سنگ مرمریت صادراتی

فهرست مطالب این نوشته

یکی از اقلامی که می تواند به عنوان صادرات غیر نفتی در نظر گرفته شود، سنگ مرمریت صادراتی است.سنگ های مرمریت صادراتی از نظر رنگ و کیفیت باید استاندار های لازم را داشته باشند تا جهت صادرات آماده ی ارسال به نقاط مختلف دنیا باشند.

سنگ های ساختمانی، یکی از مهمترین و اصلی ترین مصالحی است که در ساختمان استفاده می شود.به دلیل وجود معادن فراوان در کشور ایران، و با پیشرفت از نظر امکانات و دستگاه ها برای فرآوری سنگ، این مصالح می تواند یکی از پر سود ترین کالا های غیر نفتی به شمار می آید.

 

سنگ مرمریت صادراتی می تواند به دو صورت خام و یا فرآوری شده صادر شود.سنگ های مرمریت ایران به دلیل تنوع رنگی بسار بالا و کیفیت عالی، در زمره بهترین سنگ های دنیا قرار دارد و در سایر کشور ها طرفداران زیادی دارد.

 

نکات مهم در صادرات سنگ مرمریت

فرآوری سنگ یکی از مهم ترین مراحلی است که باید به آن توجه بسیاری نمود.از دیگر نکات بسیار مهم صادرات سنگ که به آن بعضی اوقات توجه نمی شود، پالت و بسته بندی سنگ است.پالت های بسته بندی سنگ باید توسط پیچ و مهره برای از بین بردن لقی آن مهار شوند، رعایت مسائل ایمنی اعم از اسفاده از چوب در جلو و پشت پالت و دیگر عوامل که به آن ها باید توجه بسیاری کرد.

 

 

پر فروش ترین سنگ مرمریت صادراتی

اکثر سنگ های مرمریت کشور ایران جهت صادرات به تمام دنیا فرآوری می شوند.از پرفروش ترین سنگ های مرمریت ایران میتوان به سنگ مرمریت دهبید اشاره کرد.این سنگ در رنگ های کرم روشن،بژ، گلدار یافت می شود.از ویژگی های این سنگ، ساب پذیری بالای سنگ، شفافیت و زیبایی آن، مقاومت بسیار خوب و بالای آن نسبت به عوامل بیرونی.

 

 

 

از دیگر سنگ های مرمریت صادراتی میتوان اشاره کرد به سنگ های مشکی گلدن بلک، نجف آباد و لاشتر.این سنگ ها علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا در برابر عوامل بیرونی، زیبایی منحصر به فردی می توانند به محیط های اطراف خود بدهند.سنگ های مرمریت اغلب در ساختمان ها به عنوان سنگ های دیواره داخلی، کف پوش ها، سنگ آشپزخانه و یا در حمام ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات انواع سنگ و اطلاع از قیمت های آن با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: @Hoveyda.stone

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ گرانیت نهبندان
اخبار و مقالات

سنگ گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مستحکم ترین سنگ های گرانیت بازار است که به دلیل اینکه معدن آن در شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی قرار

ادامه مطلب »