سنگ مرمریت سیسیلی ارومیه سوپر ممتاز

سنگ مرمریت سیسیلی

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت سیسیلی، یکی از مستحکم ترین سنگ ها است که دارای زمینه رنگی کرم روشن و رگه های ریز تیره می باشد. این سنگ به مرمریت ارومیه نیز شناخته شده است. سنگ سیسیلی ارومیه یکی از محبوب ترین سنگ های مرمریت صادراتی ایران محسوب می شود.


سنگ مرمریت سیسیلی ارومیه

مرمریت سیسیلی با تم رنگی کرم روشن و ریز موج های تیره رنگ و قهوه ای رنگ می باشد. معدن این سنگ در استان آذربایجان غربی، شهرستان ارومیه می باشد. از این رو این سنگ به مرمریت ارومیه نیز معروف است.

سنگ مرمریت سیسیلی به عنوان مستحکم ترین سنگ های مرمریت محسوب می شود. در برخی از سورت های این سنگ غده های تیره رنگی مشاهده می شود که ناشی از وجود فسیل می باشد. این سنگ در کارخانجات به دو روش موج دار و بدون موج قابل برش و به دو روش صیقلی و تیشه ای فرآوری می شود. برخی از سورت های این سنگ، از نظر ظاهری گاها شباهت بسیار زیادی به سنگ مرمریت مینیاتور نیز دارد. از اصلی ترین دلایل شهرت و محبوبیت سنگ سیسیلی ارومیه می توان به کیفیت و استحکام بسیار بالای آن اشاره کرد و به همین دلیل است که به کشور های بسیار زیادی نیز صادر می شود.

 

ویژگی سنگ مرمریت سیسیلی

  • تراکم بسیار بالا
  • استحکام فوق العاده
  • جذب آب بسیار پایین
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالا
  • زمینه روشن و براق
  • ساب پذیری عالی
  • قیمت بسیار مناسب

سنگ مرمریت سیسیلی را می توان در سفارشات و متراژ بالا، در کوتاه ترین زمان ممکن تولید نمود و این یکی از ویژگی های خوب این سنگ می باشد.

مرمریت سیسیلی ارومیه

کاربرد این سنگ بسیار زیبا در صنعت ساختمان

به طور کلی سنگ های مرمریت بهترین کاربرد را در فضا های داخلی ساختمان دارند. از این سنگ به صورت صیقلی می توان در کلیه فضا های داخلی و مشاعات ساختمان ها استفاده نمود. ترکیب این سنگ با سنگ های مرمریت مشکی همچون مرمریت دهبید اسپایدر یا مرمریت مشکی لاشتر، زیبایی خارق العاده ای را خلق می کند. مرمریت سیسیلی ارومیه به روش تیشه ای نیز با ضخامت مناسب تولید می شود و بیشتر به عنوان سنگ کف حیاط ساختمان ها استفاده می گردد.

  • سنگ کف واحد های مسکونی و تجاری
  • بدنه دیوار های داخلی
  • سنگ کف پارکینگ و بدنه دیوار پارکینگ
  • دستگاه پله و بدنه دیوار پله
  • رویه کانتر و کابینت
  • سنگفرش حیاط و قسمت های بیرونی ساختمان

قیمت سنگ مرمریت ارومیه

پارامتر های بسیار زیادی در قیمت سنگ های مرمریت کرم روشن همچون مرمریت سیسیلی تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال ابعاد سنگ ها هر چقدر بیشتر باشد، قیمت سنگ نیز بیشتر می شود. ضخامت سنگ نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت سنگ می گذارد و هر چقدر ضخامت بیشتر و دقیق تر باشد، قیمت سنگ نیز بیشتر می شود. کیفیت ساب و فرآوری سنگ نیز یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلایل تعیین قیمت سنگ است. در سنگ های صادراتی، کیفیت ساب اهمیت بسیار بالایی دارد. سنگ مرمریت سیسیلی ارومیه به دو روش موج دار و بدون موج فرآوری می شود. این سنگ سورت بندی های مختلف سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو دارد. هر چقدر سنگ یکدست تر و روشن تر باشد، قیمت سنگ نیز افزایش پیدا می کند.

در سنگ های صادراتی، علاوه بر دقت برش، کیفیت ساب و گونیا بودن سنگ ها، نحوه ی بسته بندی سنگ تاثیر جزئی بر قیمت سنگ می گذارد. اگر قصد خرید یک سنگ باکیفیت دارید، می توانید برای دریافت لیست قیمت و سورت های مختلف این سنگ با همکاران ما در صنایع سنگ هویدا تماس بگیرید. از دیگر محصولات باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

مرمریت آباده ممتاز _ سنگ مرمریت امواج _ سنگ مرمریت هرسین _ مرمریت پرطاووسی ارسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »