سنگ پله طرح دار

پله های لوکس

فهرست مطالب این نوشته

پله یکی از بخش های پر تردد هر ساختمان  است از این رو انتخاب متریال مناسب برای دستگاه پله اهمیت بسیاری دارد. در ویلا ها و ساختمان های لوکس، طراحی راه پله لوکس بر جذابیت ساختمان می افزاید.


سرویس پله لوکس و سنگ پله

راه پله ی هر ساختمان به دلیل پر تردد بودن بیشتر در معرض آسیب دیدگی و سایش است. از این رو باید در انتخاب نوع سنگ پله دقت بسیار زیادی شود. سنگ های پله معمولا دارای ضخامت 3 سانت می باشند و ابعاد طول و عرض آن بستگی به سفارشات مشتری دارد که معمولا عرض پله 35 سانت و طول آن یک متر به بالا است.

پله پیچ مرمر آبی

پله های لوکس

در ساختمان های دوبلکس، ویلا ها و پنت هاوس ها، زیبایی دستگاه پله اهمیت بسیار زیادی دارد. زیبایی راه پله ی ساختمان های لوکس، علاوه بر نوع کیفیت و ظاهر سنگ و نرده راه پله، به طراحی و اجرای زیبایی احتیاج دارد. ایده های مختلفی برای طراحی دستگاه پله وجود دارد که باعث ایجاد فضایی زیبا و لاکچری می گردد همانند پله پیچ ها و استفاده از سنگ های پله ی طرح دار که زیبایی خارق العاده ای دارند. 

طراحی دستگاه پله با سنگ مشکی

ویژگی های سنگ پله

سنگ مورد استفاده در دستگاه پله باید دارای برخی از ویژگی هایی باشد که علاوه بر طول عمر بالا، زیبایی خود را حفظ کند. از مهمترین ویژگی های لازمه می تون اشاره کرد به:

  • مقاومت سایشی بالا
  • مقاومت فشاری بالا
  • عدم جذب آب
  • مقاوم در برابر ضربه و خط و خش
  • طرح و نقش جذاب و دلنشین

استفاده از سنگ در راه پله های لوکس، علاوه بر زیبایی و ایجاد محیطی چشمگیر، عمر بالایی دارد. سنگ تنها متریالی است که اگر در محیط مناسب استفاده شود، با گذشت سال ها، باز هم جذابیت و زیبایی خود را دارد.

انواع سنگ پله های لوکس

از سنگ های مختلفی می توان به عنوان سنگ پله استفاده کرد. هر کدام از سنگ ها ویژگی ها و مزیت های منحصر به فرد خود را دارند و باید از انواع مختلف آنها اطلاعات کاملی داشت. شاید بتوان گفت که در استفاده از سنگ به عنوان پله های مارپیچ، بهترین گزینه سنگ های مرمر و سنگ های چینی می باشند. 

  • مرمریت: سنگ های مرمریت تیره و روشن، اعم از سنگ آباده، پر طاووسی، هرسین، خوی، نجف آباد، لاشتر، مجستیک رز و …
  • مرمر: سنگ های مرمر، جزو لوکس ترین سنگ ها به حساب می آیند که رنگ سفید و کرم آن در دستگاه پله ی ساختمان های مجلل استفاده می شود. مرمر های آبی به دلیل جذابیت خاص و تم رنگی بسیار زیبا، محبوب ترین سنگ برای خانه ها و ساختمان های لوکس می باشد.
  • گرانیت: سنگ های گرانیت زیادی هستند که در راه پله استفاده می شود. از سنگ های معمولی و پر کاربرد گرانیت می توان اشاره کرد به سنگ گرانیت نهبندان، نطنز، سبز بیرجند، گرانیت آبرنگی، خرمدره و مروارید مشهد.
  • چینی: سنگ های چینی نیز جزو سنگ های بسیار زیبا و لوکس به حساب می آیند که در رنگ های روشن بسیار یافت می شوند. مانند، سنگ چینی نیریز، ازنا، الیگودرز و سنگ کریستال لایبید. یکی از معروف ترین و خارق العاده ترین سنگ های چینی مشکی که رگه های طلایی در سطح آن دیده می شود، سنگ چینی فیوژن می باشد.

برای سفارش انواع مختلف سنگ پله پیچ طرح دار لوکس، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ پله مرمریت کرم
اخبار و مقالات

سنگ پله مرمریت کرم روشن

یکی از اصلی ترین بخش های هر ساختمان، قسمت راه پله آن ساختمان می باشد. سنگ پله مرمریت کرم روشن علاوه بر زیبایی، باید مقاومت

ادامه مطلب »
پله

سنگ پله گرانیت نهبندان

گرانیت نهبندان در سه نوع آستان، کرم و پرتقالی است. این سنگ به دلیل مقاومت بسیار خوبی که دارد بهترین گزینه برای دستگاه پله می

ادامه مطلب »