سنگ اسلب مرمریت لاشتر

مرمریت لاشتر صادراتی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت لاشتر با تم رنگی مشکی مایل به طوسی همراه با رگه های سفید می باشد. این سنگ جزء محبوب ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت جهان است.


سنگ مرمریت لاشتر

مرمریت لاشتر یکی از معروف ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت جهان است که دارای زمینه رنگی مشکی مایل به طوسی همراه با خطوط سفید رنگ می باشد. به دلیل شباهت بسیار زیاد این سنگ به سنگ پیترا گری ایتالیا، مرمریت لاشتر شهرت و محبوبیت جهانی پیدا کرده است. به دلیل کیفیت بسیار بالای این سنگ، فرآوری های مختلفی بر روی آن انجام می پذیرد. از جمله فرآوری به صورت صیقلی، هوند، بوش همر، تیشه ای، بادبر و … .

به طور کلی مرمریت لاشتر پس از برش و فرآوری در دو سورت گرید A  و گریدB  تقسیم بندی می شود. سنگ های گریدA  از سورت بندی بسیار عالی و یکدست برخوردار هستند و قیمت بالاتری نیز دارند.

 

ویژگی های سنگ مرمریت صادراتی لاشتر

این سنگ یکی از مستحکم ترین و مقاوم ترین سنگ های مرمریت است که جذب آب بسیار ناچیزی دارد. از این رو فرآوری های مختلفی بر این سنگ انجام می گیرد و در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود. یکی دیگر از ویژگی های خوب این سنگ سورت بندی ساده و راحت آن است. معمولا سنگ های اسلب لاشتر به دو دسته ی کم خط و پر خط سورت بندی می شوند.

  • استحکام و تراکم بسیار بالا
  • مقاومت فشاری و سایشی عالی
  • جذب آب بسیار ناچیز
  • ماندگاری بالا و نظافت آسان
  • نصب راحت و بدون دردستر

کاربرد سنگ مرمریت لاشتر صادراتی

از این سنگ به دلیل طرح و نقش بسیار خاص و زیبایی که دارد، با ابعاد مختلف اسلب، تایل و پلاک در تمام قسمت های مختلف ساختمان استفاده می کنند. فرآوری های مختلفی که بر روی این سنگ انجام می شود جهت استفاده از آن در قسمت های خاص ساختمان می باشد. البته باید اشاره نمود به این مورد که این سنگ یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران می باشد که به کشور های مختلف جهان صادر می گردد.

  • اسلب لاشتر برای تمام بخش های داخلی ساختمان
  • سنگ لاشتر بادبر و گیوتین جهت نمای داخلی و بیرونی
  • مرمریت لاشتر سابیده  جهت استفاده به عنوان سنگ کف و دیوار های داخلی
  • مرمریت لاشتر بوش همر در فضا های بیرونی ساختمان

 

معدن سنگ مرمریت لاشتر

معدن این سنگ با استخراج ماهیانه 3000 تن و ذخیره حدود 360،000 تن مرمریت لاشتر در استان اصفهان و در فاصله 35 کیلومتری جنوب اصفهان در منطقه لاشتر قرار گرفته است. این سنگ جزء محبوب ترین سنگ های مرمریت در جهان قرار دارد و در ابعاد اسلب به تمام کشور های دنیا صادر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »