اسلب مرمریت مجستیک رز

اسلب مجستیک رز

فهرست مطالب این نوشته

مجستیک رز از دسته سنگ های مرمریت می باشد،از سنگ اسلب مجستیک رز به رنگ جگری، در فضا های لوکس استفاده می شود.از مرمریت مجستیک رز، اسلب های بوک مچ و فور مچ فرآوری و تولید می شود.


اسلب مرمریت مجستیک رز

سنگ مرمریت مجستیک رز از خاص ترین سنگ های مرمریت موجود در کشور است که به دلیل خواص فیزیکی مناسب جایگاه خوبی را از آن خود کرده است. 

زمینه رنگ مرمریت مجستیک رز، قرمز جگری بوده که رگه های سفید رنگ در سطح آن مشاهده می شود.اغلب این سنگ به صورت اسلب برش داده شده و به روش های صیقلی، هوند و چرمی فرآوری می شود. اصطلاحا به این سنگ شبه گرانیت می گویند و دلیل آن هم مقاومت و استحکام بسیار بالای این سنگ است. اگر قصد دارید تا با سنگ گرانیت مشکی زبرا آشنا شوید، حتما مطالبی را که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید.

 

ویژگی های اسلب مرمریت مجستیک رز

این سنگ نسبت به سایر سنگ های مرمریت مشکی موجود در بازار، از مقاومت فوق العاده خوبی برخوردار است. مرمریت مجستیک مقاومت بسیار خوبی در برابر مواد شیمیایی و اسیدی خانگی همچون آبلیمو و … دارد. به همین دلیل می توان از آن به عنوان سنگ رویه کابینت و فضای داخلی آشپزخانه استفاده نمود.

  • جذب آب بسیار ناچیز
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالا
  • ساب پذیری فوق العاده
  • قابلیت فرآوری به صورت اسلب های بوک مچ و فورمچ

 کاربرد های سنگ مرمریت مجستیک رز

با توجه به ویژگی های ذکر شده، این سنگ کارایی و استفاده ی بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد از جمله:

استفاده از اسلب های مجستیک رز در فضا های عمومی، لابی هتل ها، دیوارهای دکوراتیو، کف ساختمان های لوکس، تی وی روم ها و …

در فرآوری سنگ به صورت هوند، سطح سنگ صاف بوده اما خاصیت براق بودن سنگ به دلیل عدم استفاده از لقمه های اسیدی، در فرآوری مشاهده نمی شود.در بسیاری از ساختمان های لوکس، طراحان و معماران از سنگ های هوند در فضا هایی چون سرویس بهداشتی و حمام ها به دلیل عدم لکه پذیری سنگ استفاده می کنند.

اسلب های چرمی مجستیک رز، دارای سطحی ناهموار و نا مسطح دارند. در این گونه فرآوری سطح سنگ توسط لقمه های مخصوص ساب می خورد. این لقمه ها قسمت هایی که سنگ یک مقدار ضعیف تر است را سابیده و قسمت های قوی تر سنگ کمتر ساب خورده و از بین می رود. در نهایت سنگ یک سطح بسیار زیبا و کلاسیک را به خود اختصاص می دهد. از این سنگ نیز می توان در قسمت های مختلف ساختمان، سنگ رویه کابینت، میز های پیشخوان و … استفاده نمود.

 

معدن سنگ مجستیک رز

معدن این سنگ در استان کرمان واقع شده است. این سنگ در سورت های مختلف کم خط و پر خط دسته بندی می شود. قیمت سنگ بر اساس سورت سنگ و نحوه ی فرآوری سنگ که به صورت صیقلی است یا هوند و یا چرمی، متغیر می باشد. سنگ اسلب مرمریت لاشتر یکی از معروف ترین و مقاوم ترین سنگ های ساختمانی است که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به مرمریت مجستیک رز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »