بهترین سنگ کف پارکینگ

سنگ کف پارکینگ

فهرست مطالب این نوشته

پارکینگ ها مکان هایی پر تردد هستند از این رو سنگی مناسب کف پارکینگ است که علاوه بر زیبایی، از مقاومت فشاری خوب و استحکام بالا برخوردار باشد.

سنگ پارکینگ

پارکینگ ساختمان های مسکونی و یا تجاری، معمولا فضایی سرپوشیده هستند که بسته به نوع طراحی می توانند محل عبور ساکنین نیز باشند. از آن جایی که پارکینگ ها مکان هایی پر تردد هستند و دائما در معرض فشار و نیز سایش قرار دارند، از این رو انتخاب سنگی مناسب کف پارکنیگ از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به معرفی بهترین سنگ برای کف پارکین می پردازیم :

سنگ گرانیت

از آنجایی که کف پارکینگ ها جزو فضاهایی با کاربری سخت محسوب می شوند که علاوه بر استقامت بالا باید جلوه ی زیبایی داشته باشند، سنگ های گرانیت می توانند بدون شک بهترین گزینه باشند. سنگ های گرانیت با ضخامت 2 سانت جزو بهترین انتخاب ها برای کف پارکینگ هستند. زیرا که جذب آب فوق العده پایینی داشته، از مقاومت فشاری بالایی برخوردار هستند و مقاومت سایشی بسیار خوبی دارند.

سنگ کوارتزیت

کوارتزیت از سنگ های بسیار سخت است که از لحاظ ظاهری شبیه به مرمریت و از لحاظ مقاومتی شبیه به گرانیت است. این سنگ در برابر سایش، خط و خش و هوا زدگی بسیار مقاوم است.

 

سنگ مرمریت

سنگ های مرمریت علاوه بر تنوع رنگی بسیار بالا، دارای مقاومت خوبی هستند.انتخاب سنگ مرمریت برای کف پارکینگ از اهمیت بالایی بر خوردار است زیرا که تمامی سنگ های مرمریت از مقاومت لازم جهت استفاده در پارکینگ را ندارند.

سنگ چینی

سنگ های چینی به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر سایش و ضربه دارند، نیزی میتوانند گزینه ی مناسبی در انتخاب سنگ کف پارکینگ باشند.

 

خصوصیات سنگ کف پارکینگ

·       جذب آب پایین

·       مقاوم در برابر اسید ها و مواد شیمیایی

·       دوام و استحکام بالا

·       مقاومت بالا در برابر فشار، سایش و شرایط مختلف جوی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات انواع سنگ و اطلاع از قیمت های آن با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط