مرمریت پرطاووسی یزد

قیمت سنگ مرمریت پرطاووسی یزد

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت پرطاووسی یزد دارای زمینه رنگی کرم تیره همراه با لکه های قهوه ای رنگ شبیه به پر طاووس است. قیمت سنگ مرمریت پرطاووسی یزد نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.


سنگ مرمریت پرطاووسی یزد

مرمریت پرطاوسی یزد از تم رنگی کرم روشن تا تیره همراه با فسیل های قهوه ای و طوسی رنگ شبیه به پر طاووس برخوردار است. به دلیل جنس و بافت بسیار محکم خود در کنار طرح و نقش خاص، این سنگ به یکی از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی تبدیل گردیده است. سنگ پرطاووسی یزد در سورت های مختلفی تولید می شود و قیمت آن نیز متفاوت است. اما می توان گفت که جزء سنگ های با قیمت بسیار مناسب بازار شناخته می شود.

این سنگ شباهت زیادی به سنگ مرمریت پرطاووسی ارسنجان نیز دارد. معمولا این سنگ را در ابعاد مختلف تایل فرشی، عرض 40 طولی و سایز های مختلف پله تولید می کنند. به دلیل مقاومت بسیار خوب این سنگ، آن را به صورت تیشه ای و تیشه الگویی نیز فرآوری می کنند و در محیط های بیرونی از آن استفاده می کنند.

 

ویژگی های سنگ مرمریت پرطاووسی ممتاز

این سنگ به دلیل عدم وجود خلل و فرج در بافت آن، از تراکم بسیار خوب و کیفیت ساب عالی برخوردار است. از لحاظ استحکام نیز این سنگ جزء سنگ های برتر خانواده مرمریت محسوب می شود.

  • تراکم بالا و مقاومت فشاری عالی
  • مقاومت سایشی بسیار بالا
  • جذب آب ناچیز
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق
  • مقاوم در برابر آتش و حرارت
  • تولید انبوه در سورت های مختلف

برای شست و شو و نظافت سنگ های مرمریت توصیه می شود از مواد شوینده قوی و اسیدی استفاده نگردد. البته نظافت این سنگ بسیار آسان است و تنها با یک دستمال نم دار می توان سطح آن را تمیز کرد. قیمت سنگ مرمریت پرطاووسی یزد در کنار کیفیت بسیار خوب آن، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

کاربرد سنگ مرمریت پرطاووسی یزد

سنگ های مرمریت پرطاووسی معمولا در ابعاد عرض 40 طولی و یا 60 در 60 بریده و فرآوری می گردند. طرح و نقش خاص این سنگ سبب گردیده تا با استفاده از آن گرمی و شکوه خاصی به محیط ببخشد. معمولا این سنگ ها را در فضا های داخلی ساختمان استفاده می کنند. تم این سنگ بسیار خاص و منحصر به فرد است و ترکیب آن با سنگ های مرمریت مشکی، نمایی جذاب و خارق العاده را بوجود می آورد. 

در سرویس پله ها برای بدنه دیوار راه پله، این سنگ را با عرض 40 اجرا می کنند و بین هر ورق سنگ، به اندازه ی 5 سانت یک سنگ مشکی به صورت طولی اجرا می کنند. یکی از زیبا ترین سنگ های مرمریت مشکی یکدست، مرمریت دهبید اسپایدر سوپر است.

  • نمای داخلی ساختمان
  • سنگ کف واحد های مسکونی و تجاری
  • سنگفرش کف پارکینگ و دیواره آن
  • پوشش دیوار های لابی ساختمان ها
  • سنگ پله و بدنه دیوار پله
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • محوطه سازی ها و سنگفرش محیط های بیرونی

 

قیمت سنگ مرمریت پرطاووسی یزد

از لحاظ قیمتی، سورت سوپر این سنگ از قیمت بسیار مناسب و معقولی برخوردار می باشد. اما به طور کلی، ابعاد و ضخامت سنگ، کیفیت برش و فرآوری، کیفیت ساب سنگ و میزان یکدست بودن سورت سنگ، بر قیمت سنگ بیشترین تاثیر را می گذارد.

به طور کلی سنگ مرمریت پرطاووسی یزد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و بازرگانی هویدا با ارائه فروش این سنگ با قیمت بسیار مناسب، آماده همکاری با شما می باشد.

 

معدن سنگ پرطاووسی یزد

معدن این سنگ در جنوب شرقی شهر یزد و در 80 کیلومتری شمال شرق بافق قرار گرفته است. سالانه حدود 50 هزار تن سنگ خام از این معدن استخراج شده و در کارخانجات در سورت های مختلف تولید می گردد. این سنگ به دلیل استحکام و کیفیت عالی، به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. از دیگر سنگ های باکیفیت این مجموعه باید اشاره کرد به:

مرمریت سفید هرسین _ سنگ مرمریت پارادایس _ اسلب مرمریت نجف آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »