اسلب گرانیت مالیبورد

سنگ گرانیت مالیبورد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ گرانیت مالیبورد یکی از زیبا ترین سنگ های طبیعی با تم رنگی قرمز است که رگه های ظریف سفید، خاکستری و حتی سبز، جلوه ی خاصی به این سنگ بخشیده است. این سنگ به عنوان نقاشی چند صد ساله ی طبیعت، از معادن کشور برزیل استخراج می شود.


سنگ اسلب گرانیت مالیبورد

سنگ های گرانیت به عنوان مستحکم ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شوند که در طرح ها و انواع مختلفی از طبیعت استخراج می شوند. گرانیت مالیبورد یکی از بی نظیر ترین سنگ های اسلب جهان با تم رنگی قرمز است. در سطح این سنگ، رگه های سفید، خاکستری و حتی سبز به زیبایی جلوه نمایی می کنند. نام تجاری این سنگ Malibu Red است.

گرانیت مالیبورد از معادن کشور برزیل، مهد سنگ های گرانیت استخراج می شود و در ابعاد اسلب به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. سنگ گرانیت بلک تاروس یکی دیگر از اسلب های جذاب و بی نظیر است که از کشور برزیل وارد ایران می شود.

 

ویژگی های اسلب گرانیت مالیبورد

سنگ مالیبورد در دسته سنگ های گرانیت قرار دارد و از تمام ویژگی های بسیار خوب این دسته سنگ ها برخوردار است. تراکم بی نظیر این سنگ و عدم تخلخل در بافت آن، از اصلی ترین ویژگی های این سنگ به شمار می رود.

استحکام بی نظیر این سنگ موجب مقاومت بسیار بالای آن در برابر فشار و سایش شده است. اسلب های گرانیت مالیبورد نسبت به ضربه نیز بسیار مقاوم هستند.

این سنگ ساب پذیری فوق العاده خوبی دارد و سطح براق و درخشان آن در کنار طرح منحصر به فرد، از بهترین مزیت های این سنگ می باشد. سنگ های گرانیت نور را از خود عبور نمی دهند و قابلیت بک لایت ندارند.

جذب آب سنگ مالیبورد بسیار ناچیز است و می تواند یک گزینه ی عالی برای استفاده در مکان های مرطوب باشد. گرانیت مالیبورد نسبت به مواد اسیدی یا قلیایی خانگی همچون آبلیمو یا مواد شوینده قوی، بسیار مقاوم است و هنگام تماس با این مواد، ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.

تنها مشکل این سنگ قیمت بسیار بالای آن به دلیل وارداتی بودن آن می باشد. این سنگ در شوروم اسلب بازرگانی سنگ هویدا به صورت اسلب های سایز بزرگ موجود است.

سنگ اسلب گرانیت مالیبورد

کاربرد سنگ گرانیت مالیبورد

از سنگ مالیبورد می توان در سبک های مختلف طراحی معماری از کلاسیک و نئوکلاسیک تا مدرن و پسا مدرن به بهترین شکل بهره برد. اسلب مالیبورد از اسلب های گران قیمت دنیای ساخت و ساز به شمار می رود و بیشتر در ساختمان های لوکس به کار می رود.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • پوشش دیوار لابی هتل ها و مجتمع های مسکونی 
  • سنگ کف لابی ساختمان های لوکس
  • سرویس های بهداشتی و حمام های مستر
  • سنگ رویه کابینت و فضای آشپزخانه
  • دکوراتیو و ویترین مغازه های لوکس
  • سنگ شومینه، دیوار تی وی روم و دیوار های دکوراتیو
  • سنگ قاب دور آسانسور و مشاعات
  • دستگاه پله های لوکس 

از این سنگ بی نظیر می توان در قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود. از اسلب های گرانیت لوکس که از معادن داخل کشور استخراج می شوند باید اشاره کرد به:

سنگ گرانیت فیروزه ای، اسلب گرانیت بلک زبرا، سنگ گرانیت سبز آبرنگی، اسلب گرانیت کسپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »