تراورتن شکلاتی کاشان

سنگ تراورتن شکلاتی کاشان

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن شکلاتی کاشان جزء زیبا ترین سنگ های تراورتن نما است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. سطح براق و درخشان این سنگ در کنار جنسیت خوب آن از دلایل محبوبیت این سنگ شده است. تراورتن کاشان قیمت بسیار مناسبی دارد و به صورت موج دار و بی موج تولید می شود.


سنگ تراورتن شکلاتی کاشان

تراورتن شکلاتی کاشان سوپر با زمینه رنگی یکدست و براق همراه با کیفیت بسیار عالی و تراکم بالا می باشد. این سنگ بعضا با نام تراورتن شکلاتی آقا محمدی در بازار شناخته می شود. اگر در فرآوری سنگ از ساینده های مرغوب استفاده شود، سطح سنگ درخشان و بسیار زیبا خواهد شد.

تراورتن کاشان به دلیل تراکم بسیار خوب به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود و در دو نوع صیقلی و چرمی فرآوری می گردد. این سنگ از لحاظ قیمتی نیز جزء دسته سنگ های قیمت مناسب بازار است و در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می گردد. تراورتن شکلاتی کاشان موج دار، که موج های منظم و بسیار زیبایی دارد، در نما های بیرونی و داخلی ساختمان های مدرن به وفور استفاده می شود. این سنگ از نظر ظاهری، گاها شباهت زیادی به برخی از سورت های سنگ تراورتن یزد دارد. 

ویژگی های تراورتن شکلاتی کاشان

شفافیت، براقیت و یکنواختی سنگ در کنار تراکم بسیار خوب از ویژگی های این سنگ می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این سنگ، قد و پای بلند و شمش این سنگ است. اغلب سورت های این سنگ با ابعاد عرض 40 طولی، ارتفاع بلندی دارند که این خود نشان دهنده ی سلامت بسیار خوب سنگ است. از دیگر مزیت های این سنگ می توان اشاره کرد به:

سنگ تراورتن شکلاتی کاشان ساب پذیری بسیار خوبی دارد و سطح این سنگ براق و درخشان است. این سنگ نور را به خوبی منعکس می کند و استفاده از آن در هر فضایی، باعث گرمی و شکوه آن محیط می شود.

تراکم این سنگ مناسب است و از تخلخل مناسبی برخوردار می باشد. تراورتن کاشان جنسیت بسیار عالی دارد و وزن سبک این سنگ، سبب شده تا از آن در نما های بیرونی ساختمان های مرتفع استفاده شود. سنگ تراورتن کاشان چسبندگی بسیار خوبی با ملات نیز دارد.

این سنگ به هیچ عنوان شوره نمی زند و می توان از آن در نما های بیرونی ساختمان های مناطق مختلف کشور استفاده کرد. کیفیت فرآوری در شوره زدن یا نزدن و حتی در تغییر رنگ سنگ بسیار تاثیر گذار است. لایه یو وی سطح این سنگ، از رنگ پریدگی در مقابل نور خورشید محافظت می کند.

بهترین ویژگی این سنگ، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ی آن است. سنگ تراورتن شکلاتی کاشان در دسته سنگ های ارزان قیمت بازار قرار دارد و می توان یک نمای کم هزینه را با این سنگ طراحی کرد.

 

موارد استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی

سنگ تراورتن شکلاتی کاشان قابلیت بسیار خوب ابزار خوری دارد و در هنگام برش دچار شکستگی نمی شود. ترکیب این سنگ با سنگ های تراورتن سفید همچون تراورتن عباس آباد ممتاز، نما های جذابی را خلق می کند. سنگ های تراورتن موج دار نیز در نما های مدرن و یا دیوار های داخلی، کاربرد بسیار زیادی دارند.

  • نمای بیرونی ساختمان ها، نمای کلاسیک و مدرن
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان و پشت بام
  • محوطه سازی
  • ساخت مصنوعات سنگی، صراحی، آبنما و …

معدن سنگ شکلاتی کاشان

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان کاشان، جاده نراق، سه راه کله ارمک و در مجاورت روستای برز آباد واقع گردیده است. این معدن سینه کار های مختلفی دارد و از آنها سنگ با تم های رنگی کرم روشن تا تیره و شکلاتی استخراج می شود. از دیگر سنگ های باکیفیت نما با ظاهر زیبا می توان اشاره کرد به:

سنگ تراورتن تکاب _ تراورتن کرم رامشه _ سنگ تراورتن حاجی آباد _ تراورتن سیلور تکاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط