اسلب مرمر آبی

سنگ اسلب مرمر آبی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های اسلب مرمر آبی به دلیل دارا بودن پارامتر هایی همچون تراکم بسیار بالا و زیبایی، یکی از خاص ترین سنگ های تزئینی جهان به حساب می آیند. این سنگ به صورت محدود فرآوری می شود و بیشتر جهت صادرات به کشور های اروپایی در ابعاد سایز بزرگ اسلب تولید می شود.


سنگ مرمر چیست

سنگ مرمر نوعی سنگ آهکی است که همانند سنگ تراورتن حاصل تشکیل لایه هایی از رسوب چشمه های آب گرم می باشد. به طور کلی سنگ مرمر از باکیفیت ترین و لوکس ترین سنگ های طبیعی جهان به حساب می آید.

سنگ اسلب مرمر آبی

اسلب مرمر آبی یکی از بی نظیر ترین سنگ های لوکس جهان محسوب می شود که از کیفیت و ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است. معمولا از سنگ های اسلب مرمر آبی در پروژه های لوکس و مجلل استفاده می شود تا مسبب زیبایی و چشم نوازی هرچه بیشتر آن می گردد. غالبا تمام سنگ های اسلب مرمر آبی، توسط رنگ کردن سنگ درست شده اند. زیرا که معادن سنگ مرمر آبی در جهان بسیار کمیاب می باشد.

با این که سنگ های مرمر سفید را توسط رنگ تبدیل به مرمر آبی می کنند، با این حال این سنگ جزء لوکس ترین و خاص ترین سنگ های جهان شناخته شده است.

ویژگی سنگ مرمر آبی

بهترین و منحصر به فرد ترین ویژگی سنگ های مرمر، قابلیت عبور نور از خود می باشد. با نور پردازی به این سنگ و بک لایت می توان جلوه ی زیبایی به سنگ بخشید.

به طور کلی سنگ های مرمر گرما را به خود جذب نمی کنند و سطح آن ها همیشه خنک و سرد است. این سنگ عایق بسیار خوبی در برابر گرما و حرارت می باشد.

تراکم بسیار بالا و ساب پذیری فوق العاده، در کنار استحکام و مقاومت فشاری بسیار بالا، از دیگر مزیت های خوب این سنگ می باشد.

قابلیت ایجاد قاب های بوک مچ و فور مچ از ویژگی های کلی سنگ های مرمر است. این سنگ قیمت نسبتا بالایی دارد و بیشتر جهت صادرات به کشور های اروپا و پروژه های لوکس و مجلل داخل کشور استفاده می شود.

معادن سنگ مرمر در ایران

در کشور ما معادن بسیار زیادی از سنگ مرمر وجود دارد. استان های شمال غربی و غربی کشور همچون کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، استان های ناحیه مرکزی کشور همچون کرمان و اصفهان و استان های شمال شرق کشور همچون خراسان رضوی، جنوبی و شمالی و …، خاستگاه سنگ مرمر می باشند.

سنگ مرمر آبی تا حدودی کمیاب بوده و همچنین به دلیل صادرات عمده و میزان تقاضای بالا، به صورت بسیار محدود فرآوری می شود. این سنگ ها هم به صورت طبیعی در جهان یافت می شوند و هم به صورت مصنوعی و با رنگ کردن بوجود می آیند.

موارد استفاده از سنگ مرمر آبی

از این سنگ می توان در دکوراسیون داخلی ساختمان های لوکس استفاده نمود. استفاده از این سنگ به صورت اسلب در هر فضایی، گرمی و دلنشینی خاصی به محیط اطراف خود می بخشد.

  • طراحی فضا های داخلی ساختمان
  • دیوار های داخلی
  • سنگ فرش فضا های داخلی ساختمان و لابی هتل ها
  • پله های لوکس و پله پیچ ها
  • سنگ کف آسانسور
  • سنگ رویه کابینت
  • فضای پشت تلویزیون
  • بدنه دیوار لابی هتل ها و ساختمان های مجلل
  • سنگ رویه میز پیشخوان مراکز عمومی
  • سرویس های بهداشتی و حمام ها
  • دکوراتیو و ویترین فروشگاه های لوکس
  • دکوراتیو رستوران های مجلل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

اسلب چینی الیگودرز
اخبار و مقالات

مرکز خرید سنگ اسلب در قم

سنگ اسلب به ورق های بزرگ سنگ گفته می شود که در انواع مختلف مرمریت، چینی، مرمر، تراورتن و یا گرانیت تولید و فرآوری می

ادامه مطلب »
مرمر

خرید سنگ مرمر سبز

سنگ مرمر سبز، یکی از زیبا ترین و کمیاب ترین سنگ های مرمر به حساب می آید. سنگ مرمر سبز کرمان و مرمر سبز اصفهان

ادامه مطلب »
اسلب بوک مچ مرمر زیتونی
مرمر

قیمت سنگ مرمر سبز

سنگ مرمر سبز یکی از سنگ های کمیاب در جهان است. سنگ مرمر سبز کرمان علاوه بر زیبایی چشمگیر، از قیمت بسیار مناسب تری نسبت

ادامه مطلب »