سنگ عباس آباد بی موج

قیمت:

1,980,000 تومان

سنگ تراورتن عباس آباد در طیف رنگی کرم روشن و سفید از محبوب ترین و قدیمی ترین سنگ ها ساختمانی است. این سنگ به دو صورت موجدار و بی موج تولید می شود که معمولا قیمت سنگ عباس آباد بی موج بیشتر از سورت های موجدار است.

توضیحات تکمیلی

تم رنگی

سفید

سورت

ممتاز

اندازه سنگ

طولی

فینیشینگ

سابیده

معدن

محلات

شرایط پرداخت

نقد و اقساط

تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

اشتراک گذاری

توضیحات

از مهم ترین متریال های مورد استفاده در صنعت ساختمان، سنگ های تراورتن هستند. سنگ تراورتن بی موج عباس آباد با تم رنگی کرم و سفید، از محبوب ترین سنگ هایی است که در نمای ساختمان های شیک و مجلل استفاده می شود. قیمت سنگ عباس آباد بی موج با توجه به سورت های مختلف آن، متفاوت است.

سنگ عباس آباد بی موج

تراورتن ها یکی از پر مصرف ترین سنگ های ساختمانی هستند که از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار می باشند. در این میان، سنگ عباس آباد از قدیمی ترین، با کیفیت ترین و مشهور ترین سنگ های سفید نما در ایران و جهان محسوب می شود. این سنگ دارای تم رنگی کرم روشن و سفید است و در سطح آن با توجه به سورت های مختلف، رگه ها و هاله های کم یا زیاد کرم رنگ یا قهوه ای مشاهده می شود.

معمولا سنگ های تراورتن را به دو صورت موج دار و بی موج به روش های صیقلی یا چرمی فرآوری می کنند. سنگ عباس آباد بی موج با سطح صیقلی و شفافی که دارد، از محبوب ترین سنگ های مورد استفاده ی پیمانکاران و سازندگان ساختمان های لوکس است. این سنگ علاوه بر ظاهر بسیار شیک، کیفیت فوق العاده بالایی دارد و بیشتر در نما های رومی ساختمان های لاکچری استفاده می شود.

صادرات تراورتن عباس آباد بی موج و موجدار به کشور های بسیار زیادی نیز صورت می گیرد. قیمت سنگ عباس آباد بی موج نیز بالا است و بیشتر مشتریان این سنگ، افراد لوکس پسند و سازندگان ساختمان های لاکچری هستند.

سنگ های مشابه

اگر قیمت سنگ عباس آباد بی موج را فاکتور بگیریم، این سنگ تنها از نظر فاکتور های ظاهری شباهت هایی به سنگ های زیر دارد.

ویژگی سنگ عباس آباد بی موج

از ویژگی های مشترک سنگ های تراورتن می توان به بافت متخلخل این سنگ ها یا وجود خلل و فرج در بافت این سنگ ها دانست. میزان خلل و فرج در سنگ ها بر کیفیت و ماندگاری سنگ تاثیر زیادی دارد. سنگ عباس آباد بی موج به عنوان لوکس ترین و باکیفیت ترین سنگ نمای ساختمان شناخته می شود و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. به طور مثال:

1- تراکم بالا و تخلخل پایین

تراکم این سنگ بسیار بالاست و بافت متخلخل مناسبی دارد. سنگ عباس آباد به دلیل بافت متراکم، ساب پذیری بسیار عالی دارد و سطح آن براق است و همینطور مقاومت فشاری مناسبی دارد. خلل و فرج این سنگ پایین و مناسب است.

2- چسبندگی ایده آل با ملات

تراورتن عباس آباد به دلیل بافت متخلخل و جنسیت عالی که دارد، چسبندگی ایده آلی با ملات پیدا می کند. برای اجرای سنگ های تراورتن از ملات نرم باید استفاده کرد تا ملات به خوبی داخل حفره های سنگ نفوذ کند و چسبندگی خوبی با سنگ ایجاد کند. با این حال اسکوپ کردن همه ی انواع سنگ های نما الزامی است.

3- سازگار با شرایط مختلف آب و هوایی

این سنگ دوام بالایی در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت دارد و به هیچ عنوان شوره نمی زند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد. سنگ عباس آباد بی موج کاربرد زیادی را در نمای مناطق شرجی همچون شهر های جنوبی و شمالی کشور دارد.

4- عایق صوتی و حرارتی مناسب

خلل و فرج موجود در بافت این سنگ، خاصیت عایق بودن نسبی در برابر حرارت و صدا دارد. سنگ های تراورتن در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم هستند. خلل و فرج سنگ های تراورتن، این سنگ ها را تبدیل به یک نوع عایق صوتی طبیعی کرده است.

5- تنوع بالای سنگ عباس آباد بی موج

سنگ بی موج عباس آباد به تنهایی سورت های بسیار زیادی دارد و بر اساس میزان هاله و رگه در سورت های جداگانه دسته بندی می شود. حتی استفاده از سورت های پایین این سنگ در مناطق مرطوب یا سردسیر مثل شمال کشور، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و تا سالیان سال، ظاهر زیبای خود را حفظ می کند.

نقاط منفی تراورتن بی موج عباس آباد

به جرعت می توان گفت که سنگ تراورتن عباس آباد در دسته بی نقص ترین سنگ های تراورتن نما قرار دارد و تنها نقطه منفی این سنگ، قیمت آن است. قیمت سنگ بی موج عباس آباد بالا است و به همین دلیل تنها سازندگان ساختمان های لوکس منطقه ی بالا شهر از این سنگ استفاده می کنند.

از نقاط منفی کلی سنگ های تراورتن می توان به مقاومت سایشی و مقاومت فشاری نسبتا پایین این سنگ ها در مقایسه با مرمریت ها یا گرانیت ها دانست. یا مثلا این سنگ ها نسبت به مواد شیمیایی و اسیدی قوی واکنش پذیر هستند و تماس این گونه مواد باعث ایجاد لک در سنگ می شود. این معایب تنها مربوط به سنگ عباس آباد بی موج نمی شود و تمامی سنگ های تراورتن را در بر می گیرد.

کاربرد سنگ عباس آباد بی موج

معمولا سنگ های عباس آباد بی موج را در ابعاد عرض 40 طولی با ضخامت 1.8به صورت صیقلی فرآوری می کنند. سنگ های سایز یا نمره جهت صادرات به کشور های مختلف نیز تولید می شود. تلفیق این سنگ با سنگ هایی همچون تراورتن سیلور تکاب یا تراورتن قرمز آذرشهر، زیبایی خارق العاده ای را در نما های ترکیبی مدرن خلق می کند.

این سنگ به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد، قابلیت برش پذیری بسیار مناسبی دارد. از این جهت بهترین گزینه برای نما های برجسته ی رومی است. استفاده از این سنگ در نما، شکوه و عظمت خاصی به بنا می بخشد. اگر قیمت سنگ عباس آباد بی موج را در نظر نگیریم، این سنگ به عنوان بهترین سنگ نمای ویلا در شمال محسوب می شود.

  • نما های رومی، کلاسیک و مدرن
  • دیوار های داخلی، حیاط و پارکینگ
  • محوطه سازی حیاط و روف گاردن
  • ساخت نرده سنگ و صراحی
  • سنگ پله قسمت های بیرونی ساختمان

معدن سنگ تراورتن عباس آباد بی موج

معدن سنگ تراورتن عباس آباد در استان مرکزی، شهرستان محلات و در نزدیکی شهر نیم ور قرار دارد. این معدن سینه کار های بسیار زیاد و مختلفی دارد که از همه ی آنها ماهانه بیش از هزار تن سنگ باکیفیت استخراج می شود. از معروف ترین معادن سنگ عباس آباد می توان به معدن حاج عبدلی، معدن نیکفر، سینه کار قاسمی فر، سینه کار عرب، سینه کار توکلی و … اشاره کرد.

قیمت سنگ عباس آباد بی موج چنده؟

عوامل مختلف و بسیار زیادی در قیمت سنگ های ساختمانی به خصوص سنگ بی موج عباس آباد موثر است. از مهم ترین این عوامل می توان به ابعاد و ضخامت سنگ ها اشاره کرد. ضخامت استاندارد برای سنگ های تراورتن، 1.7 سانتی متر است. سنگ های ضخیم سه یا چهار سانتی برای پله یا ابزار سی ان سی، به دلیل ضخامت بیشتر، قیمت بیشتری نیز دارند. قد و پای سنگ ها نیز هر چقدر بلند تر باشد، قیمت سنگ بیشتر می شود.

کیفیت ساب و فرآوری و متریال مورد استفاده در فرآوری، نه تنها در ماندگاری زیبایی سنگ کمک می کند، بلکه در قیمت نهایی سنگ عباس آباد بی موج تاثیر زیادی دارد. این سنگ از یک معدن با سینه کار های مختلف از جمله پور حسنی، عرب پور، حاج عبدلی، قاسمی فر و … استخراج می شود. قیمت و کیفیت هر سینه کار با سینه کار دیگر، تا حدودی فرق دارد. سنگ های چسبی و یا کوره شده اگرچه ظاهر زیبایی دارند، اما مقاومت سنگ را کاهش می دهند و از دلایل ارزان بودن و بی کیفیت بودن سنگ ها محسوب می شوند.

یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ عباس آباد بی موج، کیفیت سورت بندی سنگ است. هر چقدر سنگ های یک دسته شبیه به هم باشند و بازی رنگ کم تری داشته باشند، سورت سنگ دقیق تر و قیمت سنگ بیشتر است.

تراورتن بی موج عباس آباد را از کجا خریداری کنیم؟

از آنجایی که قیمت سنگ عباس آباد بی موج ارزان نیست و این سنگ در دسته سنگ های لوکس ساختمانی قرار دارد، باید آن را از یک مجموعه ای معتبر تهیه کنید که به شما ضمانت نامه های زیر را ارائه بدهد.

  • ضمانت اصالت سنگ
  • ضمانت کیفیت فرآوری
  • ضمانت سورت بندی

سنگ تراورتن عباس آباد یک سنگ لوکس و گران قیمت است. البته لفظ گران قیمت را نمی توان بر روی هر سنگی به خصوص سنگ عباس آباد گذاشت. زیرا ساختمانی که در نمای خود از تراورتن عباس آباد استفاده می کند، شکوه خاصی می گیرد و آن ساختمان در زمان فروش، ارزش بیشتری نسبت به ساختمان های دیگر دارد. در واقع استفاده از سنگ بی موج عباس آباد باکیفیت در نما، نوعی ارزش افزوده برای ملک محسوب می شود.

از آنجایی که قیمت سنگ عباس آباد بی موج بالا است، از این رو تهیه و خرید باید از یک مجموعه ی معتبر و با سابقه صورت بگیرد. این سنگ عمدتا در کارخانجات سنگبری اصفهان، شهرک های صنعتی محمود آباد، رضوانشهر، شهرک های صنعتی محلات و شمس آباد تهران تولید می شود.

مجموعه کارخانجات سنگ هویدا با نیم قرن سابقه و تولید سنگ های تراورتن با کیفیت صادراتی و داخلی، سنگ تراورتن عباس آباد را در سورت های متنوع به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر به دنبال یک سنگ لوکس و با کیفیت برای ساختمانتان هستید، می توانید از مجموعه ی ما بازدید بفرمایید.

توضیحات تکمیلی

تم رنگی

سفید

سورت

ممتاز

اندازه سنگ

طولی

فینیشینگ

سابیده

معدن

محلات

شرایط پرداخت

نقد و اقساط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ عباس آباد بی موج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی