سنگ دور آسانسور

فهرست مطالب این نوشته

امروزه برای زیبایی محیط اطراف آسانسور ها، از سنگ هایی برای بدنه دیوار فضای اطراف درب آسانسور استفاده می شود. معمولا سنگ های قاب آسانسور به رنگ تیره تا روشن مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله به معرفی برخی از سنگ های پرکاربرد به عنوان قاب آسانسور می پردازیم.

قاب دور درب آسانسور

یکی از بخش هایی که در معرض دید ساختمان ها، آسانسور است. از آنجایی که آسانسور یکی از بخش های پر تردد و در معرض دید افراد ساختمان است، زیبا سازی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از روش های پر طرفدار و مجلل برای زیبا سازی دیوار اطراف آسانسور، استفاده از قاب سنگی است که دور تا دور بخش بیرونی آسانسور نصب می شوند.

انواع سنگ های مورد استفاده برای قاب دور آسانسور

سنگ های مرمریت، مرمر و ترا اونیکس، از سنگ های پر کاربرد به عنوان قاب دور آسانسور است. سنگ های مرمریت به دلیل تنوع رنگی بسیار بالا و وجود طرح های متفاوت جذاب، در کنار درب های استیل رنگ آسانسور، ترکیب زیبایی را رقم می زند.اگر این سنگ های به صورت متقارن نصب شود، زیبایی دو چندانی را به محیط می بخشد.

از آنجایی که سنگ های مرمر و ترا اونیکس، قابلیت عبور نور را از خود دارند، می توان با قرار دادن پنل های LED زیبایی خیره کننده ای را به محیط بخشید.

قیمت سنگ قاب دور آسانسور

قیمت این سنگ ها به عواملی چون نوع سنگ، ابعاد و تکنیک های اجرایی مانند قرینه یا بوک مچ اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید سنگ با ما تماس بگیرید.
مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ کف واحد های مسکونی
اخبار و مقالات

سنگ کف واحد های مسکونی

انتخاب سنگی مناسب به عنوان کفپوش واحد های مسکونی، علاوه بر به وجود آوردن فضایی زیبا و دلنشین، عمر بسیار خوبی می تواند داشته باشد.

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ کف سالن

انتخاب بهترین سنگ برای کف سالن های پذیرایی و لابی هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ کف سالن ها علاوه بر زیبایی باید

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ رویه کابینت

از آنجایی که محیط آشپزخانه تقریبا در تماس با انواع مواد اسیدی و شیمیایی خانگی از جمله آبلیمو و آبغوره است، از این رو انتخاب

ادامه مطلب »