تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

مرکز فروش سنگ تراورتن عباس آباد

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن عباس آباد به عنوان بهترین سنگ تراورتن نما، یکی از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی است. نمایشگاه سنگ بازرگانی هویدا با سورت های مختلف سنگ عباس آباد، در رضوانشهر اصفهان قرار دارد و به عنوان یکی از اصلی ترین مرکز های فروش سنگ تراورتن عباس آباد، در ایران شناخته می شود.


سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد، مشهور ترین و محبوب ترین سنگ تراورتن نما به حساب می آید. تراورتن عباس آباد در رنگ های سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود و به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد جزء بهترین سنگ های ساختمانی به حساب می آید.

این سنگ معمولا به صورت پلاک های عرض 40 طولی، به صورت صیقلی و به دو روش موجدار و بی موج تولید می شود. سنگ عباس آباد به تنهایی دارای سورت های بسیار مختلف و فرآوانی می باشد که همگی تنها از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و در ویژگی همه ی آنها از مزیت های بسیار خوب و مشترکی برخوردار هستند. به طور مثال فقط سورت ممتاز عباس آباد حداقل در 10 نوع موجود و یافت می شود. طرح و نقش رگه ها، سورت سنگ و قیمت نهایی سنگ را مشخص می کنند. از نظر ظاهری این سنگ شباهت زیادی به تراورتن سفید ابیانه دارد ولی کیفیت سنگ عباس آباد به هیچ عنوان با سنگ ابیانه قابل قیاس نیست. اما تراورتن ابیانه ممتاز قیمت مناسب تری نسبت به سنگ سفید عباس آباد ممتاز دارد.

سنگ تراورتن عباس آباد به صورت کوپ خام و فرآوری شده به روش های مختلف در ابعاد عرض 40 طولی، صادر می شود. معمولا سنگ های صادراتی به روش موجدار تولید و فرآوری می شوند. جهت مشاهده و اطلاع از سورت های مختلف این سنگ، می توانید با ما تماس بگیرید.

تراورتن عباس آباد سفید ممتاز

ویژگی های تراورتن عباس آباد

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن در سراسر دنیا به حساب می آید. با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود. سنگ عباس آباد بدون دغدغه و تردید بهترین انتخاب برای نما های رومی، کلاسیک و مدرن ساختمان های لوکس با هر آب و هوایی می باشند.

  • سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از بهترین سنگ های تراورتن است که می توان از آن در انواع مناطق مختلف، مرطوب، سردسیر، گرم و خشک نیز استفاده کرد. این سنگ به هیچ عنوان شوره نخواهد زد و تم رنگی بسیار زیبای خود را از دست نخواهد داد.
  • ثبات رنگ بسیار خوب این سنگ از بهترین مزیت های آن می باشد. سنگ عباس آباد به هیچ عنوان ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد و تحت هیچ شرایطی دچار رنگ پریدگی نمی شود. البته کیفیت ساب سنگ کارخانه ها ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد.
  • تراکم بسیار بالا و میزان تخلخل پایین این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید. این سنگ از تخلخل پایین و مناسبی برخوردار است و به همین دلیل چسبندگی بسیار خوبی با ملات دیوار نما دارد. البته توصیه می شود جهت استفاده از هر سنگ ساختمانی برای نما، از اسکوپ نیز استفاده شود.
  • ساب پذیری این سنگ، فوق العاده می باشد و این سنگ از سطح براق و درخشانی برخوردار می باشد. استفاده از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان، عظمت خاصی به بنا و جلوه ی بسیار زیبا و جذابی به محیط اطراف خود می بخشد.
  • یکی دیگر از بهترین ویژگی های این سنگ، قابلیت بسیار خوب ابزار خوری و برش پذیری این سنگ است. تراورتن عباس آباد در هنگام برش و ابزار های مختلف و برجسته ی CNC دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود.

 

قیمت و مرکز فروش تراورتن عباس آباد

عوامل مختلفی همچون ضخامت سنگ، کیفیت فرآوری، سورت سنگ و ارتفاع یا به اصطلاح قد و پای سنگ در قیمت سنگ بیشترین تاثیر را می گذارند. به طور مثال هر چقدر رگه ها و هاله های سطح سنگ کمتر باشد، سنگ در سورت های ممتاز و سوپر قرار می گیرد که از قیمت بالاتری نسبت به سورت های دیگر برخوردار می باشند. 

هر چقدر ارتفاع سنگ های طولی بیشتر باشد، به اصطلاح دارای قد و پای شمش می باشد و قیمت آن بالا تر است. علت آن هم این است که اگر طول سنگ های پلاک بیشتر باشد، هنگام استفاده در نمای ساختمان، به بند کشی کمتری نیاز است و به جلوه ی زیبای نما، کمک بسیار زیادی خواهد کرد. معدن عباس آباد سینه کاری های مختلفی دارد که هر کدام سنگ هایشان از نظر ظاهر و جنسیت کمی متفاوت هستند. به همین سبب سینه کاری سنگ نیز تاثیر زیادی در قیمت سنگ دارد.

سنگ عباس آباد در برخی از کارخانه ها به صورت چسبی فرآوری می شود که از نقاط ضعف در فرآوری به حساب می آید. سنگ هایی که قد و پای کوتاهی دارند، در کارخانجات توسط چسب به یکدیگر می چسبند تا ارتفاع بلندی پیدا کنند. تراورتن های عباس آباد چسبی قیمت پایین تری دارند. از طرفی برخی از کارخانه ها سنگ ها را کوره می کنند تا تم رنگی آنها روشن تر و سفید تر شود. سنگی که کوره می شود، بسیار ترد و شکننده می شود و مقاومتش کاهش می یابد. سنگ هایی که در کارخانجات بازرگانی هویدا تولید می شوند، نه کوره می شوند و نه چسبی هستند.

مرکز فروش تراورتن عباس آباد بدون واسطه و قیمت مناسب، در کارخانجات شهرک صنعتی رضوانشهر و محمود آباد اصفهان قرار دارد. برای بازدید و خرید این سنگ می توانید با مدیر فروش بازرگانی هویدا تماس بگیرید.

تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

معدن سنگ عباس آباد

معدن این سنگ، به عنوان یکی از بزرگ ترین معادن سنگ تراورتن در شهر نیم ور محلات، در استان مرکزی واقع گردیده است. این سنگ به عنوان یکی از مشهور ترین سنگ های تراورتن در جهان شناخته شده است و به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. معدن آن نیز به عنوان فعالترین معدن سنگ تراورتن ایران و جهان محسوب می شود. از معروف ترین سینه کاری های این معدن می توان به معدن عرب، مسلم قاسمی، قاسمی فر، حسنی پور و … اشاره کرد. سنگ های ترامیت با تم رنگی سفید یکدست، یک انتخاب عالی برای افرادی می باشد که قصد استفاده از سنگ سفید در نمای خود را دارند می باشد.

مرکز فروش سنگ تراورتن عباس آباد در اصفهان شهرک صنعتی محمود آباد و رضوانشهر، محلات، قم و شمس آباد تهران می باشد. سنگ عباس آباد اصفهان از لحاظ کیفی به دلیل رقابت بالا در تولید، معمولا بهتر و بالا تر است. کارخانه سنگ عباس آباد مجموعه سنگ هویدا در رضوانشهر اصفهان و محلات قرار دارد. از دیگر سنگ های باکیفیت می توان اشاره کرد به:

تراورتن دره بخاری ممتاز _ سنگ تراورتن آبگرم _ تراورتن دهشیر ممتاز _ سنگ تراورتن آتشکوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط