اسلب گرانیت کسپر

اسلب گرانیت مشکی کسپر نطنز

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب گرانیت مشکی کسپر نطنز دارای زمینه رنگی طوسی تیره همراه با رگه های سفید و شیری رنگ می باشد. این سنگ در دسته ی مقاوم ترین سنگ های گرانیت بازار قرار دارد و از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است.


اسلب گرانیت مشکی کسپر نطنز

گرانیت کسپر نطنز یکی از منسجم ترین و متراکم ترین سنگ های گرانیت با تم رنگی طوسی تیره یا مشکی می باشد. در برخی از سورت های این سنگ نقاط سفید روشن، همراه با رگه های سفید و شیری رنگ مشاهده می شود که هاله ای از رنگ های قهوه ای و زیتونی موجود در این سطح آن و دانه های تیره رنگ، جذابیت این سنگ را دو چندان کرده است.

این سنگ از نظر ظاهری، شباهت بسیار زیادی به گرانیت مشکی چایان دارد. با این تفاوت که در سطح گرانیت چایان، خال های طلایی رنگ مشاهده می شود. گرانیت نطنز، در ابعاد مختلف تایل، پلاک عرض 40 طولی و اسلب های سایز بزرگ تولید می شود.

 

ویژگی های سنگ گرانیت کسپر

به طور کلی سنگ های گرانیت در دسته ی مستحکم ترین سنگ های بازار قرار دارند. این سنگ نیز کیفیت بسیار خوبی دارد که در ادامه به برخی از ویژگی های آن اشاره می کنیم.

این سنگ به دلیل تراکم بسیار بالا و عدم تخلخل در بافت آن، مقاومت فشاری و سایشی فوق العاده بالایی دارد. گرانیت کسپر نسبت به سایش نیز بسیار مقاوم است و در محیط های بیرونی و فضا های عمومی استفاده می شود.

گرانیت مشکی نطنز جذب آب بسیار ناچیز و تقریبا صفر دارد. از این سنگ به دلیل مقاومت بسیار بالا نسبت به رطوبت، می توان در مکان های مرطوب نیز استفاده نمود. این سنگ نسبت به مواد اسیدی و شیمیایی خانگی، همچون آبلیمو یا مواد شوینده، بسیار مقاوم است.

ساب پذیری فوق العاده عالی و سطح براق و درخشان این سنگ از دیگر مزیت های آن می باشد. گرانیت کسپر زیبایی منحصر به فردی دارد و به دو صورت صیقلی و فلیم شده نیز فرآوری می شود.

تنها مشکل سنگ های گرانیت مشکی موجود در بازار، قیمت بالای آنها می باشد. البته به دلیل ویژگی های فوق العاده عالی در مقایسه با سنگ ها تراورتن و مرمریت مشابه، این سنگ ها قیمت مناسبی دارند.

سنگ های گرانیت مشکی، در هنگام استفاده در محیط های بیرونی و قرار گیری در معرض نور خورشید و عوامل مختلف جوی، به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد. این سنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر نور خورشید، رطوبت و باران دارد.

سنگ کابینت مشکی گرانیت

کاربرد های اسلب گرانیت مشکی کسپر

سنگ های گرانیت مشکی را می توان در هر محیطی استفاده نمود. عده ای شایعه ای درست کرده اند که سنگ های گرانیت، از خودشان اشعه آزاد می کنند و سرطان زا هستند. اگر همچین مسئله ای صادق باشد، به هیچ عنوان به آن معدن اجازه ی فعالیت نمی دهند. سنگ های گرانیت دارای مواد رادیواکتیو هستند اما این تشعشعات در حدی نیست که خطرناک باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی EPA.gov یا آژانس حفاظت محیط زیست مراجعه کنید.

این سنگ را می توان با سنگ های چینی سفید همچون اسلب چینی سایمون، یا سنگ چینی نیریز تلفیق کرد و دکوراسیون های جذابی را طراحی نمود.

  • استفاده به عنوان سنگ کانتر و رویه کابینت
  • ساخت میز های ناهار خوری و جلو مبلی
  • دیوار های داخلی و خارجی ساختمان های لوکس
  • نمای بیرونی ساختمان
  • کفپوش ساختمان ها اداری و تجاری
  • حمام و سرویس بهداشتی
  • دکوراسیون و ویترین مغازه های لوکس
  • سرویس پله و بدنه دیوار پله

 

معدن سنگ گرانیت کسپر نطنز

خاستگاه سنگ گرانیت کسپر استان اصفهان و معادن گرانیت نطنز می باشد. استخراج این سنگ از معدن بسیار محدود است و به دلیل صادرات این سنگ، اغلب به صورت اسلب تولید و فرآوری می گردد. از دیگر سنگ های گرانیت باکیفیت می توان اشاره کرد به:

گرانیت مشکی زبرا، اسلب گرانیت فیروزه ای و سنگ گرانیت آبرنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »