پالت های سنگ

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های ساختمانی، جهت صادرات در بسته بندی ها و پالت های چوبی قرار می گیرند . از این جهت که سنگ در مسیر های طولانی آسیب نبیند.

صادرات سنگ ساختمانی

سنگ های ساختمانی جهت صادرات به بسته بندی های شیک و مقاوم نیاز دارند. از این در هنگام صادرات، برای بسته بندی سنگ ها از پالت های چوبی استفاده می شود. بسته بندی شیک و مقاوم از این جهت اهمیت بسیار زیادی دارد که سنگ در مسیر های طولانی ممکن است آسیب ببیند و این پالت ها به عنوان محافظ از سلامت سنگ محافظت می کنند.

 

 

مراحل ساخت پالت چوبی حمل سنگ

1-   ابتدا حجم بارگیری هر جعبه با توجه به ابعاد و وزن هر قطعه سنگ به دقت بررسی می شود تا طرح و ابعادی استاندارد از سازه پالت بدست بیاید.

2-   دیواره داخل جعبه از فوم یا ورق های مخصوص پوشانده می شود تا هم به عنوان ضربه گیر عمل کند و هم مانع از خراشیدن شدن سنگ با دیواره پالت شود.

3-   طراحی پالت به وزن، شکل هندسی و میزان شکنندگی جنس بستگی دارد. بدنه پالت از الوار چوب که به صورت قاب در آمده است ساخته می شود. برای افزایش استحکام بدنه پالت، می توان از ورق های چند لایه نیز استفاده کرد.

4-   اگر پالت جهت صادرات به کشور های دیگر باشد با توجه به قوانین کشور مقصد پالت حمل سنگ، می بایست مهر گند زدایی داشته باشد. بر روی  پالت ها می توان مهر شرکت بازرگانی یا کارخانه زد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات انواع سنگ و اطلاع از قیمت های آن با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

Uncategorized

سنگ تراورتن صادراتی

صادرات سنگ ایرانی به کشور های زیادی از قبیل چین، عرق، لهستان، روسیه و دیگر کشور های جهان صورت می گیرد. از این رو بارگیری

ادامه مطلب »