پایه آیفون سنگی

فهرست مطالب این نوشته

استفاده از پایه آیفون در سال های اخیر به عنوان عنصری که نماد لوکس بودن و زیبایی است رایج شده است. در انتخاب پایه آیفون سنگی، علاوه بر زیبایی، نس سنگ، دوام و مانگاری اهمیت بسیار زیادی دارد.

پنل های آیفون در درگاه های ورودی ساختمان های مسکونی و اداری می تواند بر روی دیوار نصب شود اما قرار گرفتن پنل بر روی یک سطح شیب دار با زاویه و ارتفاع استاندار جهت دسترسی و دید دوربین آیفون ها می باشد.

استفاده از پایه آیفون سنگی

امروزه با ظهور سبک های مختلف معماری، استفاده از پایه آیفون های سنگی به عنوان عنصری که نماد زیبایی و لوکس بودن است، بسیار رایج شده است. عوامل دیگری جز زیبایی، در انتخاب پایه آیفون هستند که باید به آنها نیز توجه کرد از جمله: طرح و رنگ، دوام و ماندگاری، قابلیت ست شدن با سنگ نمای ساختمان، قابلیت نصب آسان و …

 

 

سبک پایه های آیفون سنگی

پایه های آیفون سنگی می توانند به سبک های متنوعی از جمله کلاسیک، مدرن، باستانی و ساده در رنگ های گوناگونی باشند. معمولا سنگ های پایه آیفون از ساب براقی برخوردار هستند تا نگهداری و نظافت از آن ها راحت باشد.

 

 

 

جنس سنگ های پایه آیفون سنگی

جنس سنگ پایه آیفون های سنگی می تواند از سنگ های تراورتن، گرانیت، مرمریت و یا مرمر باشد. استفاده از سنگ های مرمر به دلیل خاصیت عبور نور از خود می تواند گزینه ی جالبی باشد زیرا که می توان در شب با نورپردازی، جلوه ی زیبایی در درگاه ورودی به وجود آورد.

 

معمولا جنس سنگ پایه آیفون با متریال مورد استفاده در نمای ساختمان یکی است و از جنس سنگ تراورتن می باشد. سنگ های مورد استفاده در طراحی پایه آیفون سنگی:

    تراورتن عباس آباد

    تراورتن حاجی آباد

    تراورتن آتشکوه

    مرمریت هرسین

    مرمریت سیمکان

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع سنگ ساختمانی با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

اخبار و مقالات

سنگ مناسب پشت بام

از گذشته تا به امروز برای کفپوش پشت بام خانه ها از موزاییک و یا سنگ های طبیعی استفاده می کردند. در این مقاله به

ادامه مطلب »