مرمریت پارادایس

قیمت مرمریت پارادایس

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت دهبید پارادایس با تم رنگی کرم روشن تا تیره، جزء پرطرفدار ترین سنگ های ساختمانی به حساب می آید. مرمریت پارادایس از لحاظ قیمتی، بسیار مناسب می باشد


سنگ مرمریت پارادایس

سنگ مرمریت پارادایس با تم رنگی کرم روشن تا کرم تیره یا بژ، جزء پر مصرف ترین سنگ های مرمریت فرشی به حساب می آیند. مرمریت پارادایس که به سنگ مرمریت دهبید نیز معروف است، به دلیل کیفیت و قیمت بسیار مناسبی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی در صنعت ساختمان دارد. این سنگ کیفیت بسیار عالی دارد و از بهترین ویژگی های آن، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ی آن است. از نظر ظاهری و کیفی این سنگ شبیه به مرمریت خوی سوپر است. 

امروزه این سنگ بیشتر در ابعاد تایل 60×60، 80×80، 90×90، 100×100 و سایز های مختلف اسلب به صورت صیقلی تولید می شود. این سنگ را می توان در متراژ های بسیار بالا برای پروژه های انبوه در یک سورت خاص و دقیق تولید کرد.

 

ویژگی سنگ مرمریت دهبید پارادایس

سنگ مرمریت دهبید پارادایس یکی از انواع سنگ مرمریت ساختمانی است که با ظاهر زیبا و یکدستی که دارد، از محبوبیت خاصی بین سازندگان و طراحان برخوردار است.  این سنگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و به دلیل ویژگی های خوب آن، در قسمت های مختلفی از یک ساختمان استفاده می کنند. از بهترین مزیت های این سنگ می توان اشاره کرد به:

این سنگ تراکم بسیار بالایی دارد و ساب پذیری خوب آن از مزیت های این سنگ می باشد. سنگ پارادایس سطح براق و درخشانی دارد و استفاده از آن در ساختمان، سبب ایجاد فضایی دلنشین می گردد.

سنگ پارادایس جذب آب بسیار پایینی دارد. این سنگ از استحکام بسیار خوبی برخوردار است و مقاومت فشاری آن بسیار خوب است. مقاومت سایشی این سنگ نیز بسیار خوب است و می توان از این سنگ در مکان های پر رفت و آمد مانند لابی ساختمان ها استفاده نمود.

یکی از بهترین ویژگی های این سنگ، سورت مناسب آن است. این سنگ درجه بندی زیادی ندارد و عدم بازی رنگ و شباهت ورق های مختلف سنگ ها با یکدیگر، از ویژگی های منحصر به فرد این سنگ می باشد. تولید انبوه و در دسترس بودن این سنگ از دیگر مزیت های آن می باشد. سنگ پارادایس به دلیل سورت بندی مناسب و تولید انبوه، یک گزینه ی بسیار عالی برای پروژه های متراژ بالا و یا پروژه های بزرگ می باشد.

این سنگ از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به سنگ های مرمریت خوی و بسطام دارد. یکی از بهترین ویژگی های این سنگ، تامین اسلب و تایل در متراژ بسیار بالا می باشد.

اسلب دهبید پارادایس

موارد استفاده از مرمریت پارادایس

بیشتر از سنگ های مرمریت باید در فضا های داخلی ساختمان استفاده نمود. از این سنگ نیز اغلب به عنوان سنگ کف لابی ها و مجتمع های تجاری یا اداری استفاده می شود. از سنگ های مرمریت تیره همچون مرمریت دهبید اسپایدر می توان به عنوان هاشیه دور تا دور فضای سنگفرش استفاده نمود.

  • سنگفرش واحد های تجاری و مسکونی
  • سنگ کف لابی هتل ها و مجتمع های اداری
  • دستگاه پله و دیواره پله
  • کفپوش پارکینگ و بدنه دیوار آن
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • سنگ کف آشپزخانه
  • رویه کانترتاپ ها و میز های پیشخوان

یکی از خصوصیات خوب این سنگ، ظاهر یکدست و زیبای آن در کنار قیمت فوق العاده مناسب آن می باشد. از این رو بهترین گزینه برای پروژه های بزرگ و انبوه سازی ها می باشد.

 

قیمت سنگ مرمریت پارادایس

مرمریت پارادایس در ابعاد مختلف اسلب و تایل برش می خورد و به صورت صیقلی فرآوری می شود. اما به طور کلی مرمریت پارادایس از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

از عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ می توان اشاره کرد به:

  • ابعاد سنگ هر چقدر بزرگ تر باشد، قیمت سنگ افزایش پیدا می کند.
  • ضخامت سنگ هر چقدر بیشتر باشد، قیمت سنگ بیشتر می شود.
  • کیفیت برش و فرآوری سنگ بدین جهت اهمیت دارد که ماندگاری و طول عمر سنگ را ممکن است چندین برابر کند.
  • گونیا بودن سنگ بدین معنا که هنگام قرار گیری دو تکه سنگ در کنار یکدیگر، فاصله ای در بین آنها ایجاد نشود و سنگ های چهارگوشه ی گونیا داشته باشند.
  • هر چقدر متراژ سفارش مشتری بیشتر باشد، مسلاََ می تواند تخفیف بیشتری گرفته و سنگ را با قیمت ارزان تری تهیه کند.

 

معدن سنگ مرمریت پارادایس

معدن سنگ مرمریت دهبید پارادایس در استان اصفهان، شهرستان سمیرم قرار دارد. این سنگ به صورت کوپ و بریده شده به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. به دلیل قیمت فوق العاده مناسب این سنگ، برای پروژه های بسیار بزرگ، این سنگ را پیش خرید می کنند. برای آگاهی از قیمت دقیق این سنگ، با ما تماس بگیرید. از دیگر سنگ های مشابه می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت هرسین _ مرمریت کرم آباده _ مرمریت پرطاووسی ارسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »