سنگ گرانیت مروارید مشهد هاشمی

فهرست مطالب

سنگ گرانیت مروارید مشهد هاشمی با تم رنگی طوسی روشن و دانه بندی ریز طوسی تیره و سفید منظم، از باکیفیت ترین نوع سنگ مروارید محسوب می شود. قیمت این سنگ نسبت به سایر معادن گرانیت مروارید، بیشتر است.

گرانیت مروارید مشهد هاشمی

سنگ های گرانیت یکی از انواع سنگ های آذرین درونی هستند که از سرد شدن مواد مذاب تشکیل می شوند. در این میان، سنگ گرانیت مروارید مشهد با بافت گل پنبه ای یا فلفلی، جزو قیمت مناسب ترین سنگ های گرانیت بازار است. معدن سنگ گرانیت مروارید در نزدیکی منطقه تپه سلام جاده فریمان قرار دارد. این معدن سینه کار های مختلفی دارد که از معروف ترین آنها معادن هاشمی و ریاحی هستند.

سنگ گرانیت مروارید مشهد هاشمی با زمینه رنگی روشن و بافت گل پنبه ای ریز، جزو باکیفیت ترین این سنگ ها است. به طور کلی گرانیت مروارید در دسته ارزان ترین سنگ های گرانیت بازار قرار دارد. این سنگ در کنار مزایایی که دارد، معایبی نیز دارد که باید با آنها آشنا شوید.

ویژگی ها، مزایا و معایب

مزایا

  • قیمت بسیار مناسب
  • سورت یکدست
  • مقاومت فشاری و سایشی خوب
  • ساب پذیری عالی
  • قابلیت فرآوری به صورت فلیم شده
  • تولید انبوه در مدت زمان کم

معایب

  1. جذب آب بالا: سنگ گرانیت مروارید مشهد هاشمی نسبت به سایر سنگ های گرانیت جذب آب بالایی دارد. این سنگ در زمان اجرای دوغابی، ممکن است تمام آب ملات را به خود جذب کند و در چسبندگی مشکل ایجاد کند. اجرا به صورت چسبی و یا ملات خشک توصیه می شود.
  2. کالیبر نبودن و دقیق نبودن ابعاد اندازه گیری: گرانیت مروارید در میان سنگ های گرانیت، سنگ نرم محسوب می شود که در زمان برش توسط قله بر، سگمنت کمتری مصرف می کند. به دلیل قیمت ارزان، نظارت کمتری بر روی برشکاری و تولید صورت می گیرد. البته دقیق نبودن ابعاد در حد چند میلیمتر است که این خود یک ناهنجاری محسوب می شود.
  3. ضریب بالای انتقال حرارت: بالا بودن ضریب انتقال حرارتی در ساختمان هایی که گرمایش از کف ایجاد کرده اند، انتخاب خوبی محسوب می شود. اما به طور کلی گرانیت مروارید مشهد، عایق حرارتی مناسبی محسوب نمی شود.

کاربرد سنگ گرانیت مروارید مشهد هاشمی

از آنجایی که این سنگ تم رنگی روشنی دارد، در ترکیب با سنگ های تیره، همچون گرانیت مشکی نطنز، فضایی زیبا ایجاد می کند. گرانیت مروارید مشهد در ابعاد مختلف فرشی، عرض 40 و 60 طولی، سایز های مختلف پله و کوبیک تولید می شود.

این سنگ به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد، مورد توجه اکثر انبوه سازان ایران و سایر کشور های همسایه ایران قرار گرفته است. از کاربرد های این سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سنگ کف حیاط و پشت بام
  • کفپوش پارکینگ و بدنه پارکینگ
  • سنگ پله و دیواره راه پله
  • رویه کابینت و میز های پیشخوان
  • سنگ کف واحد های مسکونی و اداری
  • دیوار نمای بیرونی ساختمان
  • سنگفرش پارک ها
  • جدول های سنگی
  • کفپوش سوله های بهداشتی

سنگ های مشابه

  1. گرانیت سفید نطنز
  2. گرانیت نهبندان آستان
  3. گرانیت سفید زاهدان

قیمت و پارامتر های تاثیر گذار در تعیین قیمت

یکی از مهمترین عواملی که در قیمت سنگ گرانیت مروارید مشهد هاشمی تاثیر گذار است، سورت سنگ می باشد. سورت بندی سنگ به صورت ممتاز، درجه یک و درجه دو است. در درجات ضعیف تر این سنگ، لکه ها و شالی های تیره یا سفیدی مشاهده می شود که قیمت سنگ را کاهش می دهد.

اگرچه در اکثر کارخانجات از کیفیت برش پایینی جهت تولید استفاده می کنند، با این حال کارخانه هایی با دستگاه بروز هستند که این سنگ را با بهترین کیفیت برش و ساب در حال تولید هستند. کیفیت برش و فرآوری، در قیمت سنگ تاثیر گذار است.

ابعاد و ضخامت سنگ ها هر چقدر بیشتر شود، قیمت سنگ نیز افزایش می یابد. گرانیت مروارید مشهد هاشمی به دلیل تم رنگی روشن تر و تراکم بالاتری که نسبت به سایر معادن دارد، قیمت آن در مقایسه با سایر سنگ های معادن مروارید، بیشتر است. صنایع سنگ هویدا با 18 سال سابقه تامین سنگ گرانیت مروارید با کیفیت صادراتی، این سنگ را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به شما ارائه می دهد.

برای مشاهده ی قیمت بروز سنگ گرانیت مروارید مشهد، اینجا را کلیک کنید.

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی  –  0913428981

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ مناسب پشت بام
مقالات

سنگ مناسب پشت بام

از گذشته تا به امروز برای کفپوش پشت بام خانه ها از موزاییک و یا سنگ های طبیعی استفاده می کردند. در این مقاله به

ادامه مطلب »
معدن گرانیت مروارید مشهد
مقالات

معدن گرانیت مروارید مشهد

سنگ گرانیت مروارید مشهد یکی از پر طرفدار ترین سنگ های صادراتی ایران است که به کشور های بسیار زیادی از جمله عراق، ارمنستان، قزاقستان،

ادامه مطلب »