سنگ پله مرمریت لاشتر بوش همر

سنگ پله مرمریت لاشتر بوش همر

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت لاشتر دارای زمینه رنگی مشکی مایل به طوسی همراه با خطوط سفید رنگ می باشد. این سنگ به صورت های مختلفی از جمله صیقلی، چرمی، تیشه ای و بوش همر فرآوری می گردد.


سنگ مرمریت لاشتر

مرمریت لاشتر یکی از مشهور ترین و با کیفیت ترین سنگ های مرمریت بازار است که از تم رنگی خاص مشکی همراه با خطوط بسیار زیبای سفید همراه است. این سنگ پس از برش و فرآوری در دو سورت گرید A یا کم خط و گریدB  یا پر خط تقسیم بندی می شود. فرآوری های مختلفی از قبیل صیقلی، چرمی، تیشه ای و بوش همر بر روی این سنگ انجام می گیرد. سنگ هایی که به صورت بوش همر فرآوری می شوند، سطح زبری دارند و مانع از سر خوردن افراد می شوند.

 

ویژگی های سنگ مرمریت لاشتر سوپر

مرمریت لاشتر یکی از مستحکم ترین و با دوام ترین سنگ های مرمریت به حساب می آید. این سنگ جذب آب بسیار پایینی دارد از این رو، از آن در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می کنند. سورت بندی راحت و بدون دردستر این سنگ، از ویژگی های قابل ذکر آن است.

  • استحکام و تراکم بسیار بالا
  • جذب آب بسیار پایین
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • شست و شو و نظافت آسان
  • نصب آسان و بدون دردسر

سطح سنگ های فرآوری شده به صورت بوش همر

انواع سنگ پله مرمریت لاشتر

سنگ های پله معمولا در سایز های عرض 35 برش داده شده و به صورت های مختلف فرآوری می شود. از سنگ های صیقلی لاشتر در قسمت های داخلی ساختمان استفاده می شود و از سنگ های تیشه ای و بوش همر در فضا های بیرونی استفاده می شود.

 

معدن سنگ مرمریت مشکی لاشتر

معدن این سنگ با استخراج ماهیانه 3000 تن و ذخیره حدود 360،000 تن سنگ لاشتر در استان اصفهان و در فاصله 35 کیلومتری جنوب اصفهان در منطقه لاشتر قرار گرفته است. این سنگ جزء مشهور سنگ های مرمریت در جهان است و در ابعاد اسلب با ضخامت های مختلف به تمام کشور های دنیا صادر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »