اسلب مرمریت اسپایدر مشکی

اسلب مرمریت اسپایدر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب مرمریت اسپایدر با تم رنگی مشکی و رگه های اسپایدر طلایی و سفید، جزو زیباترین سنگ ها محسوب می شود. از این سنگ در ساختمان های لوکس و مجلل، در لابی ها و دکوراسیون های داخلی استفاده می گردد.


سنگ اسلب مرمریت اسپایدر

مرمریت اسپایدر یکی از زیباترین و خاص ترین سنگ های ساختمانی است که دارای تم رنگی قهوه ای سوخته و مشکی همراه با رگه های ریز اسپایدری طلایی و سفید می باشد. این سنگ در بازار با نام مرمریت دهبید مشکی اسپایدر نیز شناخته می شود.

مرمریت اسپایدر غالبا در ابعاد طولی، فرشی و اسلب برش و فرآوری می گردد. سنگ های اسلب دهبید اسپایدر در ساختمان های لوکس به عنوان سنگ بدنه دیوار ها و کف استفاده می گردد. این سنگ سورت های متفاوتی دارد. سورت های سوپر این سنگ ممکن است سطحی مشکی و بسیار زیبا و بدون رگه داشته باشند و یا ممکن است از کمترین میزان رگه های اسپایدری برخوردار باشند.

ویژگی های مرمریت اسپایدر

سنگ اسلب مرمریت اسپایدر در مجموعه بازرگانی هویدا، از کیفیت فرآوری بسیار عالی و ساب فوق‌العاده ای برخوردار می باشد و استفاده از آن سبب زیبایی دوچندان ساختمان می گردد. این سنگ از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است که خود را نسبت به سایر سنگ های مرمریت، متمایز می نماید. از مزیت های خوب این سنگ می توان اشاره نمود به:

تراکم بسیار خوب این سنگ و استحکام بالای آن، از بهترین ویژگی های این سنگ می باشد. سنگ اسپایدر مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و فشار دارد و به طور کلی می توان گفت که این سنگ ماندگاری بسیار بالایی دارد.

طرح و نقش بسیار زیبا و ساب پذیری فوق العاده خوب این سنگ از دیگر ویژگی های مرمریت اسپایدر می باشد. این سنگ سطح براق و درخشانی دارد و استفاده از سایز های اسلب در فضای داخلی ساختمان، فضایی بسیار لذت بخش را ایجاد می کند.

عدم تخلخل در بافت سنگ اسپایدر و جذب آب بسیار پایین آن از بهترین مزیت های این سنگ می باشد. در هنگام تولید و فرآوری سنگ های اسلب، از توری های فایبر گلس برای افزایش مقاومت و عدم ترک خوردن سنگ استفاده می کنند. همین ام سبب افزایش استحکام و مقاومت سنگ در برابر ضربه نیز می گردد. 

اسلب مرمریت دهبید اسپایدر

کاربرد سنگ اسلب دهبید اسپایدر

از این سنگ می توان در کلیه قسمت های داخلی ساختمان استفاده نمود. استفاده از این سنگ در لابی ساختمان ها و هتل ها، دور قاب آسانسور و … باعث جذابیت دو چندان محیط اطراف خود می شود.

  • سنگ کف لابی هتل ها
  • سنگ کف واحد های تجاری و مسکونی
  • قاب دور آسانسور
  • سنگ کف و دیوار پارکینگ
  • دیوار لابی
  • سنگ پله و دیوار پله
  • دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • دکوراتیو و ویترین مغازه ها
  • رویه کابینت و فضای بین آن

استفاده از اسلب دهبید اسپایدر در فضای داخلی ساختمان شکوه و گرمی خاصی به محیط می بخشد. اما از این سنگ نمی توان در فضای بیرونی ساختمان ها که در معرض نور خورشید است بکار برد. زیرا که باعث لکه شدن یا به اصطلاح بور شدن سنگ می گردد و این دانه ها یا لکه ها دیگر از بین نخواهد رفت.

به دلیل ذات آهکی کلیه سنگ های مرمریت، توصیه می شود در سرویس های بهداشتی و حمام ها و در آشپزخانه ها به عنوان سنگ رویه کانتر و کابینت استفاده نگردد. بهترین سنگ مشکی برای استفاده در محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و …، سنگ گرانیت مشکی زبرا می باشد. اگر قصد دارید تا با این سنگ بسیار زیبا آشنا شوید، حتما مطالبی را که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید.

قیمت سنگ اسلب مرمریت اسپایدر

پارامتر های مختلفی بر قیمت سنگ های مرمریت تاثیر می گذارد و همه ی آن ها بر تعیین قیمت این سنگ نیز صدق می کنند. به طور کلی به دلیل فرآوری مشکل سنگ های اسلب، این سنگ ها از قیمت بیشتری نسبت به ابعاد تایل دارند. با این تفاوت که تغییرات قیمت بر این سنگ ها، به خاطر پارامتر های مختلف دیگر می باشد. مثلا سورت سنگ از مهمترین فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت این سنگ می باشد. هر چقدر سطح سنگ تیره‌تر و میزان رگه های سطح آن کمتر باشد، قیمت سنگ بیشتر است.

ضخامت سنگ های اسلب نیز بر قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. سنگ هایی که جهت صادرات فرآوری می شوند دارای ضخامت 2 یا 3 سانت می باشند. هر چقدر ضخامت سنگ بیشتر باشد، قیمت سنگ بیشتر است. کیفیت برش، ساب و فرآوری سنگ نیز در تعیین قیمت سنگ مؤثر است. سنگی که فرآوری خوبی بر روی آن انجام شده باشد،قطعا می تواند طول عمر بیشتری داشته باشد و تا سالیان سال جلوه ی زیبای خود را به نمایش بگذارد.

معدن سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

معدن این سنگ در مجاورت شهرستان صفاشهر به فاصله 175 کیلومتری از شمال شیراز در استان فارس قرار دارد. این منطقه غنی از معادن بسیار زیادی از سنگ های مرمریت با تم های رنگی مختلف و طرح های متفاوت می باشد. از دیگر سنگ های مشابه که کیفیت بسیار خوبی دارند می توان اشاره کرد به، مرمریت مهکام، سنگ مرمریت گلدن بلک، سنگ مشکی لاشتر و مرمریت مشکی ماکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »