سنگ مرمریت آباده

سنگ مرمریت آباده

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت آباده از جمله سنگ های محبوب و پرطرفدار بازار است که با زمینه کرم رنگی همراه می باشد. این سنگ از کیفیت بسیار خوب و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.


سنگ مرمریت آباده

یکی از مشهور ترین سنگ های مرمریت بازار که از ظاهری بسیار زیبا و کیفیت بسیار خوب برخوردار است، مرمریت آباده می باشد. این سنگ دارای تم رنگی کرم روشن تا تیره همراه با رگه های بسیار ریز و جذابی می باشد، که این رگه ها بخشی از خود سنگ بوده و قابل لمس نمی باشد. قیمت بسیار مناسب این سنگ سبب گردیده تا مرمریت آباده به یکی از پر فروش ترین سنگ های مرمریت بازار تبدیل گردد. قیمت مناسب این سنگ دلیل بر افت کیفیت سنگ نیست و در کنار قیمت مناسب، این سنگ از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد.

 

ویژگی های سنگ مرمریت آباده

استحکام بسیار خوب در کنار تم رنگی روشن و سطح یکدست، از مزیت های بسیار خوب این سنگ می باشد. سورت های مناسب این سنگ از مزیت خوب ابزار خوری برخوردار می باشند و هنگام برش، سنگ پرتی نخواهد داشت.

  • استحکام بالا و تراکم خوب
  • جذب آب پایین
  • مقاومت سایشی و فشاری بالا
  • مقاوم در برابر هرگونه آب و هوا
  • سطح صاف و یکدست
  • ساب پذیری خوب

کاربرد سنگ مرمریت آباده ممتاز

سنگ آباده در ابعاد مختلف 40 طولی، تایل و سایز های مختلف پله برش و به صورت صیقلی فرآوری می شود. هرچقدر سنگ رگه کمتری داشته باشد سنگ زیبا تر و مقاومت آن بالاتر است. از این سنگ بیشتر در قسمت های داخلی ساختمان استفاده می کنند.

  • سنگ کف واحد های تجاری و مسکونی
  • سنگ کف پارکینگ و بدنه دیوار پارکینگ
  • نمای داخلی ساختمان
  • سنگ پله و دیواره پله

 

معدن سنگ آباده

معدن این سنگ در منطقه ابرکوه از توابع استان یزد واقع شده است. هرکدام از معادن سنگ مرمریت آباده دارای رنگ و طرح متفاوتی هستند و قیمت آن ها نیز متغیر است. این سنگ یکی از محصولات مهم صادراتی نیز می باشد که به کشور های مختلفی در سایز های گوناگون صادر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »