طراحی دکوراسیون با سنگ

فهرست مطالب این نوشته

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا که یک طراح خوب با طرحی خود می تواند به تمام بخش های ساختمان، روح ببخشد. استفاده از سنگ مناسب در طراحی فضا های دکوراتیو می تواند، حس خوبی را به محیط اطراف خود منتقل کند.

ایده های خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی

به کار گیری از سنگ های طبیعی در دکوراسیون داخلی، می تواند به منزل شما زیبایی دو چندانی دهد. با اندکی خلاقیت می توان شاهکار های منحصر به فردی خلق کرد.

به کار گیری از سنگ های طبیعی تزیینی در دکوراسیون داخلی، در ساختمان های کلاسیک و مدرن و امروزی بسیار رایج است.

در ادامه سعی به معرفی چند ایده در طراحی دکوراسیون با سنگ های طبیعی می پردازیم:

1-   استفاده از سنگ مرمر در اتاق ناهار خوری

یکی از زیبا ترین سنگ های ساختمانی سنگ مرمر است که قابلیت عبور نور از خود را دارد. می توان با نور پردازی بر روی این سنگ فضای بسیار دلنشینی را خلق کرد. استفاده از سنگ مرمر بر روی میز ناهار خوری و فضای اطراف میز ناهار خوری ایده ی جالبی می تواند باشد.

2-   استفاده از سنگ های مرمر، گرانیت و چینی در حمام و سرویس های بهداشتی: سنگ های گرانیت، چینی و مرمر به دلیل تنوع رنگی و طرحی بی نظیر و فراوان، و همچنین مقاومت خوب در برابر رطوبت می تواند گزینه ی بسیار مناسبی در استفاده در این مکان ها باشد.

 

3-   استفاده از سنگ در جزیره آشپزخانه در دکوراسیون های داخلی: می توان از انواع سنگ های ساختمانی در آشپزخانه استفاده کرد. توجه شود که سنگ های مرمریت و یا تراورتن به دلیل حساس بودن به مواد اسیدی، بهتر است در این فضا ها استفاده نشود. ( مواد اسیدی مانند آبیلمو و آبغوره)

4-   استفاده از مصنوعات سنگ: استفاده از گلدان های سنگی نیز می تواند جذابیت بسیار زیادی را به محیط دهد.

5-   استفاده از سنگ در دیوار پشت تلویزیون یا به اصطلاحTV روم: استفاده از انواع سنگ های ساختمانی به صورت اسلب های بوک مچ و یا سنگ های آنتیک و دکوراتیو در پشت تلویزیون می تواند ایده ی بسیار جذابی باشد.

6-   استفاده از سنگ های آنتیک برای قاب دور شومینه: سنگ های آنتیک نیز می تونند در اطراف شومینه و بر روی دیوار های اطراف بخاری و شومینه می تواند فضایی دلنشین را به وجود آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید سنگ با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ کف واحد های مسکونی
اخبار و مقالات

سنگ کف واحد های مسکونی

انتخاب سنگی مناسب به عنوان کفپوش واحد های مسکونی، علاوه بر به وجود آوردن فضایی زیبا و دلنشین، عمر بسیار خوبی می تواند داشته باشد.

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ کف سالن

انتخاب بهترین سنگ برای کف سالن های پذیرایی و لابی هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ کف سالن ها علاوه بر زیبایی باید

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ رویه کابینت

از آنجایی که محیط آشپزخانه تقریبا در تماس با انواع مواد اسیدی و شیمیایی خانگی از جمله آبلیمو و آبغوره است، از این رو انتخاب

ادامه مطلب »