قیمت سنگ مرمریت آباده

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت آباده با تم رنگی کرم روشن تا تیره همراه با خطوط و رگه های ریز یکی از پرفروش ترین و پرمصرف ترین سنگ های بازار است. این سنگ قیمت بسیار مناسبی دارد و از لحاظ کیفیت بسیار مستحکم و متراکم می باشد.


سنگ مرمریت آباده

مرمریت آباده با تم رنگی کرم، کرم صورتی و سفید همراه با رگه های طوسی رنگ می باشد. این سنگ اغلب در ابعاد تایل، طولی و سایز پله برش و به صورت سابیده فرآوری می شود. سنگ مرمریت آباده به دلیل زمینه روشن و جذاب در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد، جزء سنگ های محبوب سازندگان و طراحان قرار دارد. در فرآیند تولید این سنگ جهت استحکام بخشیدن و افزایش براقیت سنگ از رزین و اپوکسی استفاده می گردد. این سنگ دارای انواع مختلف می باشد و از معادن متفاوت با رنگ و طرح خاص استخراج می گردد. از معروف ترین سنگ های مرمریت آباده می توان به مرمریت آباده صمیمی، مرمریت آباده امواج و مرمریت آباده ثمین اشاره کرد.

مزایای سنگ مرمریت آباده

استحکام و کیفیت بسیار خوب این سنگ در کنار طرح و رنگ روشن و جذاب آن، سبب گردیده تا این سنگ طرافداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. قیمت بسیار مناسب آن نیز از بهترین مزیت های این سنگ می باشد.

  • تراکم بالا و استحکام بسیار خوب
  • جذب آب پایین
  • ساب پذیری خوب و سطح روشن و براق
  • مقاومت فشاری و سایشی نسبتا بالا
  • مقاوم در برابر ضربه و خط و خش
  • قیمت بسیار مناسب و تولید انبوه

 

موارد استفاده از سنگ مرمریت کرم آباده

سنگ آباده در ابعاد مختلف 40 طولی، تایل و سایز های مختلف پله برش و به صورت صیقلی فرآوری می شود.استفاده از این سنگ در فضا های داخلی، باعث ایجاد فضایی دلنشین و آرام بخش می گردد. هرچقدر سنگ رگه کمتری داشته باشد سنگ زیبا تر و مقاومت آن بالاتر است. از این سنگ بیشتر در قسمت های داخلی ساختمان استفاده می کنند.

  • سنگ کف واحد های تجاری و مسکونی
  • سنگ کف پارکینگ و بدنه دیوار پارکینگ
  • نمای داخلی ساختمان
  • سنگ پله و دیواره پله

قیمت سنگ مرمریت آباده

اگر چه این سنگ جزء دسته سنگ های ارزان قیمت بازار محسوب می شود، با این حال پارامتر های گوناگونی بر قیمت سنگ تاثیر می گذارد. به عنوان مثال هرچقدر رگه های سنگ کمتر باشد و سطح سنگ روشن تر باشد، قیمت سنگ بیشتر است. سورت سنگ نیز اهمیت بسیار زیادی در تعیین قیمت دارد. در واقع این سنگ از معادن مختلفی استخراج می گردد و انواع مختلفی دارد. از معروف ترین سنگ های آباده می توان اشاره کرد به مرمریت آباده صمیمی، آباده رضایی، مرمریت آباده امواج و … .

عوامل دیگر همچون ابعاد و ضخامت سنگ، ارتفاع سنگ های طولی، کیفیت برش و فرآوری سنگ و … باعث تغییر قیمت این محصول می شود. جهت اطلاع از قیمت مرمریت آباده ممتاز و سایر سنگ های مشابه، با ما تماس بگیرید.

 

معدن سنگ آباده

معدن این سنگ در منطقه ابرکوه از توابع استان یزد واقع شده است. هرکدام از معادن سنگ مرمریت آباده دارای رنگ و طرح متفاوتی هستند و قیمت آن ها نیز متغیر است. این سنگ یکی از محصولات مهم صادراتی نیز می باشد که به کشور های مختلفی در سایز های گوناگون صادر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »