اسلب مشکی گلدن بلک

قیمت اسلب مرمریت مشکی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های مرمریت بسیار زیادی در تم رنگی مشکی یافت می شوند که کیفیت بسیار خوب و مناسبی دارند. قیمت سنگ اسلب مرمریت مشکی نیز با توجه به نوع سنگ و برخی دیگر از پارامتر ها تعیین می شود. در این مقاله با چند نمونه سنگ معروف مشکی آشنا خواهیم شد.


سنگ اسلب مرمریت مشکی

سنگ های مرمریت نوعی سنگ دگرگونی محسوب می شوند که کیفیت بسیار خوب و ظاهر فوق العاده زیبایی دارند. تنوع رنگی در این سنگ ها بسیار زیاد است، به همین دلیل در صنعت ساختمان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. در گذشته سنگ های مرمریت بیشتر در ابعاد تایل تا پلاک های عرض 40 طولی فرآوری می شدند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی، امروزه هر نوع سنگ ساختمانی را در ابعاد بزرگ اسلب تولید می کنند. در این نوع فرآوری، سنگ علاوه بر اینکه ظاهرش به زیبایی به نمایش گذاشته می شود، ضایعات کمتری در حین فرآوری تولید می کند.

سنگ های اسلب را در انواع مختلف صیقلی، بوش همر، چرمی، هوند یا مات فرآوری می کنند. در فرآیند فرآوری این سنگ ها، با استفاده از توری های فایبرمش و اپوکسی، اسلب مقاوم سازی می شود تا در حین جابجایی، دچار ترک و شکستگی نشود.

بسته بندی سنگ اسلب لاشتر

ویژگی های سنگ های اسلب مرمریت 

مرمریت ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. اما برخی از ویژگی های این سنگ ها به دلیل جنسیت مشترک، یکسان می باشد. در ادامه به آنها می پردازیم:

سنگ های مرمریت تراکم بسیار بالای دارند و به همین دلیل از مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوبی برخوردار هستند. اسلب ها به دلیل اینکه در پشت سنگ از توری استفاده شده است، مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه نیز دارند.

مرمریت هایی که در این مقاله قصد معرفی آنها را داریم، همگی جذب آب بسیار ناچیزی دارند. مقاومت آنها نسبت به رطوبت بسیار بالا است و می توان از هر کدام از آن، در سرویس های بهداشتی و حمام استفاده نمود.

سنگ های مرمریت مشکی بافت بسیار متراکمی دارند، به همین دلیل از ساب پذیری فوق العاده خوبی برخوردار هستند. سطح این سنگ ها براق و درخشان است و نور را به خوبی از سطح خود منعکس می کند و به فضای اطراف خود لطافت و حس خوب منتقل می کند.

یکی از مزیت های بسیار خوب سنگ های اسلب مرمریت، تولید و تامین آن در متراژ های بسیار بالا می باشد. قیمت اسلب مرمریت های مشکی نیز بسیار مناسب است و به همین دلیل به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد.

 

کاربرد اسلب مرمریت مشکی 

از سنگ های اسلب مشکی به دلیل جذابیت خاص و منحصر بودن در طرح و نقش، بیشتر در فضا های داخی ساختمان استفاده می شود. از کاربرد های عمده این سنگ ها باید اشاره نمود به:

  • دیوار های داخلی ساختمان ها
  • سنگ کف لابی هتل ها و ساختمان های تجاری
  • سرویس های بهداشتی و حمام های مستر
  • رویه کابینت و سنگ کانتر آشپزخانه
  • سرویس پله های لوکس ساختمان های دوبلکس
  • دکوراتیو و ویترین مغازه های لوکس
  • دکوراسیون داخلی ساختمان ها 
  • سنگ تی وی وال

 

انواع مختلف سنگ اسلب مرمریت مشکی

در ادامه به معرفی، برخی از محبوب ترین و باکیفیت ترین سنگ های اسلب مشکی اشاره می کنیم.

اسلب مرمریت نجف آباد

سنگ مرمریت نجف آباد دارای تم رنگی مشکی پر رنگ با خطوط نا منظم سفید می باشد. این سنگ به عنوان یکی از قدیمی ترین سنگ های ساختمانی ایران محسوب می شود که امروزه در ابعاد تایل و اسلب به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. مرمریت مشکی نجف آباد، کیفیت خارق العاده ای دارد و ظاهر جذاب و براق این سنگ، از دلایل محبوبیت آن می باشد. سنگ اسلب نجف آباد در دو سورت کم خط و پر خط یافت می شود که قیمت هر دو سورت آن بسیار مناسب می باشد.

اسلب مرمریت نجف آباد کم خط

اسلب مشکی لاشتر

مرمریت لاشتر نیز یکی از سنگ های قدیمی ایران با تم رنگی مشکی مایل به طوسی همراه با خطوط کم سفید می باشد. این سنگ به دلیل شباهت بسیار زیاد به سنگ پیترا گری ایتالیا، محبوبیت بی نظیری پیدا کرده است. سنگ لاشتر در هر ابعاد مختلفی به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. این سنگ نیز قیمت بسیار مناسبی دارد و در دو سورت گرید A و گرید B تولید می شود. معدن هر دو سنگ لاشتر و نجف آباد در استان اصفهان قرار دارد.

اسلب مرمریت لاشتر

سنگ اسلب دهبید اسپایدر

مرمریت مشکی اسپایدر دارای تم رنگی قهوه ای سوخته و مشکی می باشد که در سطح آن رگه های اسپایدری بسیار ریز طلایی مشاهده می شود. این سنگ طرح و نقش منحصر به فردی دارد، به همین دلیل شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. مرمریت اسپایدر از معادن استان فارس، منطقه دهبید استخراج می شود و به عنوان یکی از مقاوم ترین سنگ های مرمریت مشکی بازار، شناخته می شود. قیمت این سنگ نیز با توجه به سورت سنگ، متغیر ولی مناسب است.

سنگ اسلب گلدن بلک

بی شک سنگ مرمریت گلدن بلک یکی از کم نظیر ترین سنگ های مرمریت مشکی جهان می باشد. زمینه رنگی این سنگ مشکی است که در سطح آن رگه ها و نقاط طلایی و مشکی مشاهده می شود. سنگ اسلب مرمریت گلدن بلک از دو معدن مختلف کاشان و محلات استخراج می شود که هر دوی آنها ظاهری مشابه همدیگر و کیفیت فوق العاده خوبی دارند.

اسلب گلدن بلک کاشان

اسلب مرمریت مارشال

سنگ مرمریت مشکی مارشال دارای زمینه رنگی مشکی و تیره است که در سطح آن رگه های اسپایدری سفید و گاها طلایی دیده می شود. این سنگ از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به مرمریت گلدن بلک دارد با این تفاوت که گل ها و دانه های سطح مرمریت مارشال درشت تر است. این سنگ از دانه بندی درشت تری نسبت به سایر سنگ های مشکی مشابه خود برخوردار است. معدن این سنگ در استان مرکزی، شهرستان خمین و در نزدیکی روستای رباط مراد واقع گردیده است. 

مرمریت مارشال

قیمت سنگ اسلب مرمریت مشکی

پارامتر های بسیار زیادی در تعیین سنگ های مرمریت به خصوص مرمریت های مشکی موثر هستند. به عنوان مثال، در برخی سنگ های مرمریت مشکی مثل لاشتر و نجف آباد، لکه های بور و یا رگه های ریز زرد مشاهده می شود. این لکه و رگه ها سبب می گردد تا سنگ قیمت پایین تری داشته باشد و در دسته سورت های ضعیف قرار گیرد. هر چقدر تم رنگی سنگ یکدست تر و پر رنگ تر باشد، و از طرفی رگه های سطح آن کمتر باشد، قیمت سنگ افزایش پیدا می کند.

کیفیت ساب و فرآوری سنگ از دیگر معیار های بسیار مهم تعیین قیمت سنگ می باشد. هر چقدر سنگ ساب بهتری خورده باشد، سطح آن براق تر و درخشان تر می گردد و نور را به زیبایی از سطح خود منعکس می کند. کیفیت فرآوری به معنای استفاده از مواد رزین و اپوکسی باکیفیت در مرحله فرآوری می باشد که سبب می گردد سنگ ماندگاری بسیار بالا و خوبی داشته باشد. بازرگانی سنگ هویدا با تاسیس یک شوروم سنگ اسلب در استان قم و تولید برخی از سنگ های ساختمانی در اصفهان و قم، آماده همکاری با مهندسان و سازندگان می باشد. قیمت سنگ های اسلب در بازرگانی سنگ هویدا بسیار مناسب و رقابتی می باشد. برای بازدید حضوری یا خرید غیر حضوری، با شماره زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »