ترامیت سفید کوه کردستان

خرید سنگ ترامیت سفید کوه

فهرست مطالب این نوشته

سنگ ترامیت سفید کوه، یکی از بهترین، باکیفیت ترین و سفید ترین سنگ نما به حساب می آید. قیمت سنگ ترامیت سفید کوه از سنگ های تراورتن مشابه خود بسیار ارزان تر است.

ترامیت سفید کوه

سنگ ترامیت سفید کوه یکی از سفید ترین سنگ های نما در ایران است که قیمت بسیار خوبی دارد. به طور کلی سنگ ترامیت، سنگ تراورتنی است که در شرایط حرارت و فشار زیاد در پوسته زمین تشکیل می شود و صرفا رسوبی نیست و حالت دگرگون شده دارد. معدن سنگ ترامیت سفید کوه در کردستان قرار دارد.

ترامیت سفید کوه، مشابه ترین سنگ به سنگ تراورتن از لحاظ ظاهری و ساختاری می باشد. می توان گفت که تقریبا 85 در صد از بافت این سنگ مشابه سنگ تراورتن و تنها 15 درصد آن مشابه سنگ مرمریت می باشد.

ویژگی های ترامیت سفید کوه

این سنگ از خانواده سنگ های ترامیت محسوب می شود و تفاوتی که با سنگ های ترامیت دیگر دارد این است که جذب آب کمی دارد و از تراورتن هم جذب آب آن کمتر است.

  • جذب ملات خوبی دارد.
  • شوره نمی زند.
  • در زمان برشکاری لب پر نمی شود.
  • مخصوص نما های رومی
  • مقاومت فشاری بالا
  • تخلخل مناسب
  • سطح کاملا یکدست و سفید

قیمت سنگ ترامیت سفید کوه کردستان

از لحاظ قیمت، قیمت سنگ ترامیت سفید کوه تقریبا یک سوم سنگ تراورتن آتشکوه و یا تراورتن عباس آباد مشابه خود می باشد. به طور کلی سنگ ترامیت سفید کوه از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد و مناسب استفاده به عنوان سنگ نما در مناطق مختلف ایران می باشد.

توصیه می شود که:

توصیه می شود که از این سنگ برای مناطق آب و هوایی شرجی و با رطوبت بالا یا مناطق دارای اختلاف دما در شب و روز استفاده نشود. ضمنا سورت های ممتاز و سوپر این سنگ برای استفاده مناسب تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ ترامیت میاندوآب
اخبار و مقالات

ترامیت سفید ارزان

لایم استون ها یا همان سنگ های ترامیت نوعی سنگ آهکی هستند که در صنعت ساختمان کاربرد های مختلفی دارند. اگر به دنبال خرید سنگ

ادامه مطلب »