهبید در استان فارس استخراج و استحصال می گردد. منطقه ی دهبید غنی از معادن سنگ مرمریت باکیفیت در تم های رنگی مختلف است. یکی از معروف ترین سنگ های مشکی موجود در بازار، مرمریت دهبید اسپایدر است که زمینه ی آن خلوت تر از مرمریت سمفونی می باشد.

 

ویژگی های سنگ مرمریت سمفونی

این سنگ در دسته سنگ های باکیفیت و مستحکم بازار قرار دارد و از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است.

  • ساب پذیری فوق العاده به دلیل تراکم بالا
  • جذب آب ناچیز به دلیل بافت متراکم و جنسیت عالی
  • مقاومت فشاری و سایشی بالا
  • تم رنگی خاص و منحصر به فرد
  • دوام و ماندگاری بالا

مرمریت دهبید سمفونی

موارد استفاده از اسلب مرمریت سمفونی دهبید

از این سنگ می توان در تمام قسمت های داخلی ساختمان استفاده نمود. این سنگ معمولا در ابعاد عرض 40 طولی، تایل و اسلب سایز بزرگ به صورت صیقلی فرآوری می شود. نکته ی بسیار مهم و حائز اهمیت این است که از سنگ های مشکی نباید در محیط های بیرونی که در معرض نور خورشید هستند استفاده نمود. زیرا دچار رنگ پریدگی می شوند و ظاهر زیبای خود را از دست می دهند.

ترکیب این سنگ با سنگ هایی همچون سنگ اسلب مرمریت دهبید زارعی، محیط های جذاب و دلنشینی را بوجود خواهد آورد.

  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ کف و بدنه لابی هتل ها و ساختمان های تجاری لوکس
  • سنگ پشت تی وی روم
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • سنگ پله و بدنه دیوار راه پله
  • میز های پیشخوان و رویه کابینت
  • ساخت مصنوعات سنگی
  • دکوراتیو و دکوراسیون مغازه های لوکس

 

قیمت سنگ اسلب مرمریت دهبید سمفونی

پارامتر های بسیار زیادی در تعیین قیمت این سنگ بسیار زیبا تاثیر گذار هستند. مثلا هر چقدر تم رنگی سنگ مشکی تر باشد و سطح آن رگه های کمتر و منظم تری به رنگ سفید مشاهده شود، قیمت سنگ افزایش پیدا می کند. در سطح سورت های ضعیف این سنگ، رگه های زرد رنگی مشاهده می شود که قیمت این سنگ ها ارزان تر است. ضخامت سنگ های اسلب تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت سنگ ها دارد و هر چقدر بیشتر باشد، قیمت سنگ افزایش پیدا می کند.

کیفیت ساب و کیفیت فرآوری نیز از دیگر معیار های بسیار موثر در قیمت گذاری سنگ های اسلب است. سطح سنگ ها هر چقدر براق تر و درخشان تر باشد، نشان دهنده ی کیفیت بسیار خوب ساب و فرآوری سنگ است. کیفیت برش نیز می تواند در قیمت سنگ تاثیر بگذارد و اگر ضخامت سنگ ها هر چقدر یکدست تر باشد نشان دهنده ی دقت در برش سنگ اسلب است. به طور کلی این سنگ بسیار زیبا قیمت بسیار مناسبی دارد. اگر قصدر خرید این سنگ اسلب زیبا را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. از دیگر سنگ های اسلب مشکی می توان اشاره کرد به:

اسلب مشکی لاشتر _ سنگ اسلب نجف آباد _ اسلب مرمریت گلدن بلک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »