سنگ مرمریت آباده

سنگ مرمریت آباده سوپر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ مرمریت آباده یکی از محبوب ترین سنگ های ساختمانی است که در سورت های مختلفی یافت می شود. این سنگ از تم رنگی کرم روشن و براق همراه با کیفیت بسیار خوب و قیمت بسیار مناسب می باشد.


سنگ مرمریت آباده سوپر

مرمریت آباده سوپر دارای تم رنگی کرم روشن و سطح براق همراه با کمترین میزان رگه و غده می باشد. این سنگ سطحی تقریبا یکدست و بسیار زیبا دارد و قیمت بسیار مناسب آن سبب گردیده تا به یکی از پرفروش ترین سنگ های بازار تبدیل گردد. این سنگ در ابعاد مختلف به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. از نظر ظاهری برخی از انواع سنگ آباده شباهت زیادی به مرمریت کرم ارومیه و یا مرمریت پرطاووسی ارسنجان دارد.

قیمت مناسب این سنگ در کنار کیفیت بسیار عالی آن، سبب گردیده تا مرمریت آباده به یکی از مشهور ترین و پر فروش ترین سنگ های بازار تبدیل گردد. این سنگ نیز جزء محصولات مهم صادراتی ایران محسوب می گردد. شایان ذکر است که این سنگ انواع بسیار زیاد و مختلفی دارد که هر کدام از معادن مختلف منطقه آباده استخراج می گردند. از برخی از انواع سنگ آباده می توان اشاره کرد به:

 

ویژگی های مرمریت آباده

استحکام خوب سنگ آباده در کنار زمینه رنگی شفاف و براق از بهترین ویژگی های مرمریت آباده است. این سنگ از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است و در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود. از ویژگی های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

مرمریت آباده به دلیل تراکم خوب و مناسب، از مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوبی برخوردار است. این سنگ نسبت به ضربه نیز مقاوم است و در دسته سنگ های کیفیت خوب بازار قرار دارد.

جذب آب این سنگ ناچیز است و نسبت به عواملی همچون رطوبت، مقاومت خوبی دارد. وجود انواع مختلف در سورت های متنوع سنگ های آباده، می تواند به عنوان یک فاکتور مثبت برای سنگ های این معدن به حساب بیاید.

این سنگ ساب پذیری خوبی دارد و سطح براق و صیقلی آن در کنار تم رنگی روشن، سبب می گردد فضای محیط اطراف خود را دلنشین تر کند. قیمت بسیار مناسب این سنگ در مقایسه با سایر سنگ های مرمریت کرم، از دیگر مزیت های سنگ آباده محسوب می شود.

این سنگ در بازار و در ابعاد مختلف عرض 40 طولی، سایز های مختلف فرشی و سایز پله به صورت انبوه تولید می شود. این سنگ را می توان تقریبا در تمام سنگفروشی های کشور پیدا نمود و تنها رقابت بر سر قیمت سنگ می باشد.

بازرگانی سنگ هویدا با ارائه فروش انواع مختلف مرمریت آباده در سورت های متنوع با قیمت بسیار مناسب و رقابتی، آماده همکاری با سازندگان و انبارداران سراسر کشور می باشد.

سنگ مرمریت آباده سوپر

موارد استفاده از مرمریت آباده سوپر

سنگ آباده در ابعاد مختلف 40 طولی، تایل و سایز های مختلف پله برش و به صورت صیقلی فرآوری می شود.استفاده از این سنگ در فضا های داخلی، باعث ایجاد فضایی دلنشین و آرام بخش می گردد. هرچقدر سنگ رگه کمتری داشته باشد سنگ زیبا تر و مقاومت آن بالاتر است. از این سنگ بیشتر در قسمت های داخلی ساختمان استفاده می کنند.

با تلفیق این سنگ با سنگ های تیره همچون مرمریت لاشتر و یا سنگ مرمریت اسپایدر، می توان محیط های جذابی را طراحی نمود. از کاربرد های عمده این سنگ باید اشاره کرد به:

  • سنگ کف واحد های تجاری و مسکونی
  • سنگ کف پارکینگ و بدنه دیوار پارکینگ
  • نمای داخلی ساختمان
  • سنگ پله و دیواره پله

 

معدن سنگ مرمریت آباده

معدن این سنگ در منطقه ابرکوه از توابع استان یزد واقع شده است. هرکدام از معادن سنگ مرمریت آباده دارای رنگ و طرح متفاوتی هستند و قیمت آن ها نیز متغیر است. این سنگ یکی از محصولات مهم صادراتی نیز می باشد که به کشور های مختلفی در سایز های گوناگون صادر می گردد. از دیگر سنگ های مشابه می توان اشاره کرد به:

مرمریت سفید هرسین و سنگ مرمریت خوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »