تراورتن رامشه

قیمت:

475,000 تومان

سنگ تراورتن رامشه با زمینه رنگی عسلی، کرم و سفید یکی از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی است. این سنگ کیفیت ساب براقی دارد و به دلیل قیمت بسیار مناسب، نظر انبوه سازان را به خود جلب کرده است.

توضیحات تکمیلی

تم رنگی

سفید, کرم

سورت

سوپر

اندازه سنگ

طولی

فینیشینگ

سابیده

معدن

ثنایی و مالکی

شرایط پرداخت

نقد و اقساط

اشتراک گذاری

توضیحات

سنگ تراورتن کرم رامشه به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد و زمینه رنگی یکدست و جذاب، از سنگ های پر فروش بازار است. این سنگ سورت های مختلفی دارد و به دلیل قیمت اقتصادی، در دسته سنگ های نمای محبوب انبوه سازان قرار گرفته است.

سنگ تراورتن کرم رامشه

سنگ رامشه با زمینه رنگی عسلی، کرم، کرم روشن و سفید با هاله های موجود در سطح سنگ، از جمله سنگ های پر فروش بازار است. این سنگ از معادن مختلفی استخراج می شود و علاوه بر کیفیت، از تم های رنگی متفاوتی نیز برخوردار است. از انواع سورت های این سنگ می توان به سورت سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو که مناسب نما های پشت ساختمان است، اشاره کرد.

سنگ تراورتن رامشه در کارخانجات به دو صورت موجدار و بی موج برش می خورد. فرآوری های مختلف صیقلی، چرمی، هوند، آنفیلد و خام نیز بر روی این سنگ صورت می گیرد. تراورتن رامشه کرم به دلیل قیمت مناسبی که دارد، در دسته سنگ های محبوب صادراتی ایران قرار گرفته است و به کشور های بسیار زیادی از جمله عراق، امارات و عمان صادر می شود.

سنگ های مشابه

تراورتن رامشه تنها از نظر ظاهری به سنگ های زیر شباهت زیادی دارد. از نظر کیفی، در ادامه به ویژگی های این سنگ می پردازیم.

ویژگی های سنگ تراورتن کرم رامشه

  • قیمت بسیار مناسب و اقتصادی

تراورتن رامشه یکی از اقتصادی ترین سنگ های بازار است که از تم رنگی روشن و قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. یکی از پر فروش ترین سورت های این سنگ، سنگ رامشه سفید است که شباهت زیادی به تراورتن های سفید برند بازار دارد.

  • بافت متخلخل و وزن سبک

سنگ رامشه سفید و کرم، هر دو از بافت متخلخل خوبی برخوردار هستند و به همین سبب وزن سبکی دارند. از طرف دیگر این خلل و فرج باعث ایجاد چسبندگی بسیار عالی این سگن با ملات شده است.

  • ساب پذیری عالی

تراورتن رامشه ساب پذیری بسیار عالی دارد و سطح این سنگ براق و درخشان است. به نحوی که تفاوت سورت های صیقلی این سنگ را نمی توان از دیگر سنگ های برند و مشابه تشخیص داد.

  • تنوع بالا در سورت بندی

این سنگ سورت های متفاوتی دارد و در تمام رنج های مختلف قیمتی موجود است. یکی از سورت های کمیاب آن، سنگ رامشه سفید است که قیمت مناسبی دارد.

معایب سنگ رامشه

تراورتن رامشه ویژگی های بسیار خوبی دارد. اما قبل از خرید این سنگ باید معایب سنگ رامشه را نیز به خوبی بشناسید. از معایب این سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- احتمال شوره زدن در مناطق مرطوب و شرجی

یکی از معایب سنگ رامشه، شوره زدن این سنگ در شهر های شمالی یا جنوبی کشور با آب و هوای مرطوب است. البته شوره زدن سنگ های نما، به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها، جنسیت سنگ است.

2- تخلخل بالا در برخی از سورت ها

برخی از سورت های سنگ رامشه جنسیت پفکی دارند. سنگ هایی که تخلخل بالایی دارند، ممکن است در اجرای نما های برجسته، موقع برشکاری دچار شکستگی و پرت زیادی شوند.

3- جذب رطوبت بالا

اگرچه سنگ های صیقلی سطحشان با رزین و ماستیک پٌر و ضد نفوذ می شود، اما به دلیل بافت آهکی این سنگ، بهتر است از آن در فضا های مرطوب مانند حمام ها و سرویس های بهداشتی استفاده نشود.

4- مقاومت فشاری و سایشی پایین

یکی دیگر از معایب سنگ رامشه، مقاومت پایین آن نسبت به فشار و سایش است. از این سنگ برای کف مکان های پر تردد استفاده نکنید. اگر هم قصد استفاده از این سنگ برای مکان های پر رفت و آمد (آدم رو) را دارید، از سنگ با ضخامت بالا استفاده کنید.

مشخصات و آنالیز سنگ

تخلخلوزنمقاومت سایشیمقاومت فشاریجذب آب
حداقل میزان مطلوبPetty2.52.55000.3
حداکثر میزان مطلوب2.52.8615001.5
تراورتن رامشه9.22.4135451.73

کاربرد سنگ تراورتن کرم رامشه

تراورتن رامشه به دلیل قیمت مناسبی که دارد، بیشترین کاربرد را در نما های بیرونی ساختمان ها دارد. شایان ذکر است که از این سنگ در نمای شهر هایی با آب و هوای معتدل و خشک استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ بدنه دیوار راه پله
  • پوشش دیوار پارکینگ ساختمان
  • ساخت نرده سنگی و صراحی
  • استفاده به عنوان درپوش از درجات پایین سنگ

تراورتن رامشه موجدار با فرآوری مختلف چرمی و هوند، به دلیل موج های منظم و ظاهر زیبا، از سنگ هایی است که معماران امروزه در دکوراسیون های داخلی ساختمان ها، پاساژ ها و لابی هتل ها استفاده می کنند. سنگ رامشه موجدار با فرآوری صیقلی یا چرمی در ابعاد اسلب نیز تولید می شود.

تصاویر سنگ تراورتن رامشه

معدن سنگ تراورتن رامشه

معدن اصلی سنگ رامشه در استان اصفهان و در شهر رامشه قرار دارد. این معدن سینه کار های مختلفی دارد که از آن سنگ تراورتن کرم رامشه، عسلی و همینطور سنگ سفید رامشه استخراج می شود.

  • معدن رامشه ملک زاده (تم رنگی کرم و عسلی)
  • معدن رامشه ثنایی (تم رنگی کرم و عسلی)
  • معدن رامشه قریب شاهی (تم رنگی سفید)

قیمت سنگ تراورتن کرم رامشه سوپر

پارامتر های مختلفی در قیمت سنگ تراورتن کرم رامشه تاثیر گذار است. قبل از خرید این سنگ، حتما معایب سنگ رامشه را بررسی کنید و سپس نکات زیر را مطالعه فرمایید.

  • ابعاد و ضخامت سنگ

تراورتن رامشه کرم در ابعاد 40 طولی تولید می شود. ضخامت استاندارد سنگ های تراورتن نما، 17 و 18 میلیمتر است. هر چقدر ضخامت سنگ کمتر باشد، قیمت سنگ نیز کمتر می شود.

  • کیفیت ساب و برش

کیفیت ساب از ظاهر سنگ مشخص است. کیفیت برش نیز به معنای ضخامت دقیق تمامی سنگ ها، ابعاد دقیق و بدون خطا، عدم لب پریدگی و شکستگی و همینطور گونیا بودن سنگ ها است.

  • کیفیت فرآوری سنگ

کیفیت فرآوری به معنای نحوه ی ساب سنگ و کیفیت آن و همینطور کیفیت متریال مورد استفاده سنگ نظیر رزین، ماستیک و اپوکسی سنگ است. کیفیت فرآوری قطعا در ماندگاری سنگ تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

  • طول بلند سنگ ها

سنگ های عرض 40 طولی، هر چقدر طول بلند تری داشته باشند، سنگ در دسته ی شمش قرار می گیرند و قیمت بیشتری خواهند داشت. در زمان خرید حتما به ارتفاع یا همان قد و پای سنگ ها توجه کنید.

  • جنسیت سنگ

برخی از سنگ ها که قیمت بسیار مناسب تری دارند، ممکن است از جنسیت پفکی برخوردار باشند. سنگ هایی که جنسیت استخوانی و متراکم دارند، هم از لحاظ کیفی بهتر هستند و هم از لحاظ قیمتی، ارزش بیشتری دارند.

  • معدن استخراج سنگ

تراورتن رامشه از سینه کار های مختلفی استخراج می شود. تراورتن رامشه مالکی به دلیل کیفیت فوق العاده خوبی که دارد، قیمت بیشتری در مقایسه با سایر معادن دارد. بعد از آن معادن رامشه ثنایی و قریب شاهی نیز از کیفیت مناسب و قیمت مناسب برخوردار هستند.

توضیحات تکمیلی

تم رنگی

سفید, کرم

سورت

سوپر

اندازه سنگ

طولی

فینیشینگ

سابیده

معدن

ثنایی و مالکی

شرایط پرداخت

نقد و اقساط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تراورتن رامشه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی