سنگ گرانیت نهبندان آستان

خرید سنگ گرانیت ارزان

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های گرانیت در ایران از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و در رنج قیمتی متفاوت یافت می شوند. برای آشنایی و خرید سنگ گرانیت ارزان با کیفیت بسیار خوب می توانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


سنگ گرانیت و کاربرد های آن

سنگ های گرانیت نوعی از سنگ های آذرین درونی هستند که بافتشان متشکل از دانه های ریز و درشت می باشد. این سنگ ها از لحاظ استحکام و مقاومت، فوق العاده عالی هستند و ماندگاری بالایی دارند. گرانیت ها در کارخانجات در ابعاد مختلف تایل یا فرشی، پلاک طولی با عرض 40 یا 60 و سایز های مختلف پله به صورت صیقلی یا فلیم شده فرآوری می شوند. از دیگر ابعاد این سنگ ها می توان به سنگ های کوبیک و جدولی اشاره کرد.

از این سنگ ها در قسمت های مختلف بیرونی و خارجی ساختمان می توان استفاده نمود. به دلیل مقامت بسیار خوب این سنگ ها در برابر فشار و سایش، بهترین گزینه برای سنگفرش های پر رفت و آمد ساختمان ها می باشند. از کاربرد های عمده ی این سنگ ها باید اشاره کرد به:

  • بدنه دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ کف پارکینگ، رمپ و بدنه دیوار پارکینگ
  • سنگفرش مجتمع های تجاری و اداری
  • رویه کابینت و میز های پیشخوان
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • سنگ کف محوطه های بیرونی
  • جدول های سنگی و محوطه سازی های پارک ها

گرانیت ها در رنگ های مختلف سفید، طوسی یا خاکستری و مشکی بیشتر یافت می شوند. از معروف ترین سنگ های گرانیت ارزان می توان اشاره کرد به:

سنگ گرانیت

گرانیت مروارید مشهد

بی شک سنگ گرانیت مروارید بهترین گزینه از لحاظ قیمتی برای ساختمان ها می باشد. این سنگ کیفیت خوبی نیز دارد و نسبت به رطوبت و سایش نیز مقاوم است. معدن این سنگ در استان خراسان رضوی قرار دارد و بارگیری این سنگ مستقیم از کارخانجات و سنگبری های مشهد صورت می گیرد. تم رنگی این سنگ خاکستری است که در سطح آن دانه های ریز پراکنده می باشند. اگر قصد خرید سنگ گرانیت ارزان و باکیفیت را دارید، اولین انتخاب شما گرانیت مروارید مشهد می تواند باشد.

سنگ گرانیت مروارید

سنگ گرانیت نطنز

گرانیت نطنز در دو تم رنگی مشکی و سفید یافت می شود که قیمت سنگ های گرانیت مشکی، بسیار بالا است. گرانیت سفید نطنز قیمت مناسبی دارد و از لحاظ کیفی، بسیار خوب و مقاوم است. معدن این سنگ در استان اصفهان و در شهر نطنز واقع شده است. گرانیت نطنز در سورت های مختلف سوپر و ممتاز در بازار است که در سطح سورت های ممتاز لکه های مشکی دیده می شود. این سنگ ها به صورت کوبیک نیز تولید می شوند و در دسته ی پرفروش ترین سنگ های کوبیک گرانیت قرار دارند.

اسلب گرانیت نطنز

گرانیت نهبندان آستان

سنگ گرانیت نهبندان نیز دارای تم رنگی بسیار زیبای طوسی همراه با دانه های ریز مشکی است. این سنگ به گرانیت گل پنبه ای نیز شهرت دارد و از لحاظ کیفی، جزء بهترین سنگ های گرانیت بازار قرار دارد. به دلیل قیمت مناسب این سنگ، گرانیت نهبندان به کشور های بسیار زیادی از جمله عراق، امارات، ترکیه، روسیه، ارمنستان و … صادر می شود. معادن سنگ گرانیت نهبندان آستان در خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان واقع شده است. عمده ی تولید این سنگ در کارخانجات سنگبری اصفهان است. 

گرانیت نهبندان آستان

سنگ های گرانیت بسیار زیادی در ایران وجود دارند و دارای قیمت های مختلفی می باشند. هر سه سنگی که در قسمت فوق به آنها اشاره کردیم، جزء معروف ترین و پر فروش ترین سنگ های گرانیت ایران قرار دارند. اگر قصد خرید یک سنگ گرانیت ارزان با کیفیت فرآوری بسیار خوب را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »