اسلب مرم سفید قروه

قیمت سنگ اسلب مرمر سفید

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های اسلب مرمر سفید جزو محبوب ترین و پر طرفدار ترین سنگ های ساختمانی به حساب می آیند. هر چه سنگ مرمر سفید و بدون رگه تر باشد، از قیمت بالا تری برخوردار است. در واقع قیمت اسلب مرمر سفید بر اساس پارامتر های مختلفی تعیین می گردد که در ادامه به آنها می پردازیم.


سنگ مرمر یا اونیکس

سنگ مرمر نوعی سنگ آهکی است که در شرایط خاص ( دما و فشار بسیار بالا)  به وجود آمده است. رنگ های مختلف سنگ مرمر ناشی از وجود کانی های مختلف در ساختار سنگ می باشد.

این سنگ با نام تجاری اونیکس onyxe در بازار جهانی شهرت دارد و کشور های ایران و ایتالیا جزو بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان سنگ مرمر در جهان هستند.

اسلب مرمر سفید نباتی

اسلب مرمر سفید

معادن سنگ مرمر در ایران به صورت محدود در حال فعالیت هستند و به دلیل قیمت نسبتا بالایی که دارند، اغلب به صورت ابعاد بزرگ و اسلب این سنگ ها را تولید می کنند. زیرا در فرآوری سنگ به صورت اسلب، پرتی سنگ تا حد زیادی کاهش می یابد.

سنگ های اسلب مرمر سفید از معادن مختلفی استخراج می شود که هر کدام طرح و نقش متفاوتی با یکدیگر دارند. این امر به عنوان یکی از معیار های تعیین قیمت اسلب مرمر سفید به شمار می آید. از معروف ترین سنگ های مرمر ایران و سایر کشور های دیگر می توان اشاره کرد به:

  • اسلب مرمر سفید قروه واقع در سنندج
  • مرمر سفید همدان
  • سنگ مرمر سفید کرمان
  • مرمر هرات افغانستان

مرمر سفید

ویژگی سنگ های مرمر

یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های سنگ مرمر، قابلیت عبور نور از خود می باشد. به طوری که با نور پردازی های زیبا و بک لایت این سنگ، جلوه ای زیبا بوجود می آورند و زیبایی خارق العاده ای به محیط اطراف خود می بخشد. اسلب های مرمر آبی نیز به عنوان خارق العاده ترین سنگ های تزئینی در جهان شناخته شده اند که صادرات آنها سود بسیار بالا و قابل توجهی دارد. برای آشنایی با انواع محصولات اسلب مرمر آبی حتما مقاله ی که در رابطه با آن نوشته ایم را مطالعه کنید.

به طور کلی تمام سنگ های مرمر، حرارت و گرما را به خود جذب نمی کنند و سطح خنک دارند.

  • جذب آب ناچیز
  • مقاومت فشاری و سایشی بالا
  • مقاوم در برابر مواد اسیدی
  • ساب پذیری عالی و سطح براق و درخشان
  • قابلیت فرآوری به صورت بوک مچ و فورمچ: اسلب های بوک مچ و فورمچ مرمر جزء زیبا ترین قاب های سنگی دنیا به حساب می آیند.

مرمر سفید همدان

قیمت اسلب مرمر سفید

سنگ های مرمر هرچه کم رگه تر باشند و از طرح و نقش کمتری برخوردار باشند، از قیمت بالا تری برخودار هستند. سنگ مرمر قروه جزو زیبا ترین سنگ ها با طرح و نقش کم می باشد که از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است.

مرمر هرات نیز به دلیل رنگ سفید و بدون رگه بودن آن، و به دلیل وارداتی بودن، از قیمت بالایی نسبت به کلیه سنگ های مرمر سفید برخوردار می باشد.

اسلب های مرمر سفید همدان، علاوه بر زیبایی و طرح و نقش جذاب، از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر سنگ ها برخوردار است و دارای جذابیتی خاص و منحصر به فرد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب گرانیت نهبندان
سنگ اسلب

اسلب گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از مقاوم ترین و خوش قیمت ترین سنگ های گرانیت بازار است که به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

ادامه مطلب »