قیمت سنگ پله مرمریت لاشتر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت لاشتر با تم رنگی مشکی همراه با خطوط سفید رنگ می باشد. این سنگ در ابعاد مختلف اسلب، تایل، پلاک و سایز های مختلف پله به صورت صیقلی، چرمی و بوش همر فرآوری می شود.


سنگ مرمریت لاشتر

مرمریت لاشتر یکی از مشهور ترین و باکیفیت ترین سنگ های مرمریت در ایران و جهان است. این سنگ به دلیل شباهت بسیار زیاد به سنگ پیترا گری ایتالیا، تبدیل به یکی از مهمترین سنگ های صادراتی ایران گردیده است. سنگ لاشتر پس از برش و فرآوری در دو سورت گرید A یا کم خط و گریدB  یا پر خط تقسیم بندی می شود. برای فرآوری سنگ لاشتر به دلیل استحکام فوق العاده خوب آن، از روش های صیقلی، تیشه ای، بوش همر، چرمی، هوند یا مات و … استفاده می شود.

 

ویژگی های سنگ مرمریت لاشتر

استحکام بسیار بالای سنگ لاشتر در کنار طرح و نقش زیبا و منحصر به فرد از بهترین ویژگی های این سنگ می باشد. سنگ هایی که به صورت تیشه ای و یا بوش همر فرآوری می شوند از مقاومت سایشی بسیار بالایی برخوردار هستند و مانع از سر خوردن افراد می شود.

  • تراکم بالا و استحکام بسیار خوب
  • جذب آب بسیار پایین
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالا
  • مقاوم در برابر سرما و گرما
  • سورت بندی بسیار راحت
  • نظافت آسان
  • قابل استفاده در محیط های داخلی و بیرونی با فرآوری های مختلف

سنگ پله لاشتر بوش همر

انواع سنگ پله مرمریت لاشتر

سنگ های پله معمولا در سایز های عرض 35 برش داده شده و به صورت صیقلی، تیشه ای و بوش همر فرآوری می شود. از سنگ های صیقلی لاشتر در قسمت های داخلی ساختمان استفاده می شود و از سنگ های تیشه ای و بوش همر در فضا های بیرونی استفاده می شود.

 

معدن سنگ مرمریت مشکی لاشتر

معدن سنگ لاشتر با استخراج ماهیانه 3000 تن و ذخیره حدود 360،000 تن مرمریت لاشتر در استان اصفهان و در فاصله 35 کیلومتری جنوب اصفهان در منطقه لاشتر قرار گرفته است. این سنگ جزء مشهور سنگ های مرمریت در جهان است و در ابعاد اسلب با ضخامت های مختلف به تمام کشور های دنیا صادر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »