مرمریت لاشتر بوش همر چرمی

سنگ مرمریت لاشتر بوش همر

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت لاشتر یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین سنگ های زمینه مشکی موجود در بازار می باشد. این سنگ در ابعاد مختلف به صورت صیقلی، بوش همر و … فرآوری می گردد. مرمریت لاشتر بوش همر چرمی با طرح و نقش خاص و جذاب و فرآوری متفاوت، جزء پرفروش ترین سنگ های ایران و جهان تبدیل گشته است.


سنگ مرمریت لاشتر بوش همر

مرمریت لاشتر دارای تم رنگی مشکی و خاکستری تیره می باشد که در سطح آن رگه های سفید رنگ جذابی مشاهده می شود. سنگ لاشتر جزء محبوب ترین و پر طرفدار ترین سنگ های مرمریت جهان شناخته می شود. به دلیل شباهت بسیار زیاد مرمریت لاشتر به سنگ pietra gray ایتالیا، به این سنگ نیز نام تجاری پیترا گری اطلاق نموده اند. سنگ مرمریت لاشتر را به صورت صیقلی، چرمی، بوش همر، تیشه ای، کوبیک و … در ابعاد مختلف تایل و اسلب تولید می گردد.

در فرآوری سنگ مرمریت لاشتر به صورت بوش همر، سطح سنگ توسط فرچه ها و لقمه های مخصوص، ساییده می شود و سطح سوزنی یکدستی را به وجود می آورد. به دلیل سطح ناهموار و سوزنی شکل، اصطکاک سطح سنگ بالا می رود و مقاومت آن نیز افزایش می یابد. این سنگ به صورت شیاردار، حصیری و ابعاد پازلی تولید و فرآوری می شود.

سنگ مرمریت لاشتر بوش همر چرمی

ویژگی های سنگ مرمریت لاشتر بوش همر چرمی

این سنگ دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشد. از جمله:

استحکام فوق العاده بالای مرمریت لاشتر نسبت به سایر سنگ های مرمریت، از بهترین ویژگی های این سنگ است. فرآوری به صورت بوش همر نیز به مقاومت فشاری و سایشی سنگ می افزاید. سنگ لاشتر بوش همر جزو مستحکم ترین و پر مقاوم ترین سنگ ها شناخته می شود.

طرح و نقش بی نظیر این سنگ در کنار تراکم بالا و کیفیت خوب آن، از دیگر ویژگی های سنگ مرمریت لاشتر می باشد. سورت بندی این سنگ با توجه میزان رگه های سطح سنگ انجام می گیرد. 

این سنگ جذب آب بسیار ناچیزی دارد. از این رو می توان از آن در قسمت های مرطوب نیز استفاده نمود. از دیگر ویژگی های خوب سنگ لاشتر بوش همر، مقاومت بالای آن در برابر سایش می باشد. سطح این سنگ زبر است و می توان از آن در قسمت های بیرونی ساختمان استفاده نمود.

مرمریت لاشتر فرنچ پترن

موارد استفاده از سنگ مرمریت لاشتر بوش همر

مرمریت لاشتر در مجموعه بازرگانی هویدا، از کیفیت فرآوری بسیار عالی و ساب فوق العاده ای برخوردار می باشد و استفاده از آن سبب زیبایی منحصر به فرد ساختمان می گردد. سنگ لاشتر کاربرد های گوناگونی در ساختمان دارد. از این سنگ می توان در تمام قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود. از آنجایی که سطح سنگ های بوش همر زبر است، بهترین کاربرد آن، استفاده به عنوان سنگ کف در محوطه های بیرونی می باشد. زیرا در هنگام بارندگی و خیس شدن سطح سنگ، اصطکاک خوب سنگ جلوی لغزیدن را می گیرد.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • استفاده از سنگ لاشتر بوش همر به عنوان سنگفرش محوطه های بیرونی
  • سنگ پله قسمت های بیرونی ساختمان
  • نمای داخلی ساختمان

سنگ های مرمریت مشکی که به صورت صیقلی فرآوری می شوند را نمی توان در محیط های بیرونی یا نمای ساختمان ها استفاده نمود. زیرا که با گذشت زمان ظاهر زیبای خود را از دست می دهند و به حالت بور در می آیند. اما سنگ های مرمریت بوش همر چرمی، نسبت به عوامل خارجی و تابش نور خورشید مقاوم هستند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهند.

با تلفیق این سنگ با سنگ های تراورتن سفید همچون تراورتن عباس آباد سوپر، می توان فضا های جذاب و دلنشینی را بوجود آورد.

مرمریت لاشتر حصیری

معدن سنگ مرمریت لاشتر

معدن این سنگ با 3 هزار تن استخراج ماهانه و ذخیره حدود 360000 تن سالیانه در استان اصفهان و در فاصله 35 کیلومتری جنوب اصفهان، در منطقه لاشتر واقع گردیده است. از این سنگ به صورت صیقلی، چرمی و یا بوش همر در ابعاد مختلف، به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. اگر قصد خرید این سنگ را دارید، می توانید آن را از مجموعه بازرگانی سنگ هویدا با قیمتی استثنایی و کیفیت فوق العاده بالا تهیه نمایید.

از دیگر سنگ های مشابه می توان اشاره نمود به:

مرمریت مشکی اسپایدر و مرمریت مشکی گلدن بلک که هر دو جزء بهترین سنگ های مرمریت مشکی شناخته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »