سنگ مرمریت بلک رز شهرضا

سنگ مرمریت بلک رز

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت بلک رز، با زمینه مشکی رنگ همراه با خطوط سفید نامنظم و گاها هاله های طلایی رنگ است. این سنگ بسیار زیبا کیفیت و استحکام خوبی دارد و از معادن استان اصفهان استخراج می شود. قیمت این سنگ نیز مناسب و ارزان می باشد.


سنگ مرمریت بلک رز

مرمریت بلک رز با زمینه رنگی مشکی و خطوط سفید و گاها طلایی رنگ همراه است. این سنگ شباهت بسیار زیادی به سنگ مرمریت نجف آباد دارد. مرمریت بلک رز از سنگ های مرمریت جدید ایرانی است که اخیرا اکتشاف و به بهره برداری رسیده است و اغلب به صورت اسلب به روش های بوک مچ و فور مچ فرآوری می شود.

نام دیگر سنگ مرمریت بلک رز، مرمریت مشکی شهرضا است. دلیل اصلی این نامگذاری نیز به منطقه ای که از آن محل استخراج می شود، مربوط است. امروزه سنگ های مرمریت مشکی در سراسر دنیا، محبوبیت خاصی پیدا کرده است. به همین دلیل این سنگ بسیار زیبا به صورت کوپ، تایل و اسلب به کشور های مختلف صادر می گردد.

 

ویژگی های سنگ مرمریت بلک رز

این سنگ بسیار زیبا علاوه بر طرح و نقش خاص و خیره کننده ای که دارد، از ویژگی های خوبی نیز برخوردار است. به عنوان مثلا تراکم سنگ بلک رز بسیار خوب است به همین دلیل ساب فوق العاده عالی و براقی دارد. جذب آب ناچیز این سنگ، یکی دیگر از مزیت های آن محسوب می شود که سبب شده تا از آن در مکان های مرطوب همچون سرویس های بهداشتی و حمام ها نیز استفاده شود.

مقاومت فشاری این سنگ بسیار خوب است و در برابر ضربه نیز مقاوم می باشد. اما به طور کلی سنگ های مرمریت مشکی بهتر است به عنوان سنگ کف محیط های پر تردد استفاده نشوند. زیرا به راحتی دچار خط و خش می شوند و ظاهر زیبایشان را از دست می دهند. قیمت بسیار خوب و مناسب سنگ مرمریت بلک رز به عنوان دیگر مزیت های خوب آن به حساب می آید.

 

کاربرد این سنگ بسیار زیبا در صنعت ساختمان

از اسلب ها و تایل سنگ مرمریت بلک رز می توان در کلیه قسمت های داخلی ساختمان استفاده نمود. استفاده از این سنگ و دیگر سنگ های مرمریت مشکی در نمای بیرونی ساختمان توصیه نمی شود. زیرا با تابش نور خورشید، تم رنگی مشکی سنگ به حالت بور در می آید و لکه هایی در سطح سنگ ایجاد می شود.

ترکیب این سنگ مشکی بسیار زیبا با سنگ های سفید همچون اسلب چینی ازنا در دکوراسیون های داخلی، زیبایی خیره کننده ای را خلق می کند. بهترین کاربرد های سنگ مشکی بلک رز، در فضا های داخلی ساختمان است. به عنوان مثال:

  • دیوار های لابی و پوشش دیوار های داخلی ساختمان
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • سنگ کف لابی هتل ها و ساختمان های لوکس به صورت اسلب
  • رویه میز های کانترتاپ، میز های پیشخوان و کابینت های آشپزخانه
  • سنگ کف مجتمع های اداری و تجاری
  • فضای TV روم و سنگ پشت تلویزیون

 

معدن مرمریت بلک رز

معدن سنگ مرمریت بلک رز در استان اصفهان در شهرستان شهرضا واقع شده است. از پارامتر بسیار مهم و تاثیر گذار در قیمت این سنگ، میزان خطوط سطح سنگ است. هر چقدر این خطوط کمتر و منظم تر باشند، قیمت سنگ بیشتر می شود. رگه های زرد سطح سنگ از دلایل کاهش قیمت این سنگ محسوب می شود. کیفیت ساب و فرآوری نیز از دیگر معیار های بسیار مهم و تاثیر گذار در قیمت اسلب و تایل های مرمریت بلک رز می باشند. از دیگر سنگ های مرمریت باکیفیت می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت لاشتر _ اسلب مرمریت گلدن بلک _ اسلب مرمریت مارشال _ سنگ مرمریت اسپایدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »