سنگ تراورتن سوپر دره بخاری

سنگ تراورتن دره بخاری سوپر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن دره بخاری سوپر دارای زمینه رنگی کرم روشن مایل به سفید و سطح یکدست و براق می باشد. این سنگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در دسته سنگ های لوکس ساختمانی قرار دارد که از معادن استان مرکزی، شهرستان محلات استخراج می شود.


سنگ تراورتن دره بخاری سوپر

سنگ تراورتن دره بخاری با تم رنگی کرم روشن و سفید همراه با هاله های طوسی و گاها قهوه ای می باشد. این سنگ از مرغوب ترین و باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی زمینه روشن در بازار محسوب می شود و به دلیل ظاهر زیبای آن، شهرت جهانی نیز پیدا کرده است. اما متاسفانه این سنگ به صورت خام و کوپ در ابعاد بزرگ، از کشورمان به سراسر دنیا صادر می شود.

تراورتن دره بخاری سوپر دارای زمینه رنگی سفید و سطحی کاملا یکدست و براق می باشد. البته این سنگ، در سورت های کرم روشن سوپر نیز در بازار موجود است. از نظر ظاهری، سورت های سوپر با تم رنگی سفید سنگ دره بخاری، شباهت فوق العاده زیادی به سنگ تراورتن عباس آباد دارد. شایان ذکر است که معدن هر دو سنگ در یک منطقه و در نزدیکی یکدیگر واقع شده اند و هر دو کیفیت فوق العاده بالایی دارند.

 

ویژگی های سنگ تراورتن دره بخاری

شفافیت، براقیت، زمینه سفید و یکدست سنگ در کنار میزان تخلخل بسیار پایین و کیفیت بالای این سنگ، از برترین مزیت های آن محسوب می شود. سنگ تراورتن دره بخاری را می توان بدون هیچ دغدغه ای، در نمای بیرونی مناطق مختلف کشور با آب و هوای سرد، گرم و حتی مرطوب استفاده کرد. این سنگ مناسب با آب و هوای هر منطقه ای است و به هیچ عنوان شوره نمی زند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.

یکی دیگر از ویژگی های خوب سنگ دره بخاری، این است که در برش کاری و ابزار های مختلف نما، دچار شکستگی نمی شود و به هیچ وجه پرتی یا ضایعات تولید نمی کند. دلیل آن هم جنسیت استخوانی و متراکم این سنگ است. به همین دلیل گزینه ی فوق العاده عالی ای برای نما های برجسته ی رومی به حساب می آید. از مزیت های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • تراکم بالا و تخلخل مناسب
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق و یدکست
  • مقاومت سایشی بسیار خوب
  • جذب آب پایین
  • چسبندگی خوب با ملات
  • به هیچ وجه شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر، گرمسیر و مرطوب

سنگ تراورتن کرم دره بخاری سوپر

کاربرد های تراورتن سفید دره بخاری

سنگ های تراورتن کرم روشن و سفید، به دلیل ظاهر زیبا، اغلب در نما های رومی و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این سنگ در نما های ساختمان های مجلل، شکوه و عظمت خاصی به ساختمان می بخشد و حس خوبی به فضای اطراف خود منتقل می کند. در نما های مدرن نیز با ترکیب با سنگ طرح چوب یا سنگ های تراورتن تیره همچون تراورتن سیلور تکاب، نمایی جذاب به سبک اروپایی را بوجود می آورد.

  • نما های رومی، کلاسیک و مدرن ساختمان های مجلل
  • دیوای های داخلی ساختمان
  • سنگفرش محطوه های بیرونی
  • محوطه سازی ها
  • سنگ کف پشت بام ساختمان ها
  • ساخت انواع مصنوعات سنگی همچون نرده سنگی و …

 

معدن سنگ تراورتن دره بخاری

معدن سنگ تراورتن دره بخاری، سینه کار های مختلفی دارد که از هرکدام ماهانه بیش از 15 هزار تن سنگ استخراج می شود. این معدن در استان مرکزی، شهرستان محلات، جاده خمین و در مجاورت معدن سنگ حاجی آباد قرار دارد. تراورتن دره بخاری سورت های بسیار زیاد و مختلفی دارد که هر کدام قیمت های متفاوتی نیز دارند. از دیگر سنگ های مشهور و باکیفیت نما می توان اشاره کرد به:

تراورتن تکاب سوپر _ سنگ تراورتن آبگرم محلات _ تراورتن حاجی آباد ممتاز _ سنگ تراورتن ابیانه سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط