سنگ تراورتن صادراتی

فهرست مطالب این نوشته

صادرات سنگ ایرانی به کشور های زیادی از قبیل چین، عرق، لهستان، روسیه و دیگر کشور های جهان صورت می گیرد. از این رو بارگیری و بسته بندی سنگ ها به گونه ای که به سنگ آسیبی نرسد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سنگ تراورتن صادراتی با کیفیت استثنایی در کارخانجات بازرگانی هویدا در حال فرآوری و تولید می باشد.


سنگ تراورتن صادراتی

متریال های ساختمانی همچون سنگ تراورتن از ایران به کشور های زیادی از قبیل ترکیه، چین، عراق، ارمنستان، روسیه، استرالیا و برخی از کشور های اروپایی انجام می شود. برای صادرات سنگ باید توجه بسیار زیادی به نوع پالت ها و نحوه ی قرار گرفتن سنگ در داخل پالت و بارگیری سنگ ها داشت. سنگ های تراورتن صادراتی در ابعاد مختلف 40*60 ، 40*80، 40*100، 40*120 و ابعاد مختلف اسلب به صورت چرمی و صیقلی تولید و جهت صادرات بسته بندی می شوند.

کشور های اروپایی بیشتر سنگ های اسلب و یا تراورتن در ابعاد تایل به صورت چرمی را می پسندند. زیرا سنگ های چرمی حس طبیعی و کلاسیک را به فضای اطراف خود القا می کند.

یکی از مهمترین بخش های صادرات سنگ ساختمانی، نحوه ی بسته بندی سنگ می باشد. هر چقدر بسته بندی محصول بهتر باشد، خطر آسیب دیدگی سنگ در طول مسیر کاهش می یابد و از طرفی می تواند جلوه ی زیبایی به سنگ ببخشد.

سنگ گرانیت صادرات در انبار

بارگیری سنگ جهت صادرات

پس از استخراج و فرآوری سنگ های ساختمانی، به یکی از مهمترین مراحل و مرحله ی تاثیر گذار بر کیفیت سنگ های ساختمانی می رسیم. به منظور بسته بندی سنگ های ساختمانی فرآوری شده، آن ها را داخل پالت قرار می دهیم:

  • پالت های چوبی: عموما سنگ های تراورتن، مرمریت و یا گرانیت در ابعاد تایل و 30*60، 40*60 و … توسط پالت های چوبی بسته بندی می شوند.

  • پالت های فلزی: جهت بسته بندی سنگ های اسلب برای صادرات و مسیر های طولانی، از پالت های فلزی استفاده می کنند. مهار این پالت ها در پشت تریلر و یا کانتینر جهت جلوگیری از واژگونی و آسیب دیدگی سنگ اهمیت بسیار زیادی دارد.

سنگ هایی با ابعاد اسلب و تایل جهت صادرات باید به صورت پالت بندی با رعایت استاندارد های جهانی آماده گردند.

بسته بندی های مقاوم و شیک از این جهت اهمیت دارند که سنگ در مسیر های طولانی احتمال آسیب دیدگی کمتری دارد. زیرا که اگر پالت ها محکم و مقاوم نباشند ممکن است سنگ ها آسیب های بسیار زیادی از قبیل ترک خوردگی و شکستگی ببینند.

اسلب صادراتی

کیفیت سنگ تراورتن صادراتی

سنگ هایی که جهت صادرات تولید می شوند، نه تنها تراورتن بلکه سنگ هایی همچون مرمریت یا گرانیت، معمولا با ضخامت های دو سانت و سه سانت فیکس فرآوری می شوند. فرآوری به صورت صیقلی و چرمی با توجه به سفارش کشور مقصد صورت می گیرد. اما کیفیت و سورت سنگ های صادراتی باید بسیار دقیق و منحصر به فرد باشد.

سورت سنگ به معنای آن است که تمام ورق های سنگ سفارش داده شده از مشتری همگی مشابه یکدیگر باشند. برای استعلام قیمت سنگ های تراورتن عباس آباد، سیلور تکاب، سنگ های تراورتن یزد، مرمریت لاشتر، مرمریت کرم دهبید و سنگ مرمریت اسپایدر با کیفیت صادراتی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

Uncategorized

پالت های سنگ

سنگ های ساختمانی، جهت صادرات در بسته بندی ها و پالت های چوبی قرار می گیرند . از این جهت که سنگ در مسیر های

ادامه مطلب »