تراورتن چرمی دودی

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن چرمی دودی، سنگی است که توسط دستگاه های خاص فرآوری شده است، سنگ در این فرایند حالت طبیعی خود را حفظ کرده و فضایی کلاسیک را به محیط می بخشد.

سنگ  تراورتن چرمی

در  فرآیند چرمی کردن سنگ، سنگ توسط دستگاه های مخصوص ساب خورده و سطح آن به وسیله ی فرچه های خاص پرداخته می شود.در این نوع فرآوری سطح سنگ رویه ی مخملی پیدا می کند و رنگ تقریبا مات به خود می گیرد.

 

فرایند چرمی کردن سنگ، به سنگ ها یک حس طبیعی بودن و کهن بودن می دهد. در واقع به دلیل اینکه سنگ ها پس از پرداخته شدن، رویه ی آن توسط مواد رزین و پرکننده، پر نمی شود، خلل و فرج در این سنگ ها مشخص است.

 

تراورتن چرمی دودی

یکی از محصولاتی که طرفداران زیادی دارد، سنگ تراورتن چرمی دودی است.این سنگ به دلیل تیره بودن، زیبایی خاصی به خود می گیرند و خلل و فرج در آن ها کمتر دیده می شود.سنگ های تراورتن چرمی دودی مانند سنگ های تراورتن دودی صیقلی، براق نیستند و حالتی تیره و مات را به خود می گیرند.یکی از ویژگی های این سنگ این است که لکه ی کمتری به خود می گیرد.معمولا سنگ های تراورتن سیلور دودی بدون موج را به صورت چرمی فرآوری می کنند.زیرا سنگ های تراورتن بی موج مقاومت بیشتری نسبت به سنگ های موجدار در حالت چرمی دارند.

 

کاربرد های سنگ تراورتن چرمی دودی

این سنگ علاوه بر اینکه می تواند به نمای بیرونی ساختمان روح و حس کلاسیک دهد، می تواند به نمای داخلی ساختمان ها هم زیبایی منحصر به فردی ببخشد.از تراورتن چرمی دودی از دیوار های داخلی، آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود.

 

به طور کلی می توان گفت که سنگ های تراورتن چرمی، طرفداران زیادی در کل دنیا مخصوصا کشور های اروپایی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات انواع سنگ و اطلاع از قیمت های آن با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط