مرمریت سیسیلی ارومیه

سنگ مرمریت ارومیه ممتاز(سیسیلی)

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت ارومیه ممتاز معروف به مرمریت سیسیلی دارای زمینه رنگی کرم روشن با موج های کوتاه و رگه های قهوه ای می باشد. این سنگ سطح ساب پذیر خیلی خوبی دارد و در دیوار ها و فضا های دکوراسیون داخلی استفاده می شود.


سنگ مرمریت ارومیه ممتاز

سنگ مرمریت ارومیه با زمینه رنگی کرم روشن و ریز موج های کوتاه و رگ های تیره قهوه ای می باشد که در سطح سنگ، لکه هایی به اصطلاح فسیل نیز دیده می شود. نام دیگر این سنگ مرمریت سیسیلی می باشد. این سنگ به دلیل زمینه ی روشن یکی از سنگ های پر کاربرد در ساختمان می باشد. این سنگ در کارخانجات به دو صورت صیقلی و تیشه ای تولید می شود.

از نظر ظاهری این سنگ شباهت زیادی به سنگ مرمریت پرطاووسی و یا مرمریت مینیاتور دارد. غالبا سنگ های مرمریت در کارخانه در ابعاد تایل یا فرشی، پلاک عرض 40 طولی و سایز های مختلف پله برش داده می شوند. این سنگ ویژگی های فوق العاده خوبی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

ویژگی های مرمریت سیسیلی ارومیه

مرمریت ارومیه به دلیل بافت بسیار متراکم و استحکام فوق العاده بالایی که دارد، جزء با دوام ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود. به دلیل تراکم و جنسیت خوب این سنگ، از مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوبی برخوردار است.

  • ساب پذیری فوق العاده عالی و سطح براق
  • مقاوم در برابر ضربه و عدم خط و خش پذیری
  • جذب آب ناچیز و مقاوم نسبت به رطوبت
  • قیمت مناسب و تولید انبوه

سنگ مرمریت ارومیه

کاربرد سنگ مرمریت ارومیه

این سنگ بیشتر در فضا های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. البته سنگ مرمریت ارومیه ممتاز به صورت تیشه ای نیز فرآوری می شود و مناسب استفاده در فضا های بیرونی می باشد. یکی دیگر از عواملی که می تواند در کارایی سنگ تاثیر بگذارد، ضخامت سنگ است. معمولا سنگ های پله ضخامتی بین 2.7 تا 3 سانت دارند.

این سنگ به خاطر تم رنگی روشن، در دکوراسیون های داخلی با سنگ های مشکی همچون مرمریت مشکی اسپایدر ترکیب می شوند و فضایی دلنشینی را بوجود می آورند.

  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ کف واحد های مسکونی، تجاری و اداری
  • سنگفرش محوطه های بیرونی
  • سنگ پله و بدنه دیوار پله
  • کفپوش پارکینگ و بدنه دیوار پارکینگ
  • سرویس های بهداشتی
  • رویه میز های پیشخوان

 

معدن سنگ مرمریت ارومیه یا سیسیلی

معدن این سنگ در استان آذربایجان غربی، شهرستان ارومیه واقع شده است. این سنگ به دلیل استحکام بی نظیر و منحصر به فرد، امروزه به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. صنایع سنگ هویدا این سنگ را با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب، در دو کیفیت داخلی و صادراتی به مشتریان خود ارائه می دهد. از دیگر محصولات محبوب و زیبا می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت خوی _ مرمریت هرسین ممتاز _ سنگ مرمریت دهبید پارادایس _ مرمریت گوهره ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »