سنگ مخصوص سرویس بهداشتی

فهرست مطالب این نوشته

سرویس های بهداشتی، جزو محیط های مرطوب به حساب می آید. از آنجایی که برخی از سنگ ها جذب آب بالایی دارند، استفاده از آن ها در سرویس های بهداشتی باعث کاهش عمر مفید این سنگ ها شود.

به طور کلی سرویس های بهداشتی و حمام ها، جزو محیط های مرطوب به حساب می آیند. به همین دلیل استفاده از سنگ مناسب برای این محیط ها نه تنها باعث زیبایی بلکه باعث افزایش عمر مفید سنگ نیز می شود. حال چه سنگ هایی مناسب استفاده در حمام ها و سرویس های بهداشتی می باشند؟

ویژگی های سنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

·       جذب آب بسیار ناچیز

·       مقاومت بالا در برابر رطوبت و مواد اسیدی

·       مقاومت در برابر سایش

·       زیبایی

 

 

معرفی برخی از سنگ های مورد استفاده در سرویس بهداشتی

1-   سنگ های گرانیت: این سنگ ها علاوه بر تراکم بالا و جذب آب بسیار پایین، دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند.

برای مثال سنگ های گرانیت سبز جنگلی، گرانیت مشکی تویسرکان، گرانیت بلک تاروس و … جزو سنگ های محبوب و زیبا هستند.

2-   سنگ های مرمر: به جرعت می توان گفت که زیبا ترین سنگ ها، سنگ های مرمر هستند. این سنگ ها نه تنها ویژگی های لازم را دارند بلکه می توانند نور را از خود عبور دهند. با نور پردازی بر روی این سنگ ها می توانن فضای بسیار شیک طراحی نمود.

3-   سنگ های چینی: سنگ های چینی نیز از مقاومت بسیار عالی و جذب آب بسیار ناچیز برخوردار هستند.سنگ های چینی نیز می توانند تا حدود بسیار کمی نور را از خود عبور دهند. زمینه رنگ سفید این سنگ ها همراه با رگه های تیره موجب محبوبیت این سنگ ها شده است.

توصیه می شود از سنگ های مرمریت در محیط های مرطوب استفاده نشود. زیرا که خاصیت سنگ های مرمریت، آهکی بودن آن است و مقداری جذب آب بیشتر نسبت به سایر سنگ ها دارند. این سنگ ها نمی توانند مقاومت خوبی در برابر رطوبت و مواد اسیدی داشته باشند.

البته برخی از سنگ های مرمریت مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارند و از آن ها در حمام ها و سرویس های بهداشتی نیز استفاده می شود.

 

برای کسب اطلاعات و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ کف واحد های مسکونی
اخبار و مقالات

سنگ کف واحد های مسکونی

انتخاب سنگی مناسب به عنوان کفپوش واحد های مسکونی، علاوه بر به وجود آوردن فضایی زیبا و دلنشین، عمر بسیار خوبی می تواند داشته باشد.

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ کف سالن

انتخاب بهترین سنگ برای کف سالن های پذیرایی و لابی هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ کف سالن ها علاوه بر زیبایی باید

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ رویه کابینت

از آنجایی که محیط آشپزخانه تقریبا در تماس با انواع مواد اسیدی و شیمیایی خانگی از جمله آبلیمو و آبغوره است، از این رو انتخاب

ادامه مطلب »