اسلب گرانیت بلک تاروس

سنگ بلک تاروس

فهرست مطالب این نوشته

سنگ گرانیت بلک تاروس برزیل، یکی از زیبا ترین و مستحکم ترین سنگ های گرانیت جهان است که به صورت اسلب و فرآوری شده به تمام کشور های دنیا صادر می شود.


گرانیت بلک تاروس

کشور هایی نظیر برزیل، یونان، هند، ایتالیا، اسپانیا و … جزو کشور های غنی از انواع معادن می باشند و از صادر کنندگان بزرگ سنگ های تزئینی به کل کشور های جهان می باشند. کشور برزیل بزرگترین تولید کننده و صادر کننده سنگ های ساختمانی به خصوص سنگ های گرانیت می باشد که تا به حال، بیش از 600 معدن گرانیت در این کشور شناسایی شده است. گرانیت بلک تاروس با زمینه رنگی مشکی همراه با خطوط سفید، طلایی، نارنجی و یا نقره ای، یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین سنگ های گرانیت می باشد که از معادن کشور برزیل استخراج می گردد.

معمولا سنگ های گرانیت تزئینی کشور برزیل، به صورت فرآوری شده در ابعاد اسلب به کشور های مختلفی همچون ایران صادر می شوند. به دلیل طرح و نقش فوق العاده زیبای سنگ بلک تاروس، این سنگ به یکی از معروف ترین سنگ های گرانیت جهان تبدیل گشته است.

 

ویژگی های سنگ اسلب بلک تاروس برزیلی

این سنگ در دسته سنگ های با کیفیت بازار قرار دارد و از ویژگی های منحصر به فرد و بسیار خوبی برخوردار است. از بهترین ویژگی های این سنگ می توان اشاره کرد به:

جذب آب این سنگ عملا صفر است. به دلیل تراکم بسیار بالای این سنگ، جذب آب آن صفر می باشد و می توان از آن در محیط های مرطوب استفاده نمود.

استحکام فوق العاده بالای گرانیت بلک تاروس، از دلایل شهرت آن می باشد. این سنگ مقاومت فشاری و مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد و در برابر ضربه و یا خط و خش، بسیار مقاوم می باشد.

ساب پذیری بسیار خوب این سنگ و سطح براق و درخشان آن از دیگر ویژگی های آن می باشد. این سنگ تم رنگی بسیار زیبا و نقوش بسیار جذابی دارد و از ویژگی های خوب آن، به قابلیت ایجاد قاب های بوک مچ و فور مچ می توان اشاره نمود.

گرانیت بلک تاروس برزیل

کاربرد سنگ گرانیت بلک تاروس

به دلیل مزیت های خوب این سنگ و به طور کلی کیفیت بسیار بالای سنگ های گرانیت، از آن ها می توان در تمام قسمت های ساختمان استفاده نمود. از بهترین کاربرد های این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • دیوار های بیرونی ساختمان
  • نمای داخلی ساختمان
  • لابی هتل ها و ساختمان های لوکس
  • سنگ بدنه و دیوار ها
  • دکوراسیون داخلی منازل
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • رویه میز و کانتر تاپ ها
  • سنگ رویه کابینت و فضای آشپزخانه
  • سنگ پله و بدنه دیوار پله

 

قیمت سنگ گرانیت بلک تاروس

پارامتر های بسیار زیاد و مختلفی بر قیمت یک سنگ تاثیر می گذارد از جمله، ابعاد و ضخامت، کیفیت برش و ساب سنگ، میزان رگه های سطح سنگ و میزان منظم بودن خطوط و رگه های موجود، کیفیت فرآوری و … . به دلیل وارداتی بودن این سنگ، گرانیت بلک تاروس در دسته سنگ های گران قیمت بازار قرار دارد و بیشتر در ساختمان های لوکس و مجلل استفاده می شود. از گرانیت های مشکی بسیار زیبا که از معادن داخل کشور استخراج می شود و قیمت بسیار مناسبی دارد، می توان به گرانیت بلک زبرا اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »