گرانیت بلک تاروس برزیل

سنگ های وارداتی

فهرست مطالب این نوشته

همانطور که سنگ های ایران به کل دنیا صادر می شود، سنگ های خاصی هستند که از دیگر کشور ها به ایران وارد می شوند.سنگ های گرانیتی از جمله سنگ هایی هستند که وارد می شوند.

همانطور که سنگ های گرانیت ایران از نمونه های مختلف و رنگ های متفاوتی برخوردار است، از این موضوع نباید غافل شد که سنگ های گرانیت وارداتی هم بازار بسیار مناسب و خوبی دارند.

ابعاد سنگ های وارداتی

از آنجایی که حمل و نقل سنگ های وارداتی یک پروسه ی زمان بر و طولانی  است، برای راحت تر کردن این موضوع، سنگ ها معمولا به صورت اسلب وارد کشور ما می شوند. پس از وارد کردن سنگ ها به صورت اسلب، طبق سفارشات و در خواست بازار، توسط سنگبری ها برش داده می شوند.

چه کشور هایی به ایران صادرات سنگ بیشتری دارند

·       سنگ گرانیت وارداتی از هند

کشور هند یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگ گرانیت در جهان است. تقریبا می توان گفت که حدود 110 نوع گرانیت شناخته شده در کشور هند به تمام دنیا صادر می شود. آمار گرفته شده در سال 2003 نشان می دهد که هند حدود 11.3 درصد از سنگ مصرفی در دنیا را به تنهایی تولید میکند.

·       سنگ گرانیت وارداتی از برزیل

یکی از بزرگترین صادر کنندگان سنگ های تزئینی به جهان، برزیل است. بازار سنگ گرانیت در این کشور به اندازه ای داغ است، به صورتی که انواع گرانیت های موجود در این کشور به بیش از 600 نوع مختلف می رسد.

·       سنگ های وارداتی از افغانستان

افغانستان نیز یکی از کشور های غنی از معادن سنگ می باشد که متاسفانه به دلیل کم بودن امکانات این کشور، سنگ های آن به صورت کوپ به دیگر کشور ها صادر می شود. از سنگ هایی که از افغانستان وارد کشور ما می شود می توان اشاره کرد به سنگ چینی هرات. کشور افغانستا معادن بسیار خوبی از سنگ های مرمر دارد که برخی از این سنگ ها به صورت کوپ به کشورمان وارد می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات انواع سنگ و اطلاع از قیمت های آن با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ ترامیت میاندوآب
اخبار و مقالات

ترامیت سفید ارزان

لایم استون ها یا همان سنگ های ترامیت نوعی سنگ آهکی هستند که در صنعت ساختمان کاربرد های مختلفی دارند. اگر به دنبال خرید سنگ

ادامه مطلب »
مرمر

سنگ اسلب مرمر سان ست

مرمر سان ست، سنگی بسیار زیبا و خیره کننده است که معمولا در ابعاد اسلب برش داده شده و در پروژه های لوکس استفاده می

ادامه مطلب »