سنگ کف واحد های مسکونی

مرمریت سفید مناسب کف واحد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های مرمریت یکی از پر کاربرد ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شوند که کیفیت بسیار خوبی دارند. این سنگ ها تنوع رنگی بسیار خوبی دارند و در رنگ هایی از مشکی گرفته تا سفید یافت می شوند. در این مقاله با بهترین سنگ مرمریت سفید مناسب کف واحد آشنا خواهیم شد.


سنگ مرمریت سفید مناسب واحد ساختمان

سنگ های مرمریت نوعی از مستحکم ترین سنگ هایی هستند که جنسیت آهکی دارند. این سنگ ها در رنگ های مختلف مشکی و طوسی گرفته تا کرم و سفید یافت می شوند. سنگ های مرمریت سفید به دلیل اینکه تم رنگی خنثی دارند، با هر نوع سنگ و متریال دیگری قابل تلفیق هستند. به عنوان مثال می توان از مرمریت سفید به عنوان سنگ کف لابی ساختمان استفاده کرد و برای حاشیه ی دور لابی از یک سنگ مرمریت مشکی باکیفیت به کار برد.

سنگ های مرمریت سفید از معادن بسیار زیاد و متعددی استخراج می شوند که هر کدام از نظر کیفی با دیگری متفاوت است. در ادامه با برخی از سنگ های مرمریت سفید آشنا خواهیم شد.

سنگ پله مرمریت هرسین

مرمریت هرسین پرطرفدار ترین سنگ سفید بازار

سنگ مرمریت هرسین دارای تم رنگی سفید است که در سطح آن با توجه به سورت سنگ، رگه های بسیار ریز طوسی مشاهده می شود. این سنگ در دسته سنگ های مرمریت، جایگاه ویژه ای دارد و به دلیل کیفیت و استحکام کم نظیر آن، در قسمت های مختلف ساختمان به کار برده می شود. معمولا این سنگ در ابعاد عرض 40 طولی، 40×40، 60×60 و سایز های مختلف پله تولید می شود.

سنگ هرسین از معادن استان کرمانشاه استخراج می شود و دارای دو سینه کار معروف شهاب سنگ و سردار است. قیمت این سنگ نیز با توجه به کیفیتی که دارد، بسیار مناسب است. این سنگ به عنوان یکی از معروف ترین سنگ های مرمریت سفید جهان مناسب کف قسمت های مختلف ساختمان است.

 

سنگ مرمریت سفید جوشقان

این سنگ نیز دارای تم رنگی سفید است که در سطح آن لکه ها و گل هایی مشاهده می شود. این سنگ در سه سورت سوپر و بدون لکه، ممتاز با رگه و لکه ی کم و درجه یک با زمینه یا گلدار یافت می شود. مرمریت جوشقان از نظر کیفیتی بسیار عالی است و به صورت بادبر و کات بروکن نیز تولید می شود. از این سنگ می توان در تمام قسمت های ساختمان از جمله کف واحد و پذیرایی استفاده کرد.

 

مرمریت سفید معادن دهبید

منطقه ی دهبید واقع در استان فارس به عنوان یکی از غنی ترین مناطق سنگ مرمریت در جهان شناخته شده است. تمامی سنگ های استخراج شده از این منطقه، کیفیت و زیبایی خارق العاده ای دارند و در تمام تم رنگی از مشکی گرفته تا سفید یافت می شوند. سنگ مرمریت دهبید شایان یکی از معروف ترین سنگ های این منطقه است که قیمت آن نیز مناسب می باشد. سنگ دهبید یک سنگ مرمریت سفید مناسب کف واحد ساختمان های مسکونی و تجاری است. برای آشنایی با انواع سنگ مرمریت دهبید، مقاله ای که در رابطه با آن نوشته ایم را بخوانید.

کلام آخر و قیمت سنگ مرمریت سفید

سنگ های مرمریت سفید از نظر جنسیت با یکدیگر متفاوت هستند و همینطور طرح و نقش متفاوتی با یکدیگر دارند. به همین سبب قیمت این سنگ ها با یکدیگر برابر نیست. اما از معیار های کلی که بر قیمت این سنگ ها تاثیر می گذارد عبارتند از:
سورت سنگ

  • کیفیت ساب و فرآوری
  • متریال مورد استفاده در فرآوری سنگ
  • کیفیت برش
  • ابعاد و ضخامت سنگ
  • گونیا بودن سنگ
  • فاصله ی معدن تا کارخانه سنگبری 

سنگ های مرمریت هر چقدر تم رنگی آنها به از سفید به کرم نزدیک تر شود، قیمت سنگ کاهش پیدا می کند. البته شایان ذکر است که برخی از سنگ های مرمریت کرم روشن، نه تنها کیفیت فوق العاده ای دارند بلکه قیمتشان از سنگ های مرمریت سفید نیز بیشتر است. اما این امر برای تعداد بسیار کمی از سنگ های مرمریت صادق است. اگر قصد خرید سنگ مرمریت سفید مناسب کف واحد، برای پذیرایی و اتاق خواب هایتان دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. به غیر از سنگ های مرمریت سفید، سنگ های چینی نیز گزینه ی بسیار مناسبی برای قسمت های مختلف ساختمان محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »