مرمریت آباده ممتاز

قیمت سنگ مرمریت آباده ممتاز

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت آباده با تم رنگی کرم همراه با خطوط و رگه های ریز تیره رنگ، جزء پرفروش ترین سنگ های بازار محسوب می گردد. قیمت سنگ مرمریت آباده ممتاز بسیار مناسب و ارزان است. این سنگ در ابعاد عرض 40 طولی، تایل و پله تولید می شود. در ادامه با انواع این سنگ بیشتر آشنا خواهیم شد.


سنگ مرمریت آباده ممتاز

مرمریت آباده یکی از خاص ترین و باکیفیت ترین سنگ های بازار است که از تم رنگی کرم برخوردار می باشد. این سنگ پس از برش در سورت های مختلف سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو دسته بندی می شود. در سطح این سنگ رگه های ریزی وجود دارد که قابل لمس نمی باشد و همین امر سبب افزایش جذابیت سنگ شده است.

سنگ مرمریت آباده از لحاظ قیمتی، جزء دسته سنگ های ارزان بازار می باشد و هیچ گونه افت کیفیتی را به دلیل قیمت مناسب آن، در این سنگ مشاهده نخواهیم کرد. این سنگ از نظر ظاهری، گاها برخی از سورت های آن شباهت زیادی به مرمریت کرم خوی دارد. معدن این سنگ سینه کاری های مختلفی دارد که از هرکدام، سنگ با تم و طرح خاص استخراج می شود. از دو معدن معروف مرمریت آباده باید اشاره کرد به:

سنگ مرمریت آباده کرم روشن

مزایای بسیار خوب این سنگ

استحکام بسیار خوب این سنگ در کنار طرح و رنگ بسیار زیبا از بهترین ویژگی های مرمریت آباده می باشد. این سنگ طول عمر بسیار خوبی دارد و قیمت مناسب آن سبب گردیده تا محبوبیت دوچندانی در بازار پیدا کند.

سنگ مرمریت آباد بافت بسیار خوب و متراکمی دارد. این سنگ به دلیل تراکم بسیار خوب در ساختار و جنسیت عالی، نسبت به ضربه و فشار مقاوم است. مقاومت این سنگ در برابر سایش نیز بسیار عالی می باشد و می توان از آن در مکان های پر رفت و آمد استفاده نمود.

این سنگ ساب پذیری فوق العاده عالی دارد و سطح آن براق و درخشان است. کیفیت ساب تمامی سنگ های ساختمانی، علاوه بر جنسیت خود سنگ، به کیفیت متریال مورد استفاده کارخانه نیز بستگی دارد. 

مرمریت آباده جذب آب ناچیزی دارد و گزینه ی بسیار خوب و مناسب برای قسمت های مختلف ساختمان محسوب می شود. یکی از بهترین ویژگی های این سنگ، تم رنگی خنثی و بسیار جذاب آن می باشد.

این سنگ سورت بندی های مختلفی دارد اما از مزیت های خوب آن، تامین یک سورت دقیق آن در متراژ های بالا است. مرمریت آباده رضایی و ایرجی، هر دو از محصولات پر طرفدار صادراتی صنعت سنگ ایران محسوب می شوند.

قیمت بسیار مناسب و ارزان سنگ آباده در مقایسه با سایر سنگ های مرمریت، از اصلی ترین ویژگی های این سنگ به حساب می آید. برای اطلاع از انواع سنگ آباده و سورت های مختلف آن، با ما حتما تماس بگیرید.

 

موارد استفاده از این سنگ بسیار زیبا در صنعت ساختمان

سنگ آباده در ابعاد مختلف 40 طولی، تایل و سایز های مختلف پله برش و به صورت صیقلی فرآوری می شود.استفاده از این سنگ در فضا های داخلی، باعث ایجاد فضایی دلنشین و آرام بخش می گردد. هرچقدر سنگ رگه کمتری داشته باشد سنگ زیبا تر و مقاومت آن بالاتر است. از این سنگ بیشتر در قسمت های داخلی ساختمان استفاده می کنند.

ایده ی جالب برای اجرای راه پله این است که از این سنگ به عنوان کف پله و از سنگ های مشکی همچون مرمریت مشکی لاشتر یا سنگ مرمریت دهبید اسپایدر به عنوان زیر پله استفاده کنید. این تضاد در رنگ موجب ایجاد زیبایی منحصر به فردی می گردد. از کاربرد های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • پوشش دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ کف واحد های تجاری و مسکونی
  • سنگفرش پارکینگ و بدنه دیوار پارکینگ
  • نما و دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • رویه میز های کانتر و پیشخوان های مراکز تجاری و اداری
  • سرویس های بهداشتی مراکز تجاری
  • سنگ پله و دیواره پله

قیمت سنگ مرمریت آباده

اگر چه این سنگ جزء دسته سنگ های ارزان قیمت بازار محسوب می شود، با این حال پارامتر های گوناگونی بر قیمت سنگ تاثیر می گذارد. به عنوان مثال هرچقدر رگه های سنگ کمتر باشد و سطح سنگ روشن تر باشد، قیمت سنگ بیشتر است. عوامل دیگر همچون ابعاد و ضخامت سنگ، ارتفاع سنگ های طولی، کیفیت برش و فرآوری سنگ و … باعث تغییر قیمت این محصول می شود.

این سنگ از یک معدن با سینه کار های مختلفی استخراج می شود که هر سینه کار، طرح و نقش منحصر به خود را دارد. کیفیت و جنس سنگ ها نیز بر حسب سینه کار استخراج شده ممکن است متفاوت باشد. از این رو، معدن استخراج شده در تعیین قیمت این سنگ بسیار تاثیر گذار است. جهت اطلاع از قیمت سنگ مرمریت آباده ممتاز و سایر سنگ های مشابه، با ما تماس بگیرید.

 

معدن سنگ مرمریت آباده

معدن این سنگ در منطقه ابرکوه از توابع استان یزد واقع شده است. هرکدام از معادن سنگ مرمریت آباده دارای رنگ و طرح متفاوتی هستند و قیمت آن ها نیز متغیر است. این سنگ یکی از محصولات مهم صادراتی نیز می باشد که به کشور های مختلفی در سایز های گوناگون صادر می گردد. از دیگر محصولات باکیفیت می توان اشاره کرد به:

مرمریت پرطاووسی ارسنجان _ سنگ مرمریت دهبید _ سنگ مرمریت گوهره _ مرمریت هرسین سوپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »