سنگ مرمریت مینیاتور سوپر

مرمریت آباده مینیاتور سوپر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت آباده مینیاتور سوپر با تم رنگی کرم روشن همراه با رگه های طوسی، یکی از محبوب ترین سنگ های ساختمانی در میان ساختمان سازان می باشد. این سنگ در سایز های مختلف به کشور عراق صادر می شود و سنگ محبوب عراقی ها نیز به حساب می آید.


مرمریت آباده مینیاتور سوپر

سنگ های مرمریت در دسته سنگ های آهکی تزئینی هستند که در کلیه قسمت های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان سنگ مرمریت مینیاتور با تم رنگی کرم و رگه های ریز طوسی و لکه های فسیلی، یکی از معروف ترین سنگ های ساختمانی است. این سنگ به دلیل قیمت مناسب و استحکام بالایی که دارد، یک محصول بسیار مهم جهت صادرات سنگ در ایران محسوب می شود. یکی از محبوب ترین سنگ های مرمریت در کشور عراق، سنگ مرمریت آباده مینیاتور سوپر است.

این سنگ سورت بندی های مختلفی دارد که بر حسب میزان رگه و لکه های سطح سنگ درجه بندی می شود. اگر برای صادرات از این سنگ می خواهید صادر کنید، حتما از سورت های سوپر و ممتاز خریداری کنید. زیرا سورت های ضعیف تر این سنگ، رگه بسیار زیادی دارند و پشت سنگ، خرابی کمی دارد که ممکن است در زمان حمل و نقل این رگه ها، باز شوند. اما به طور کلی مرمریت مینیاتور در دسته ی مستحکم ترین سنگ های مرمریت بازار قرار دارد. این سنگ از نظر ظاهری نیز شبیه به مرمریت کرم روشن آباده می باشد.

مرمریت مینیاتور با تم رنگی کرم یا کرم صورتی همراه با رگه و فسیل های تیره و روشن صورتی و کرمی، معمولا در ابعاد مختلف 30در60، 60در60 و سایز های مختلف پله و لوح تولید و فرآوری می شود.

ویژگی ها و مشخصات سنگ مینیاتور

از سنگ های جذاب با تم رنگی خنثی در دسته مرمریت ها، سنگ مینیاتور است. این سنگ تراکم بسیار خوبی دارد و به همین دلیل ساب پذیری بسیار خوب و بالایی دارد و سطح سنگ براق و درخشان است. در زمان فرآوری مرمریت مینیاتور، از اپوکسی و UV استفاده می کنند تا جذب آب سنگ را به صفر برسانند و مقاومت سنگ را دو چندان کنند.

یکی از بهترین ویژگی های این سنگ که سبب صادرات بالای مرمریت مینیاتور است، قیمت بسیار مناسب آن می باشد. این سنگ در دسته سنگ های مرمریت ارزان قیمت بازار قرار دارد و بیشتر به عنوان سنگ کف و دستگاه پله استفاده می شود.

جذب آب مرمریت مینیتار نیز بسیار ناچیز و این سنگ دچار لک نمی شود. قابلیت ابزار خوری بسیار خوب، یکی دیگر از ویژگی های خوب سنگ مینیاتور است. مرمریت آباده مینیاتور مقاومت فشاری بالایی دارد و در برابر سایش، ضربه و خط و خش، مقاومت بسیار خوبی دارد. بهترین ویژگی این سنگ را می توان به قیمت بسیار مناسب آن و تولید انبوه در سورت های سوپر و ممتاز اشاره کرد. سنگ مرمریت مینیاتور سوپر صادراتی را می توانید در هر متراژی از صنایع سنگ هویدا با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

کاربرد این سنگ زیبا در صنعت ساختمان

به طور کلی از سنگ های مرمریت بدون هیچ استثنایی، در نما های بیرونی ساختمان که در معرض نور خورشید هستند نباید استفاده کنید. زیرا نور آفتاب و بارش باران های اسیدی، به سنگ های مرمریت که جنسیتی آهکی دارند آسیب می زنند. که در نهایت با گذشت چند سال، باعث از بین رفتن زیبایی سنگ و در نهایت تخریب سنگ می شود.

این سنگ در ابعاد تایل فرشی و سایز های مختلف پله تولید می شود و در تمام قسمت های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب مرمریت کرم آباده سوپر با سنگ های مشکی همچون مرمریت دهبید اسپایدر یا سنگ مرمریت نجف آباد، زیبایی خارق العاده ای را بوجود می آورد. اصلی ترین کاربرد های این سنگ در ساختمان عبارتند از:

  • سنگ کف لابی ساختمان ها و واحد های تجاری و اداری
  • پوشش دیوار های داخلی ساختمان و مشاعات ساختمان
  • سنگ پله و بدنه دیوار راه پله
  • استفاده به عنوان پوشش بدنه دیوار پارکینگ و سنگ کف پارکینگ
  • سنگ رویه کابینت و میز های پیشخوان عمومی
  • استفاده در سرویس های بهداشتی
  • ساخت مصنوعات سنگی

 

معدن سنگ مرمریت آباده مینیاتور

این سنگ از معادن مختلف استان فارس منطقه ی آباده، مشهد و استان یزد استخراج می شود. اصلی ترین معدن این سنگ که سنگ های آن صادر می شود، در استان فارس و در منطقه ی آباده قرار دارد. معروف ترین سینه کار این سنگ نیز در دست آقای احمدی می باشد. برای استعلام قیمت و خرید سنگ آباده مینیاتور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت سنگ مینیاتور و پارامتر های تاثیر گذار در قیمت آن

عوامل مختلف و بسیار زیادی در قیمت این سنگ بسیار زیبا تاثیر گذار هستند. از آنجایی که این سنگ بیشتر در جهت صادرات تولید می شود، کیفیت فرآوری آن نیز صادراتی با استفاده از بهترین متریال صورت می گیرد. سنگ های صادراتی عموما ضخامت دقیق دو سانت برای ابعاد تایل و ضخامت دقیق سه سانت برای پله را دارند. هر چقدر ابعاد طول و عرض سنگ بیشتر باشد، روی قیمت سنگ نیز تاثیر می گذارد.

سورت سنگ نیز در قیمت آن تاثیر گذار است و هر چقدر تم رنگی سنگ روشن تر باشد و میزان رگه های سطح آن کمتر باشد، قیمت سنگ نیز بیشتر می شود. کیفیت ساب و برش نیز در قیمت آن تاثیر گذار است و سنگ ها باید همگی گونیا باشند و لب پر نباشند. به طور کلی شرکت صنایع سنگ هویدا با تولید و تامین این سنگ در ابعاد مختلف با کیفیت صادراتی، آماده ی همکاری با شما عزیزان است. از دیگر محصولات با کیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت گوهره _ مرمریت لاشتر سوپر _ سنگ مرمریت پرطاووسی ارسنجان _ سنگ مرمریت هرسین ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »