مرمریت اداوی سوپر

سنگ مرمریت اداوی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت اداوی با زمینه رنگ های کرم و صورتی، یکی از سنگ های ارزان و پرطرفدار در صنعت ساختمان است. نام دیگر آن مرمریت گل پنبه ای اداوی می باشد. این سنگ به دلیل کیفیت خوب و ظاهر زیبا، به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.


سنگ مرمریت اداوی

سنگ مرمریت اداوی به سنگ مرمریت گل پنبه ای نیز معروف است زیرا این سنگ از لحاظ رنگ به دو دسته ی صورتی و کرم تقسیم می شود. در سطح این سنگ رگه های ریز طوسی و لکه های سفید کم رنگی مشاهده می شود که معمولا ناشی از وجود فسیل در سطح سنگ می باشد. مرمریت اداوی از نظر ظاهری شباهت زیادی به مرمریت پرطاووسی ارسنجان دارد.

معدن سنگ مرمریت اداوی در شهر خور و بیابانک استان اصفهان قرار دارد. این سنگ به صورت بریده شده و صیقلی به صورت انبوه به کشور های همسایه صادر می شود. بهترین مزیت این سنگ، قیمت بسیار مناسب آن در مقایسه با سنگ های مشابه خود می باشد.

سنگ مرمریت اداوی ممتاز

ویژگی های مرمریت کرم اداوی

به طور کلی بهترین ویژگی این سنگ را می توان به تولید انبوه آن در کارخانجات سنگ اصفهان و قیمت بسیار مناسب و ارزان آن اشاره کرد. مرمریت اداوی کیفیت خوبی دارد و به راحتی قابل دسترس می باشد. 

این سنگ ساب پذیری خوبی دارد و سطح آن براق و درخشان است. به دلیل تراکم بسیار خوب و بالای مرمریت اداوی، این سنگ نسبت به فشار و سایش مقاومت خوبی دارد.

جذب آب این سنگ نیز بسیار پایین است ولی بهتر است از این سنگ در مکان های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی استفاده نکنید. 

قیمت بسیار مناسب سنگ مرمریت اداوی و تولید انبوه آن، از بهترین مزیت های این سنگ است. مرمریت کرم اداوی را می توان در یک سورت و در متراژ های بسیار بالا برای پروژه های انبوه تولید کرد.

 

کاربرد های کلی سنگ مرمریت اداوی

از سنگ های زمینه کرم با جنسیت مرمریت، بیشتر در فضا های داخلی ساختمان استفاده می کنند. این سنگ در کارخانجات به صورت صیقلی و در ابعاد عرض 40 طولی، تایل های فرشی و سایز های مختلف پله تولید می شود. از کاربرد های این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • سنگ کف واحد های تجاری، اداری و مسکونی
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ پله و بدنه دیوار پله
  • سنگفرش پارکینگ و پوشش دیوار پارکنیگ
  • و …

مرمریت کرم اداوی

قیمت سنگ مرمریت اداوی

اگر چه قیمت این سنگ نسبت به سایر سنگ های مرمریت ارزان تر می باشد. با این حال قیمت سنگ بر اساس برخی پارامتر ها تعیین می شود و ممکن است متفاوت باشد. از اصلی ترین معیار های تعیین قیمت هر سنگ عبارتند از ابعاد سنگ، قد و پای بلند سنگ، ضخامت ، تم رنگی، گونیا بودن ابعاد سنگ، نوع فرآوری و کیفیت ساب و سورت سنگ می باشد. اگر قصد خرید این سنگ با دو کیفیت داخلی و صادراتی را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. از دیگر محصولات باکیفیت می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت خوی _ مرمریت آباده ممتاز _ مرمریت سیسیلی ارومیه _ سنگ مرمریت پارادایس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »