سنگ عباس آباد عرض 30

قیمت:

سنگ تراورتن عباس آباد با عرض 30 سانتی متر و سورت یکدست همراه با زمینه رنگی روشن و سفید از لحاظ قیمتی کمتر از یک سوم قیمت همان سورت با عرض 40 سانتی متر است. کیفیت ساب و فرآوری عرض 30 سانت با 40 سانت تفاوتی ندارد.

توضیحات تکمیلی

تم رنگی

سفید

سورت

ممتاز

اندازه سنگ

طولی

فینیشینگ

سابیده

معدن

محلات

شرایط پرداخت

نقد

سنگ عباس آباد عرض 30 سفید

اشتراک گذاری

توضیحات

شاید کمتر کسانی در صنعت ساختمان نام تراورتن سفید عباس آباد به گوششان نرسیده باشد. این سنگ جذاب به عنوان یکی از قدیمی ترین معادن با ارزش سنگ تراورتن سفید در ایران محسوب می شود که سنگی باکیفیت و منحصر به فرد از آن استخراج می شود. این سنگ به دلیل قیمت بالایی که دارد، امروزه بیشتر در ساختمان های لوکس استفاده می شود. اما قیمت سنگ عباس آباد عرض 30، تقریبا یک سوم سنگ عرض 40 است. در این مقاله به معرفی این سنگ خواهیم پرداخت.

سنگ عباس آباد عرض 30

تراورتن عباس آباد با تم رنگی کرم روشن و سفید، به عنوان جذاب ترین سنگ نمای ساختمان محسوب می شود و سالیان سال است که خود را در نمای ساختمان های لوکس و مجلل جای داده است. این سنگ ویژگی های بسیار خوبی دارد که به همان دلیل ، محبوبیت ویژه ای در میان طراحان و سازندگان پیدا کرده است.

از آنجایی که قیمت سنگ تراورتن عباس آباد، بالا است و بیشتر در ساختمان های لوکس استفاده می شود و بخش عمده ی ساختمان سازان، میل به هزینه ی بسیار بالا برای نما ندارند، ما برای شما سنگ عباس آباد عرض 30 را موجود کردیم. تراورتن عباس آباد عرض 30 سورت شده در صنایع سنگ هویدا، در سورت ممتاز سفید با ظاهر جذاب و یکدست موجود است. قیمت سنگ عباس آباد عرض 30 سوپر ممتاز، کمتر از یک سوم قیمت همان سورت با عرض 40 است.

سنگ های مشابه تراورتن عباس آباد

معادن تراورتن بسیار زیادی در ایران فعال هستند که از برخی از آنها سنگ تراورتن سفید مشابه سنگ عباس آباد استخراج می شود. از نظر ظاهری تقریبا شبیه یکدیگر هستند و قیمت سنگ عباس آباد عرض 30 با قیمت سورت های مشابه عرض 40 آنها برابری می کند. از شبیه ترین آنها می توان اشاره کرد به:

فروش سنگ عباس آباد عرض 30

ویژگی های سنگ تراورتن عباس آباد عرض 30

سنگ عباس آباد عرض 30 دارای رنگ روشن و سورت یکدستی است و قد و پای متوسطی دارد. این عامل موجب شده تا این سنگ نسبت به عرض 40 همان سورت بسیار ارزان تر باشد. از مهمترین ویژگی های فیزیکی این سنگ می توان اشاره کرد به:

1- تخلخل پایین و بافت متراکم

خلل و فرج در بافت سنگ های تراورتن، امری طبیعی است. اما هر چقدر میزان تخلخل سنگ کمتر باشد، آن سنگ از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود. تراکم بالا و تخلخل پایین، بهترین ویژگی این سنگ است که به این نوع جنسیت در سنگ ها، جنسیت استخوانی می گویند.

2- ثبات رنگ بسیار عالی

سنگ عباس آباد عرض 30 در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد و به هیچ عنوان ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد. یک پرده روشن تر شدن سنگ ها در زیر آفتاب و سفید تر شدن آنها، مربوط به تمامی سنگ های تراورتن است.

3- سازگار با آب و هوای مناطق مختلف کشور

یکی از بهترین ویژگی سنگ تراورتن عرض 30 عباس آباد، سازگاری آن با شرایط مختلف آب و هوایی کشور است. این سنگ به هیچ عنوان شوره نمی زند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.

4- مقاوم در برابر فشار، ضربه، آتش، سرما و یخبندان

به دلیل تراکم بالا و تخلخل بسیار پایین تراورتن عباس آباد، مقاومت خوبی در برابر فشار، ضربه و همینطور سرما و یخبندان دارد. این سنگ نسبت به آتش نیز مقاوم است و نوعی عایق صوتی و حرارتی ایده آل محسوب می شود.

5- قیمت بسیار مناسب و اقتصادی

قیمت سنگ عباس آباد عرض 30 بسیار مناسب است و به دلیل ظاهر زیبا و سورت مناسب آن، اکثر سازندگان توانایی خرید و استفاده از این سنگ را در ساختمان خود دارند.

تراورتن کرم روشن عباس آباد عرض 30
تراورتن کرم روشن عباس آباد عرض 30 سانتی متر

کاربرد سنگ عباس آباد عرض 30

کاربرد اصلی سنگ های تراورتن عباس آباد با عرض 40 و 30 سانت، در نما های بیرونی ساختمان ها است. به دلیل چسبندگی بسیار عالی این سنگ با ملات و از طرف دیگر ظاهر جذاب و قابلیت بسیار خوب برش پذیری، آن را در نما های کلاسیک و رومی با ابزار های خاص و برجسته زیاده دیده ایم. استفاده از این سنگ در نما های مدرن و ترکیبی با سنگ هایی مثل تراورتن سیلور تکاب دودی، جذابیت خارق العاده ای به نمای ساختمان می بخشد. از کاربرد های کلی سنگ عباس آباد عرض 30 می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نمای اصلی ساختمان
  • نمای پشت ساختمان
  • دیوار حیاط و پارکینگ
  • سنگ دیوار راهرو ها
  • سنگفرش حیاط و پاسیو
  • محوطه سازی باغ ها و ویلا ها
  • استفاده در دکوراسیون های داخلی

چرا باید سنگ تراورتن عباس آباد را انتخاب کنیم؟

قطعا شما با انتخاب سنگ تراورتن عباس آباد می توانید به راحتی به عنوان یک معمار هوشمند در طراحی شناخته شوید. چرا که این سنگ همراه طرح و نقش زیبا و رنگ آرامش بخش خود، ارزش ویژه ای به پروژه های شما اضافه خواهد کرد و می توانید پروژه ی خود را از بقیه ساختمان ها دلچسب تر و زیبا تر نشان دهید.

فراموش نکنید در یک ساختمان اولین چیزی که افراد با آن روبرو می شوند، نمای خارجی آن ساختمان است و یک سنگ نمای مناسب، بدون شک می تواند زیبایی و شکوه نمای بیرونی هر سازه ای را چند برابر کند. خرید و اجرا سنگ عباس آباد برای سازندگان رایگان تمام خواهد شد، چرا که در زمان فروش، ملک خود را راحت از بقیه ملک ها با قیمت بالاتری خواهند فروخت. از این رو می توان گفت که استفاده از تراورتن عباس آباد نوعی ارزش افزوده برای ساختمان محسوب می شود.

نمای کار شده با تراورتن کرم روشن عباس آباد ممتاز عرض 30

قیمت سنگ عباس آباد عرض 30

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد عرض 30 بستگی به عوامل مختلفی دارد که در زمان خرید باید به تک تک آنها دقت کنید. از مهمترین عوامل می توان اشاره کرد به:

  1. ابعاد دقیق و ضخامت
  2. سورت سنگ و میزان یکدستی آن
  3. کیفیت برش و گونیا بودن سنگ
  4. کیفیت فرآوری و ساب سنگ
  5. متراژ سفارش مشتری

از آنجایی که تراورتن عباس آباد عرض 30 در کنار سنگ های عرض 40 تولید می شود و حاصل تولیدات ته واگن ها (برش های پایانی کوپ)، متراژ چندان زیادی از آن تولید نمی شود و نباید برای پروژه های بزرگ روی عرض 30 عباس آباد به خاطر قیمت مناسب تر آن مانور داد. ته واگن به کوپی گفته می شود که به صورت عرض 40 بریده شده است و زمانی که به انتها میرسد و نمی توان از آن، عرض 40 برای برش گرفت، در کارخانجات سعی بر این می شود که سنگ با عرض 35 یا 30 سانت برای برش از مانده کوپ بگیرند.

در برخی کارخانجات، تکه سنگ ته واگن بریده نمی شود و جهت تولید ابزار های نما های رومی، ساخت صراحی و یا مصنوعات سنگی به کارگاه های ابزار زنی منتقل می شود.

به طور کلی قیمت سنگ عباس آباد عرض 30 بسیار مناسب است و این سنگ در صنایع سنگ هویدا با بهترین کیفیت و به صورت سورت شده ارائه می شود.

خرید سنگ تراورتن عباس آباد از کارخانه

تراورتن عباس آباد بیشترین تولید را در کارخانجات اصفهان شهرک صنعتی محمود آباد و رضوانشهر دارد و سپس محلات دارد.

فروش سنگ عباس آباد عرض 40 و 30 سانت در صنایع سنگ هویدا به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد. در فروش غیر حضوری ما ضمانت نامه های زیر را به مشتری ارائه می دهیم.

  • ضمانت اصالت سنگ
  • ضمانت سورت سنگ
  • ضمانت کیفیت برش و فرآوری
  • ضمانت عودت رایگان کالا در صورت عدم رضایت بنا به هر دلیل

توضیحات تکمیلی

تم رنگی

سفید

سورت

ممتاز

اندازه سنگ

طولی

فینیشینگ

سابیده

معدن

محلات

شرایط پرداخت

نقد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ عباس آباد عرض 30”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی